Tri vijesti - Up's and Down's - Blog.hr

utorak, 07.03.2006.

Tri vijesti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim ja ovaj blog i sve koji na njemu rade i pišu, ali kad po tri dana ne mogu doprijeti do njega… recimo da nisam dobre volje:-).
U posljednjih nekoliko dana tri velike vijesti:
Hrvatska je pala pod Severininu štiklu. Ne moram skrivati svoje neoduševljenje, ali što je tu je. Zapravo sam čak i sigurna da će ta pjesma dobro proći na Eurosongu. Znate ono pitanje koje se na početku pitalo sve natjecatelje: Što je potrebno za uspjeh na Dori? Očito da je odgovor: snimljen xxx filmić, operirane usne, crvena dekoltirana haljina i očajna pjesma. Već zamišljam sve europske komentatore koji govore istu stvar kad Severina izlazi na pozornicu.
Ali o ukusima se ne raspravlja. Očito da se ljudima sviđa kad su joj dali velik broj bodova. Ali stihovi su stvarno duboki. Nekih od tih riječi se ne bi sjetili ni najbolji pjesnici. Npr: hop, hop, Tika, taka, Zvrc, zvrc, Kuc, kuc, Ojda da, ojda da, Hop, hop, mrk, mrk. Te mi riječi stvarno zvuče poznato. Možda sam ih vidjela u nekoj dječjoj slikovnici ili čitanki za prvi razred osnovne škole…
Ove godine nisam imala favorita. Svi su se manje-više oslanjali na koreografiju i styling nego na samu pjesmu. Iznimke su Kraljevi ulice, Tina Vukov i Massimo, ali bez onih čudnih gesta.

Druga vijest je da su dodijeljeni Oscari. Pobjednici su: Reese Witherspoon, Philip Seymour Hoffman, George Clooney , Rachel Weisz, Ang Lee, film Fatalna nesreća (koje govori o rasnim predrasudama u današnjoj Americi) i mnogi drugi. Oskara za životno djelo dobio je Robert Altman, jedan od najvećih živućih režisera, koji je bio pet puta nominiran (MASH, Nashville, Igrač, Kratki rezovi, Gosford Park), ali nikad dosad nije dobio nagradu Filmske akademije. Rekao je: "Možda ste mi ovu nagradu dali malo prerano. Prije 11 godina presađeno mi je srce. Donator je bila žena od 30 godina"

I treća vijest: blog mi je oduzeo 5 godina života. Ne znam kako se uvijek njima nešto uspije pokvariti, a kad još izgubimo postove i komentare... krenula bih u ubilački pohod:-) Ajde, dobro, šalim se. Ipak sam kakav-takav pacifist. Ali moram priznati da mi je jako nedostajao. Postala sam ovisna. A sad nisam pisala post tri dana. Tko je kao da alkoholičaru oduzmete čašicu, ali sad sam bolje:-)

| 23:51 | Komentari (115) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>