Ovdje čitajte

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

zapise jedne kučno-dvorišne mačke i njenom životu s ljudima i zvjerima!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar


Neki linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Frrrrrrrrr predem na

Dvonožni prijatelji:
CHANTAL
CHOCO
FULVUS
GALI
LEVANT
LORNA
MAD DOG
NESSA
NYMPHEA
TARA
TEDICA

Dlakavi prijatelji:

BODLJIKAVA MACA
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Credits
Predložak napravili
IN ARIA... & kiocciola

Kyri poklonila
teta Tedica

subota, 17.11.2007. u 09:00

Nova slikica

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Nije trebalo puno vremena i truda kako bi se u megabajtima mojih fotki pronašla više nego jedna u kojoj sam u pozi poput naslovne, pa sam ovu, staru premjestila ovdje:

Jutros je moj Mazioc pitao Lornu kaj sam cijelu noć izdržala unutra i, tek u 5:30, tražila van... "Veseli smo ko kad malo dijete prespava noć!!!" Zaključio je Mazioc.
Brzo sam se vratila jer se nisu sjetili dati mi jesti prvo, nego se brzo vratili u krevet! Mazioc je otišao raditi, a Lorna je ležala u krevetu s glavoboljom... mali ljudi su još spavali, a JA BI SE IGRALA!!! Onda me Lorna pustila da haračim bar po zimskom vrtu.
Tamo ima biljki, ali nema ni miševa ni ptica... doooosaaaadnoooo!
Onda sam je zvala na igru, pa joj se zavukla iza ormara i derala se odonuda...
Konačno je ustala!
Tada sam je barem mogla vrebati s kuhinjskog stolca...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Ipak mi se prispavalo, pa sam se preselila na mekanije mjesto.
Vani pada snijeg... ne može biti idealnije za spavanac...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.