Viola: Director's cut

Beč je drugačiji.

četvrtak, 01.11.2007. u 16:46

Volim Beč. Možda zato što mi je prabaka bila Bečanka.... možda jer je proglašen jednim od 10 gradova u kojima je najugodnije živjeti.... Volim čitati lipu mare jer me uvijek podsjeti koliko sam toga propustila....

U Beču sam nekoliko puta godišnje, uvijek poslom i u žurbi, nikad zapravo ne stignem zastati, mirno prošetati brojnim parkovima, vidjeti malu pandu u zoo-u, na neku izložbu stignem svake prijestupne... Uvijek si ponovo obećam priuštiti tjedan dana mira da nešto i pogledam, ali nema se vremena, nema se para.....

Što mi se sviđa??
1. Moja profesija cijenjena je kao nigdje drugdje. Posvuda muzičari, koncerti, kazališta, svi pristojno zarađuju. Vjerojatno Beč ima najveću koncentraciju muzičara u Europi i skoro svaku drugu osobu vidite da nosi neki instrument.

2. Zrak. Kvaliteta zraka. Uvijek puše vjetar i zrak je tako svjež, usprkos ogromnom gradu.

3. Javni prijevoz. Sve je brzo, točno, povezano, čisto. Bar se meni tako čini, Metro, bus, tramvaj, prigradski vlakovi, sve vozi ko po špagici... (ja se obično uspijem izgubiti, ali to sam si sama kriva)

4. Parkovi. Sve zrihtano. I ima ih puno. Volim gradove sa puno zelenila.

5. Dućani-shopping. Ima stvarno svega, kao nigdje drugdje. Što bi si ja samo u Kärtnerstrasse kupila ne bi u kamion stalo.

6. Kultura. Sve je puno kulture i time se ponose. Izložbe, muzeji (cijeli kvart muzeja), opere, operete, kazališta, klasični koncerti, koncerti svjetskih zvijezda, koncerti skoro svaki dan....

7. Multikulturalnost. Prave Austrijance se može povećalom tražiti, oni to mrze, ali meni je super koliko različitih ljudi i jezika se vidi u 2 sata na bečkim ulicama.

8. Dvorci. Hofburg, Belvedere, Schönbrunn... dvorac na svakom koraku. (Sigurno sam i ja u proslom životu bila plave krvi kad se palim na dvorce.)

9. Prater. Makar se okolo motaju sumnjivi tipovi ipak je to najstariji lunapark u Europi. Ko pravi turist, svratim uvijek kad stignem.

Makar sam dijete metropole uvijek me zadive ogromne pompozne građevine, široke ulice... i uvijek se barem malo uspijem izgubiti...to mi je tradicija.

Kako kaže reklama: "Wien ist anders."
Beč je drugačiji. Stvarno jest.

p.s. ovo je, ne biste vjerovali, tek 100.-ti post!!! nema slika jer jučer nije bilo baš lijepo vrijeme a ja sam bila u žurbi.

Komentari (22) · On/Off · Print · #

<< Arhiva >>


Design: Marshmallows · Photo: girltripped

Design: Marshmallows


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Viola: Director's cut
Crtice iz života u rupi za orkestar i izvan nje....

Hit The Violinist

Tekstovi i slike zaštićeni su Copyrightom© te se ne smiju reproducirati bez pristanka autorice!
Spam bilo koje vrste prijavljujem bez upozorenja!
Trenutno je onemogućeno komentiranje anonimcima.


"Ja živim u kruzima koji se šire,
i u njima sve više obuhvatiti žudim.
Ja možda i neću polučiti zadnji, konačni krug,
no ja se trudim."
R.M.Rilke

Klik na muzički primjer

Moj mail:
violasulpalco@gmail.com




Mali izbor iz violskog repertoara:

Odabrao blog ha er:
Petrograd u proljeće (fotke)
Premijera Pepeljuge
Veliki Tabor (fotke)
Popušili
Seks i grad: uzor ili antiuzor
Povijest moje kinofilije
Vegetarijanka na jedan dan
Caiman Verde report (fotke)
Anti-Valentinovo post
Stanar ili pod-Stanar?
Summa summarum 2007.
Trač naš svagdanji
Utisci iz zg zoo-a (fotke)
Propast jedne shopping legende
Budimpešta-mala muzičarska tura (fotke)
Setnja grobljem(fotke)
Na putu prema dolje (fotke)
Jugo (fotke)
U potrazi za istrijanskom Julijom (fotke)
Teatar u gostima
Bliski susreti sa slovenskim carinicima
pijanistica-osvrt na knjigu osobne prirode

Violas personal favorites:
Mirisna sjećanja
o prijateljima i "prijateljima"
Sto je muskarac bez francuskog kljuca
Tko je ovdje lud?!
Lijepa nasa EU
Mr.Savrseni vs. Dobrog decka
preljub

Kakvo je vrijeme u na Kvarneru?
The WeatherPixie

The time will tell and the time is hell!
Lerne warten, denn entweder ändern sich die Dinge, oder dein Herz!

What does not kill you, makes you stronger!


Radinoca Snova - Humanitarne akcije





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

blog-ekipa






učim kuhati:
Image Hosted by ImageShack.us