14.03.2007. / srijeda

Tko je još vrijedan jutros

Svi spavate a je pišem relativno dobre postove? Ne može to tako! Ustajte!Ja danas imam 3 seminarska rada izlagati,pa sam još na nogama,a vi nemate ništa pa spavate.Tu nema napretka,nema prosperiteta.Pa,opet vaš blogovi budu na listi kul blogova a moj nikad ne bude.TKO TO BIRA KOJI ĆE BLOG STAVITI NA LISTU TKO!Vrijeme je da se i ja izborim za svoja prava.Čak imam i anketu na koju nitko ne glasa.Neka mi netko kaže šta trebam uraditi da dođem na listu kul blogova.Zati ste mi i pisanje komentara blokirali.Kako ih mogu odblokirati?.Imam samo listu od nekoliko ljudi s kojima sam mjenjao banere tj mojih virtualnih frendova.A Ostali? Svi me zaobilaze,ali vrijeme je za promjene!Zato podržite moj blog na blogu .hr.

- 03:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ody>