TISUĆU MOJIH SFERA

04.11.2019.



slika: digital art

Tisuću mojih sfera postojanja
iza postojanja
mogu sakupiti u jednu jedinu sferu
koja jednom bijaše
zaigrano vječno dijete Stvaranja,
esencija kristalne vatre
fluidni eter koji je poželio,
da rasprši ljubav
u savršenom plesu
umiranja i rađanja.


slika: digital art

Tko će shvatiti
bit te prelijepe igre,
tog nezaboravljenog trenutka
kad mi dozvoljeno bijaše,
da dotaknem srce
nerođenog tijela svemira i shvatim,
da u otkucajima nježnim
i moj dah diše?

On i Ona
zagrljaj zvijezda
i Ljubav koja meni slobodu stvaranja
pokloni zauvijek.


slika: digital art

Ja se ne uzoholih spoznajom divnom
i ne tražih mjesto među bogovima
zbunjenim i pobunjenim,
ja tražih samo jedno:
da ne zaboravim bezdan tame
koja me rodi u svjetlost,
da ne osuđujem ništa
što ljubav se ne zove,


slika: digital art

... jer sve što Jest
nikad se neće zvati drugačije
nego Ljubav
i čudesna želja
smjesti me
u lađu duše
i odvede u plavi beskraj.

Prvo ne vidjeh,
a onda spoznah,
da se sfera
u koju sakupih sve sfere moje
Zemlja zove
i tu sam gdje jesam,
vječno zaigrano dijete stvaranja
ljubavlju ispunjeno
i čežnjom za nebom zarobljeno


slika: digital art

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/tisucu-mojih-sfera

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.