26.09.2005., ponedjeljak

PONOVNO NA ZEMLJI

Predugo je trajala vladavina tisine na ovoj stranici. Kao sto je i bilo najavljeno popela sam se na mnostvo planinskih vrhova, uronila u bistrinu ledinh jezera, prala zube pod slapovima i dvadesetak puta se ogulio moj nos. Hvala dragom Svevisnjem sto planinarstvo spada u papucarske aktivnosti rezervirane za one u dokoljenkama i sa zelenim sesirima na glavi. Imid je potpuno kriv, no pomaze u nepopularnosti aktivnosti. Tako je Lanterna mogla uzivati u tisini visinskih pasnjaka i mirnoci kamenih vrhunaca. Propjesacili smo 300 kilometara i ukupno se 20 kilometara uzizali ka oblacima i istih toliko spustali u ljudska naselja. Spavali smo u satoru pod zvjezdanim nebom kojim su se mjenjale bljeskovi mjesecina ili udaljenih gromova. Sve se dogadalo u Spanjolskim Pirinejima.
Sest tjedana u planinama ucinilo je svoje. Iako zivot nije godisnji u divljini zaista se isplatilo pobjeci od ama bas svega. Fizicki napor i ljepota planete oko mene skrenuli su paznju sa prekomjerne introspekcije koja me je izjedala proteklu radnu godinu. Priznajem da me bilo strah odvojiti se og terapijske stolice, no zaista mi nije falilo. Problemi su ostali u niskoj zemlji u kojoj me neminovno cekao povratak. Uzivala sam. Napustio me poslovan stres i potreba za trazenjem smisla u svemu. Bila sam kao dijete i zena uz Covjeka i hladan zrak. Kao ptica i vuk. Sklop misica i veliki udisaj svjezine. Kao pozuda i tisina u jednom. Snazna u svoj svojoj ljudskoj slabosti.
Trenutno sam u Lijepoj Nasoj. Cak sam i u rodnoj kuci mirna. Pokret u terapiji ili u meni ili u majci ostavio je traga. Prvi puta u zivotu razgovaramo. O zavjesama i susenju sipka,talijanskim kuhinjama i vjecnom studiju brata. Nakon dugog vremena ne osjecam se kao malo uplaseno dijete.
Nit dusevnog mira vidim jos kao tanku, no cuvam je sa ljubavlju prema sebi. Po povratku u moj inozemni dom nastavit cu psihoanalizu.No vec sada osjecam razliku u sebi i znam da je imalo smisla uhvatiti se u kostac sa samom sobom. Ljudi i proslost se ne mogu promijeniti. Samo nacin na koji ih vidis.

Imam dobar osjecaj. Lanterna is back !


- 11:14 - javi se (11) - Isprintaj - #

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

prozor mojim osjecajima i mislima , istinite tajne i zarobljene istine, odjek u daljini i udica koja ceka prve kontakte