< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dragi moji blogeri (i oni koji će to postati). Ovo je jedan običan fancy blog u kojemu će te uistinu naći svašta..jedini cilj je da se dobro nasmijete i uživate...pa izvolite:)

Linkovi

Tony
Matija
Nec
Plavi
Silvija
Marija
Karlić i Rajković
Gadura

AAwkward
NNeat
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Counters
Counters

I am..

IME: Ana (inače me ne zovu, često dođem sama)
RAZRED: 8.c (4ever)
VOLIM: čokoladu, motore, adrenalin, život
NE VOLIM: glupe ljude, cajke, vjeronauk
ŽELJE:Želim napokon naučiti razliku izneđu č i ć, izači van na pošteno mjesto, biti zločesta djevojka, upisati poštenu školu, naučiti voziti snowboard
POZDRAVI: pozdravljam sve u studiju i režiji, i naravno, one koji me poznaju
SLUŠAM: RHCP, Linkin Park, Ramonse, Franz Ferdinand, Guns'n roses, Hladno pivo, Queen, R.E.M, U2, itd

PRAVILA

1.Ne iznosi svoje misljenje osim ako te neko nije pitao za njega.
2. Ne govori o svojim problemima drugom osim ako nisi siguran da zele da to cuju i slusaju.
3. Kada ste na tudjem teritoriju pokazite postovanje ili inace ne idite tamo.
4. Ako gost na vasem teritoriju vam ide na zivce budite okrutni i bez milosti.
5. Ne iskoristavaj seksualno osim ako ti nije dat znak.
6. Ne uzimaj ono sto ne pripada tebi osim ako to nije nekome teret i moli te da mu pomognes.
7. Priznaj snagu magije ako si je uspjesno koristio da bi ispunio neke svoje zelje ili potrebe. Ako budes poricao snagu magije nakon sto si imao uspjeha s njom, izgubit ces sve sto si postigao.
8. Ne zali se ni na sta sto se ne odnosi na tebe.
9. Ne ucini zlo djeci.
10. Ne ubijaj zivotinje osim ako si napadnut ili da bi prezivio zbog hrane.
11. Kada se kreces po otvorenom teritoriju, ne smetaj nikome. Ako ti neko smeta opomeni ga da prestane. Ako ne prestane, unisti ga.

subota, 10.03.2007.

DJEVOJČICA SA ŽIGICAMA

Ljudi moji, veeliki vam vatreni pozdrav! Današnji post posvećujem jednoj veoma hrabroj i čvrstoj osobi koja je meni, kao i cjelom razredu zamjena za starce u vrijeme škole! Naravno naša razrednica Ivančica Šebalj, koja odl(u)ično radi svoj posao, te naravno ima najbolju generaciju ikad, nas jedine jedinstvene 8.c... Razlog ovog posta nije taj što nam je jučer, pod satom HJ, isprintala Plavetićev i Rajkovićev post (mix) koji vrijeđa nju, jednu studenticu i žensku iz našeg razreda te opisuje tipičan tinejđerski život tražeći od nas da pronađemo gramatičke pogreške kojih je btw. bilo pun...kufer!Saznala sam kako se gramatički pravilno piše jedna psovka...ako vas zanima gdje sam je pronašla, vjerujte bolje da ne znate! Razlog je što mi nju zbilja volimo, prvenstveno ja! Ipak je ovo moj blog i imam pravo pisati što god hoću! I nije razlog to šta sam se pobojala što bi sve mogla naći na mome blogu te reći mojoj mami!Valjda neće... Više ne psujem nikada u životu, i promijenit ću ambicije, obećajem, ipak smo u korizmi a kako sam veeliki katolik...ima vremena. .... da ne duljim...i da ne ispadne da će cijeli razred morati prepisivati ovaj tekstić izreći ću što god kraće mogu par mišljenja i očito ih podjeliti s cijelom školom..Nitko nije očekivao da je naša raska blogerica koja potajno čita naše muke i probleme. I ironično je da je to počela raditi kada smo par mojih frendova ja i napravili blog. Tako da je vjerna obožavateljica otpočetka!Ajoj, valjda ne zna pedagogica...Svi koji me poznaju dobro znaju da mrzim kada netko za divlje ponašanje osmaša krivi pubertet. Samo je pubertet kriv, kao da samo dvolične osobe.Hormoni divljaju i manipuliraju nama pet godina, a mi nismo toga ni svjesni neznamo procjeniti neke situacije, i zbog toga ne smijemo van sa bratićima bla bla bla!Ali ljudi (vi iznad 29) dajte shvatite da smo mi obična djeca koja nisu bila svjesna što otkriva internet i da bi npr. nastavnici mogli čitati blogove i koja ne znaju što je to život jer smo, ponavljam, djeca i jer sve to tek sad otkrivamo...E pa draga razrednice, pošto sada čitate djelić naših misli, skidamo vam kapu i otvaramo srce u nadi da ćete nam, kada bude sat pisanja zadačnica pogledati kroz prste zbog kojeg zareza, ili možda dva.....e da, ostavite koji komentar biti će nam drago!!!!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.