Nove vijesti - Up's and Down's - Blog.hr

utorak, 21.03.2006.

Nove vijesti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lady će morati prorijediti pisanje postova barem na neko vrijeme dok se ne stiša situacija u školi. Ali nećete se vi mene riješiti. Neću pisati svaki dan, ali ću pisati GOTOVO svaki dan. Ima više razloga:
1. Škola- Već u snovima recitiram život Barucha de Spinoze i njegove filozofije. Previše je učenja, a ja moram proći s 5 jer ne želim polagati maturu. Prelijena sam da i za to učim:-)
2. Vrijeme je da odlučim kamo na faks. Već mjesecima tupim i pokušavam se nečega sjetiti, pa mi je majka zadala barem sat vremena dnevno da razmišljam. (Hvala mama.)
3. Službeno sam se odrekla kave i fali mi sna. Ujutro se osjećam kao da me pregazio auto, a na večer kao da me pregazio kamion.
Naravno, ima i razloga zašto se nikad neću odreći bloga:
1. Volim ga (Osim kad se pokvare serveri. Onda planiram osvetnički pohod). Volim škrabati na njemu, istraživati…
2. Volim sve vas, vaše priče, pjesme, razmišljanja, pametovanja, zezancije itd. itd.
3. Obožavam povećavati račun za max adsl i na početku svakog mjeseca se svađati s bratom oko toga tko će platiti veći dio.
Eto, to je bila samo mala digersija iliti upozorenje da se ne začudite ako ne nađete post svaki dan (a trudit ću se pisati često).

Za sve one koji nisu znali ili su zaboravili (a nadam se da nema takvih), danas je službeno prvi dan proljeća. No danas je i Međunarodni dan poezije i Medunarodni dan borbe protiv rasne diskriminacije. Ovo poslijednje je posebno tužno jer na današnji dan 1960. u Južnoj Africi je ubijeno (bolje rečeno, masakrirano) 69-ero studenata na mirnim prosvjedima protiv apartheida.
No nećemo zaboraviti poeziju. Jedna od mojih omiljenih pjesama:

KAD BIH TI MOGAO REĆI
Vrijeme neće više reći nego što ti rekoh ja
Vrijeme jedino zna cijenu što moramo je platit;
Kad bih ti mogao reći, rekao bih ti da znaš.
Ako bismo plakali kad klaunovi počinju predstavu svoju,
Ako bismo se poticali kad muzičari sviraju,
Vrijeme neće više reći nego što ti rekoh ja.
Nema proricanja sreće, premda,
Jer te volim više nego što mogu kazat,
Kad bih ti mogao reći, rek'o bih ti da znaš.
Vjetrovi moraju doći odnekud gdje pušu,
Razlozi zašto lišće vene moraju biti;
Kada bih ti mogao reći, rek'o bih ti da znaš
Možda ruže zaista žele rasti,
Vizija ozbiljno namjerava ostati;
Kad bih ti mogao reći, rekao bih ti da znaš.
Zamislimo da svi lavovi ustaju i odlaze,
I svi potoci i vojnici bježe;
Zar vrijeme neće više reći nego što rekoh ti ja?
Kad bih ti mogao reći, rekao bih ti da znaš.


Wystan Hugh Auden

| 23:25 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>