... nema me...



... priznajem već se dost dugo nisam odlučila da nekaj naškrabam bolje reći natipkam... blog i surfanje sam nekako zapostavila u zadnje vrijeme, ali tako će i bit još neki period...

...da pojasnim... vjutro delam na poslu, dojdem doma, klopam, pol vur se odmorim i krećem u svoju "rezidenciju" u sjevernom dijelu stana, sjedam na "prijestolje" i bacam se na tipkanje misli i umnosti za diplomski, pa ubacivanja fotki i nacrta, pa se igram po Photoshopu i delam biljke i zaj***vam se po AutoCADu s nacrtima i ludim po 3Dstudio Maxu s renderima...

...al sam ok... uglavnom... malo sam umorna, neispavana, mučim se još sa 100-tinjak stvari koje prate sve to... ono, moram mislit na "simbolične" poklone za komisiju (ma koja je budala to izmislila!!), pa klopa, kolači, cuga i tak to kaj treba nakon obrane ... da se ljudi počaste, kaj ne... financijska konstrukcija nikak mi se ne sviđa... a da ne govorim o printanju 5 kopija diplomskog koji garant ne bu ispod 100 stranica, masa nacrta i color fotki, pa print u color studiju cca 10 A3 formata nacrta full color, pa di je tu i uvez tih 5 knjiga, jer fakat ispadnu knjige...al i kog se vraga ja čudim pa maturalna radnja u gimnaziji mi je imala cca 110 stranica (al je to trebalo ić u samo 2 kopije)...

...hmmm, da pa onda treba mislit i na promociju... mali miljon troškova kaj moram poplaćat faxu za diplome, pa za tubu, pa za obleku, pa namet za idijote... e, da stvari budu zanimljivije poslije promocije rodbinu i ljude koje trebaš pozvat iz kulture moraš odfurat negdje... većina ljudi radi nekakve ceremonijalne ručkove i slićne piz**rije.. JA ZA TO NEMAM LOVE... odfurat ću ih na cugu i domaća peciva u pivnicu... i AMEN.. i to bu mi bil ceh za srušit se...

...al ni to nije sve... onda treba i prijatelje počastiti... jer eto napokon si diplomiral, ne?... ZLO mi je od toga... ima ekipe, i to masovno koji kaj da delaju mini svadbe... to su mi perverzije... od kud im lova za to????... u mojoj familiji stari rinta ko konj (a baš mu i nije neka plaća, nije loše, nekak krpa kraj s krajem), stara je na burzi skoro 8 godina (dio moje srednje i cijeli fax), ja pak trenutno delam za mizeriju (ko i većina ljudi u ovoj državi).. mene to ni sram reć!... tak je kak je... od tog nemrem pobjeć... nemam neke zahtjeve i prohtjeve, pa se snalazim kako znam i umijem, i naučila sam preživljavati s malo love.. al me zadivljuju ljudi koji od svega rade pompe...

... sve to oko diplomskog, obrane i promocije me polako opterećuje... umjesto da uživam i slavim to što ću diplomirati ja se moram zamarat i uzrujavat... zbog čega... "Pa red je da se ljudi počaste i bla bla bla..." ... sve to štima, al kad nisam u baš cvijetajućoj situaciji s lovom...DA, a nitko ne pita koliko to košta!!!!... nek idu kvragu... nema prežderavanja i napijanja... NEMA!!... PROTESTIRAM...

... nek budu sretni da im platim cugu i gotovo...

... najradije bih zbrisala s curama u Sax, i ak bu petak da bar svira
Živa Legenda i da se isplešem do zadnjih snaga, platim curama upad i nekoliko cugi... to mi je veća uživancija... sve ostalo mi je nekako umjetno i isforsirano... HATE IT...

...meine liebe Marija je to tak elegantno napravila - odfurala je ekipu u Dublin Pub na malo klope (ništ extra) i cugu i poslje smo zapalili u Sax... savršeno... i jednostavno... nije nas bilo puno i troškove je dijelila s 2 kolegice jer je veći dio ekipe bio zajednički... Marija, stara moja svaka čast.... bilo nam je zakon i užitak i baš slavlje...

... Can You believe this?...

...vele mi neki :"Eeee, sad buš se napokon napila kak spada da proslaviš kraj terora!"... a ja sa dva velika upitnika u mojim divnim okecima odgovaram: "Zakaj? Kaj se trebam tak urokat da ne znam za sebe? To je slavlje? Al ima jedna caka. JA NESMEM PIT ALKOHOL, pa čak ni gazirana pića!! I kak da se urokam.. kaj morti sa sokom od brusnice (ono farba je slićna crnom vinu, pa da se švercam)!"... u biti to neurokavanje s alkoholom mi uopće ne pada teško, jer tak i tak od mene nikakvog cugera... i da, da budem iskrena to cuganje mi nije najbolji način da se zabavim i da slavim... OK, tko voli nek izvoli.. ne zamjeram ništ nikome i smatram da je OK popit koju cugu za štimung, al pijančevanje da neko nemre stajat na nogama, da nekontrolirano bljuje okolo to NE.. ne bih hvala...

...tolko o meni i mojim frustracijama koje me peru u zadnje vrijeme...

...tješim se da bu i to prošlo....





12.02.2007. u 11:15 | 7 Broj komentara | Print | Link | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Opis bloga


o svemu i svačemu...misli koje onako jure... i... povremeno budu uhvaćene u mrežu moje sadašnjosti s tankom koprenom iluzije...igra života i stvarnosti na ekranu kojim nas promatra...netko...






...ak mi trebaš nekaj e-mailirat probaj na...
viennachick@gmail.com


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Xportal.Hr



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nas što dosad naletih...a nije loše..

APK - S unutarnje strane
luuluu
ribafish
edopeje - sumohrvat
gadgeterija
T-Zombix
translator wannabe
creativa
djevočica sa knjižicama
soljenka
alternativa naslovnici




"BOLJE NAPRAVITI POGREŠKU PUNOM SNAGOM SVOGA BIĆA, NEGO PAŽLJIVO IZBJEGAVATI POGREŠKE BOJAŽLJIVA DUHA."
Socrates
"Put mirnog ratnika"


Ne bi ti trebalo biti teško ponekad zastati i zagledati se u mrlje na zidovima, ili u ostatke vatre, u oblake ili blato, ili u slična mjesta na kojima ćeš otkriti doista čudesne oblike.

Leonardo da Vinci




...sjena tišine nikada ne napušta prazninu
neprobuđene duše što bezglavo lebdi prostranstvima uma i bezgraničnošću
našeg neznanja i ograničenosti okovima svijeta koji i nije naš...
Lady Vienna Chick




Free Counters
Free Counters



Online posjetitelj/a