Tko želi novo lice? - Up's and Down's - Blog.hr

četvrtak, 16.02.2006.

Tko želi novo lice?

Image Hosted by ImageShack.us
Idemo se igrati igre asocijacija... Na što prvo pomislite kad se spomenu plastične ili estetske operacije?
Moj odgovor: Michael Jackson. Zapravo, vic o njemu (Šta je bijelo, plastično i opasno za djecu? Michael Jackson.)

Kada inače pitamo ljude, mnogi kažu da su žestoki protivnici takvih operacija. Čovjek je stvoren kakav je i zašto to mijenjati? Ali nije sve tako crno -bijelo.
Ja nisam protivnik takvih operacija sve dok se ne ide u krajnosti.
Naravno, sad ni ne pomišljam na takvo nešto, ali tko zna što ću ja (ili vi) misliti za 40-ak godina.
Istina da su neki ljudi od sebe napravili lutke. Npr. već spomenuti Jacko, zatim Cher (ni sama ne znam koliko ona ima godina), Liza Minelli (i njezin izobličeni suprug), Mickey Rourke (ajme, što je taj napravio...) itd. itd. Nekima prijeti opasnost od raspadanja lica.
Tu su i oni koji su izmjenili samo neke "sitnice". Pamela Anderson koja očito nema zračne jastuke pa ih je ugradila u sebe, a Melanie Griffith je povećala usne jer valjda još nije uspjela ugurati Antonijevu glavu u usta.
Tu se troše stotine tisuća dolara no to si mogu priuštiti. Ljudi srednjeg ili nižeg staleža radije otrče 2-3 kruga oko kvarta i izgube par grama dok bogati plaćaju da bi "usisavačem" isisali posljedice prekomjernog uživanja u hrani.
No zaboravimo naše zvjezdice koji to rade s ciljem da što duže siju na holiwoodskom nebu.

Mislim da bi se svi ipak složili da je plastična operacija i više nego dobrodošla u slučajevima teških nesreća. To je nešto posve različito jer to nije ljudski hir nego jedini spas od trajnog unakaženja.
Danas mnogi ljudi spas od gubitka samopouzdanja gledaju upravo estetskim zahvatima. To bi se isto danima moglo diskutirati. Ako netko živi bez samopouzdanja samo zbog klempavih uši ili sl. , a ne može prihvatiti samog sebe kakav jest... zašto se ne bi podvrgnuo nekom zahvatu?

Dakle, nema za ili protiv opcije. Plastična kirurgija je dobila lošu reputaciju upravo zbog prepotentnih lovaša, ali kad se generalno gleda nije to tako loša stvar. Iako sve više ljudi nepotrebno idu pod nož. Ja nikad ne bih napravila neku drastičnu promjenu na sebi, ali to sam samo ja. Jednostavno ne mislim da bi mi to moglo donijeti neku promjenu u životu ili bi me usrećilo.

| 23:22 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>