Blog vs. Škole - Up's and Down's - Blog.hr

utorak, 14.03.2006.

Blog vs. Škole

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još jedan "skandal" u koji je upleten blog, učenici i škole. Ajooj, ljudi moji.... Pa to je već apsurdno.
Kad sam vidjela onog klinju koji je pred tv-om izjavio da je blog za one bez privatnog života, smračilo mi se pred očima. Taj dotični klinac (neću mu reći ime da me slučajno ne bi uhitili i izručili Haagu) tvrdi da bi se trebali okrenuti društvu umjesto blogu. To je takva duboka misao da sam satima razmišljala i došla do zaključka da klinac ima pravo. Mislim, zašto bih ja tu izražavala svoje mišljenje, pisala o onome što me zanima i stjecala nova poznanstva kad mogu s njim ići po diskoklubovima, tračati, opijati se i povraćati vani na parkiralištu. Doista se zamislite oko njegovog prijedloga, zar ne?
Istna, pročitala sam kojekakve gluposti na blogovima, a opet sam čitala i odlična štiva. No bez obzira na sadržaj bloga, on je ipak osobna stvar. Javan je u smislu da ga svi mogu čitati, ali ako ti smeta, ne čitaj!
Priznajem da mi se ne sviđa kako učenici blate profesore iz potpuno neobjektivnih razloga, a profesor ne može iznijeti svoju stranu. No opet, to nije stvar zakona nego morala. Ne znam zašto još i policiju upliću. Zbog klevete? He, nisu ni profesori tako nedodirljivi i savršeni. Vidjela sam situacije kako profesori uokolo pričaju kako su neki učenici glupi i omalovažavaju ih. Prema tome, i to je kleveta. Ajmo se zato svi tužiti i završiti u zatvoru.
Uglavnom, da ne duljim jer mnogi pišu o tome, sloboda izražavanja postoji (ili barem tako tvrde) i treba je uzeti u obzir.

| 22:51 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>