Flag
Potaknuti jednostavnošću (čitaj besplatnošću) usluge koju pruža blog.hr i ohrabreni silnim idiotarijama koje se mogu pročitati na blogovima u Hrvata, skupina odlučnih gusara, ludista, mazohista i sotonista odlučila je otvoriti PRVI HRVATSKI BLOG ZA GUSARE! Naravno, nisam provjeravao da li blogovi takve vrste postoje, ali pod pretpostavkom da ih nema, mi smo definitivno prvi. OK, to smo riješili. Sad prijeđimo na zabavnije stvari. Ja ne poznajem vas, vi ne poznajete mene, što je vrlo dobar teren za međusobno vrijeđanje i prepucavanje. To me veseli. Blogovi su jebena stvar ako ih se koristi za svađu (sranje, rekao sam 'jebena', nisam siguran smijem li to, s obzirom da nisam čitao onaj 'ugovorčić' s blog.hr pri registriranju, koji, ustalom, nitko i ne čita; kad smo već kod toga, rekao sam i 'sranje'...dvaput). Dobro, i to smo riješili. Ne očekujte post svaki dan, ili čak ni svaki tjedan. Ima ih ionako pun kurac pa čitajte nečija tuđa sranja. U Fellowshipu nas je 6 kom., tako da se možda nekome nekada nešto i sprdne napisati. Ipak, ne računajte na to. Mi smo zauzeti mladići,a uloga gusara nije jednostavna. I nakraju, jedna vrlo važna stvar, JA sam kapetan u našoj gusarskoj družini, a ne Pauss (on će vam možda reći suprotno, ali dovoljno je da vjerujete meni). OK, svi vi gusari, javite se. I ostali mogu doći. Osobno bih najviše volio da nam se javljaju svi oni klinci koji imaju death metal blogove i iz kojima iz guzice krvari sva patnja ovog svijeta. Takvi majstorski uratci (edenbeast anyone!?) su nas, tj. DrunkenBastard (jednog od najsurovitijih gusara svih mora i mog bliskog prijatelja), i potaknuli da pišemo ovaj jebeni blog. To i želja za širenjem gusarskog ponosa. Možda više ovo prvo.
Dobro ljudi, već je kasno, žulja me tromo oko ispod poveza, a i papiga mi se tjera pa mi se tare o uho...ukratko, ovom gusaru je vrijeme za spavanje. Godspeed!

Cpt. Black Adder;
gusar, nadriliječnik i ljubavnik