Gejše - Up's and Down's - Blog.hr

subota, 18.02.2006.

Gejše

Image Hosted by ImageShack.us
Čini se da se viroza toliko zaljubila u mene da me ne pušta ni na tren. Popila sam litre čaja s limunom i mislim da sam se predozirala s vitaminima:-)
Moja mama već zna da se bacam na knjige kad sam bolesna, pa mi je nabavila "Memoare jedne gejše". Ali priznajem da mi je dosta knjiga za ovaj vikend ma vegetiram ispred tv-a i uživam u dosadi.
No, gejše su me oduvijek zanimale.

Dobri poznavatelji stanja pretpostavljaju da danas u Japanu živi manje od tisuću pravih gejša, dakle kakvih 79.000 manje nego ih je bilo početkom prošlog stoljeća
Gejše su japanske žene školovane za druženje s Japancima. Druženje je izuzetno skupo i uopće nužno ne podrazumijeva seks. Ona, doduše, održava razne različite odnose s muškarcima, no nije prostitutka. Iako je običaj da svaka gejša ima svog pokrovitelja s kojim je emocionalno, ekonomski i seksualno povezana, odluka želi li takvu vrstu odnosa isključivo je na njoj samoj.
Gejšin posao je da ponudi Japanca čajem, čašicom sakea i intelektualnim razgovorom.

Tradicionalno, gejše su obučene u narodnu nošnju i furaju bijelu boju na licu. Upotreba crvene boje u odjeći i šminki izrazito je važna u japanskome društvu. Crvena se smatra bojom ljepote i sreće. Crveno donje rublje označava menstrualnu bol i ženske reproduktivne organe održava zdravima i funkcionalnima. Crvena budi erotske osjećaje kod muškaraca. Gejše nose crvenu postavu, a na usnama žarko, odnosno svijetlocrveni ruž.
Danas navodno noć u društvu gejše košta najmanje 1000 dolara i to samo ako ste Japanac ili netko koga fin Japanac izuzetno cijeni.

Dakle, svi oni koji žele upoznati gejše, a nisu Japanci, neka se brzo počnu ulizivati nekom Japancu. Možda vam se posreći i uživate u.... intelektualnom razgovoru s gejšom ;-)

| 23:38 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>