Naše Dorice na Eurosonguuuuuu... - Up's and Down's - Blog.hr

subota, 04.03.2006.

Naše Dorice na Eurosonguuuuuu...

Image Hosted by ImageShack.us
Danas je Dora. Opet će se okupiti 80% onih manje poznatijih glazbenika, 10% novih zvijezdica i 10% starih veterana i opet će pobijediti pjesma koja je "ok, ali nije za Eurosong". Dok sam bila klinka i dok je Dora još imala kvalitetne pjesme gledala sam je iz gušta (klinci nisu izbirljivi u pogledu toga). Danas je gledam da se pošteno nasmijem. Sad se sve vrti oko sočnih događaja u green roomu i stylingu natjecatelja. Glasovne mogućnosti su na zadnjem mjestu po važnosti.
Da se podsjetimo par pobjednika Dore.
Maja Blagdan i Sveta ljubav iz 1996.- Ne sjećam se baš dobro samog nastupa, ali znam da je bilo dosta zavijanja, pa mi definitivno nije među favoritima. Pričaju oni iz prvih redova da su oslijepili od žarke boje njezine kose... (4. mjesto na Eurosongu)
E.N.I i Probudim me iz 1997.- Da se na trepavice postavim ne mogu se sjetiti njihovog nastupa, ali refren je bio ok. (17. mjesto)
Danijela i Neka mi ne svane iz1998. - Ah, Danijelica... Za tako krhku osobu ima jak glas, ali nije mi među omiljenima. Ali svaka joj čast na nastupu i koreografiji tj. onom odbacivanju crnog plašta. (5 mjesto)
Doris Dragović i Marija Magdalena iz 1999. -Hmmm... još malo zavijanja, ali bolje od Svete ljubavi. Tko sam ja da sudim, ali look mi je izgledao pomalo transvestitski. Jel nam Doris nešto taji? (4. mjesto)
Goran Karan i Ostani iz 2000. - Konačno je muškarac došao na red. Pjesma je bila ok s malo dalmatinskog štiha. Ali jadnik je sigurno trebao objašnjavati da nije sestra blizanka Donne Karan. Da je skratio kosu možda ne bi bilo problema..(9. mjesto)
Vanna i Strune ljubavi iz 2001.- Ta mi se pjesma sviđala. Vanna je trudna nastupala na Dori, ali do Eurosonga je već rodila. Da je beba još malo pričekala, sigurno bi dobila više glasova:-) Ipak bi mama pjevala za dvoje. (10. mjesto)
Vesna Pisarović i Sasvim sigurna u 2002.- Ništa osobno, ali Vesnin glas me jednostavno iritira (još i danas imam oštećenja bubnjića) i koliko se sjećam tijekom nastupa na Eurosungu je imala bič (?). (11. mjesto)
Claudia Beni i Više nisam tvoja iz 2003. - Prema meni najveći promašaj, ali još je mlada iako ju to baš i ne opravdava. Neki kvazipjesmuljak i komadi spojene odjeće.... Jooj... nismo se proslavili. (15. mjesto)
Ivan Mikulić i Daješ mi krila 2004.- Čovjek je skoro poletio. Bilo mi je drago jer je nakom puno pokušaja pobijedio na Dori, ali pjesma i drven nastup na Eurosongu... not my thing. Mislim, s pjesmom je zakasnio kojih 30-ak godina. Možda bi onda bila hit. (13. mjesto)
I prošle godine, Boris Novković i Vukovi umiru sami- Dašak egzotike i orginalnosti. Doduše, da nije bilo obojenog bubnjara i Ladarica, učinak bi bio manji. Ne znam tko je utvrdio da su Ladarice obučene ko komadi torte... Mislim, treba ih naučiti što je hrvatska narodna nošnja. (11. mjesto)

I danas se odlučuje o imenu novog natjecatelja/ natjecateljice koji će nas proslaviti/osramotiti na Dori.
Update: Pobijedila je Severina. Moja reakcija: hahahhaha. Idem se baciti sa Savskog mosta....Pa mislim, to nije pjesma.

| 16:10 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>