subota | 02.09.2006.

Važno je imati ideju

Prije par dana čvrsto sam odlučila malo poraditi na sebi. Razmišljala sam što bih to mogla promijeniti i unaprijediti i nakon par sati razmišljanja toliko sam se umorila da više nisam bila sposobna ni za kakav fizički napor. Tako sam došla na ideju da posjetim plastičnog kirurga.
- Hey doktore, whazzup?
- Dobar dan! Vi ste Rozan Grozan?
- Da, i htjela bih povećati grudi.
- Zašto?
- Iz jednog jedinog razloga – da budu veće.
- A zašto želite da budu veće?
- Iz više razloga. Da nabrojim?
- Može.
- Prvo, da budu koliko-toliko proporcionalne s bokovima, nadalje, da ne moram kupovati gornji dio kostima na dječjem odjelu, onda da moj dragi ne mora koristiti mikroskop da bi znao gdje da me uhvati, a i bilo bi zgodno da ljudi na prvi pogled znaju da sam ženskog spola, zatim da ne vidim stomak od sisa...Usput, radite li vi i liposukciju ?
- Isključivo starijim ljudima. Nego, koliko biste vi htjeli povećati grudi?
- Koliko najviše može?
- Radim do šestice. Ali to je zbilja previše. Vama bi mogao povećati na trojku ili možda četvorku, ovaj...
- IMAM IDEJU!- naglo sam se zaderala - Što kažete o tome da presadite salo iz guzice i stomka gore?
- Kažem da neće ići.
- Zašto?
- Previše bespotrebnih zahvata.
- Što onda predlažete?
- Da me saslušate do kraja. Možemo ugraditi silikone, operacija bi trajala oko 2 sata, lokalna anestezija bla bla bla, a oporavak šest tjedana.
- Super, kad se najprije možemo dogovoriti?
- Za 4 tjedna...Ovaj, ima još jedna minorna stvarčica – plaćanje. Kako biste to platili, gotovinom ili...?
- ŠTO??? Zar ja to moram platiti?
- A nego tko, gospodična?
- Socijalno?!?
- Gospođice Grozan, za socijalno moraju postojati medicinski razlozi. Za povećanje grudi ne možete naći niti jedan razlog.
- Kako ne? A nedovoljno opterećena kralježnica?
Kirurg me tupasto pogledao. Budala jedna, kao da je s Marsa pao.
- Nego, koliko bi onda došao zahvat? – prekinula sam pomalo neugodnu šutnju.
- Oko 3 000 eura.
- Imate li popust za studente?
- Izlaz je na ovu stranu – pokazao mi je rukom, svinja pretila.

Baš me briga. Možda nisam uzdignula ravnicu, ali uvijek mogu unaprijediti neke druge točke. Obrazovanje, npr. Mogla bih učiti o kulturi drugih zemalja. O Španjolskoj u Španjolskoj, recimo. Idem odmah tražiti sponzore za putovanje. Možda su ljudi iz Sunce osiguranja danas dobro raspoloženi.

- 23:12 - Komentari (31) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

copyright © Rozan, 2005-2006.