ZAŠTO NEBO SVE VIŠE PLAČE??

12.09.2017.



Image and video hosting by TinyPic

Pokidali mu haljinu plavetnu
brazdama šaraju njegovu dušu
izveli mu iz odaja anđele
i zaposjeli mu dom
čudnim nekim bogovima
nijedan nalik istinskom Njegovom liku
šepure se u tuđoj koži
na zemlju šalju
spasenje
sa skrivenim lancima iza leđa
dok ljubav
kao jedini vlasnik raja
traži sa anđelima srca
da se sakrije u njima
dok se kući
ne vrati..


Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”
- Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.