< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

brushevi: x

Opis bloga

moj 100 blog.. Ja sam nej normalna.. Jempot pozabim lozinku, jempot mi dojde kaj ga zbrišem jempot neznam niti sama kaj..ahh..

Tu morate obavezno iti!




Free shoutbox @ ShoutMix



Nebi vam bilo teško skopirati ga, ne?









photo hosting



Moj bjacek.. XD (da bi bil žensko..)

free myspace backgrounds

free myspace backgrounds





Mallo musice!!!--JUKEBOX


O meni--
IME-Filipa
GODINA-15 i pol
ŠKOLA-graditeljska,pismoslikarica,2.e. razred
EMOTIVNO STANJE-slaba na emotivnome polju..Jaaako osječajna..
LJUBAVNO STANJE- zaljubljena kak luda..
ŽIVOTNO STANJE-supač
Jaaaako puno popuštam i opraštam..Neke stvari puno puta zaboravim..aL dok mi se sve nabere, onda puknem..
Inače sam nora i zvrckasta..Neam srama za nikaj..Lažem dok trea..Delam se kaj mi god puhne..Jedna sam od dve bombi..
Volim život, volim si tu i tam spiti nekaj..Volim mojega lubeka..Volim sve moje frendice, neke više neke manje..

-->ja mislim da je to to kaj treate znati...Oni koji trebaju kaj više znati-znaju...

--DRUŠTVO--

Školsko..
To su moja nora Meeelica, luda i zeznuta Teffika, lopov David, Mišo, bratić Kuka, Josip, zavodljivi Bedy, Pagec (jaaako superiška tipek inače) i ostali frikovi..

Selsko..

luda Marya, Slađica, najjača Jaja, mala i crna Vikky, Mony, Kika i ostali..

Žiškovčarsko..
moja crazy Tinika, opasna Kuka, Ingo, moj sinek Dodo, Šalamon s Šenkovca, PERVERZNI Nino (joke), njegov burazer Theo, Kvisko, Paulica, Nikola i Nina, of jeden mali koji voli maltretirati životinje..


Majeni chat box..


Get your own Chat Box! Go Large!


Most important people in my life..łoł

Meeeelika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stefika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Stefika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me and naš Dadooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maj buraz se gubi..Koja pička, a???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prestal se gubiti, misli da zna svirati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Veličanstvena trojka..hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



-->posle denem još slikica..:P..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj buraz-živa legenda, mali naporen užasan aL sve najbolje o njemozujolazekissheadbangburninmadroflnonopartysmokinblablapjevanjamifinoNopmouthwashNop
Tina-zakon curkica s razreda..Bomba..Baš je zakon..Moja dobra frendicanutthumbupkisszubo
Theo-zakonski blog, zakon onaj koji ga (ne)piše..aL inače grejt tipek..thumbupnutkiss
Maithy-jedna zakon curka koju ne poznam aL skužila sam da je baš grejt..thumbupkissthumbupkissthumbupkissthumbupzubo
Manuel-no comments..Lenčina, balavec, bezobraznik, pijanec-alkoholičar teški..hehe.. Šalim se..Dober je on..Krištanovčar..hehezujothumbupbelj
Ninek (perverzni)-moj maljeni sinek, drugi v Žiškovcu..Ja njega radi imam i on to zna..Sve najbolje za njega..naughtythumbupzubokissfino
Emica-Jenda svetska cura..Ostavlja po tonu komentara, piše fenomentastične posteke, i inače jako grejt cura, ne poznam ju aL se znamo prek blogeca..:zubonutkiss




Crystal Ball Generator



Grunge Angel Generator at bigoo.ws
zujolazethumbuproflburninmadmad

subota, 17.11.2007.



SAVRŠEN DAN
Nered na ulici, zapaljene baklje, profesori v štrajku, na vlast stupila HČSP, ja i moj jedini gledamo dim što se prostire iz zapaljenih baklja anarhista, sve do zvijezda...

ŠTO VAS NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?
kako kod koga.. Uglavnom muzika, aL nije obvavezno..

KOJE STVARI TE ŽIVCIRAJU ILI SMETAJU KOD LJUDI?
Fakerski stav prema muziki, preseravanje i vrijeđanje ljudi sam manama...

DA MORATE BIRATI, BISTE LI ODABRALI ULOGU ČOVJEKA KOJI IMA NOVAC I KARIJERU, A NEMA VOLJENU OSOBU PORED SEBE, ILI ULOGU ČOVJEKA KOJI NE ŽIVI U OBILJU NOVACA, ALI PORED SEBE IMA VOLJENU OSOBU?
Naravno da bi rađe živjela sa voljenom osobom sa strane, nego u obilju novca i sa karijerom.. Iako bilo bi ljepo imati sve, al tada nebi bila zadovoljna s malim stvarima nego bi težila sve više i više..

KOLIKO JE SATI?
15:23

KOJE ME JE UPISANO U TVOM RODNOM LISTU?
Filipa

NADIMAK
Paa.. Ima ih puuuno.. Najdraži Fipač i Kvočka..

KOLIKO ĆE SVJEĆICA OVE GODINE BIT NA TVOJOJ ROĐENDANSKOJ TORTI?
16

KOJEG DATUMA TI JE ROĐENDAN?
14.01.1992.

OMILJENA ŽIVOTINJA
Mačka

KOJE SU TI BOJE OČI?
Plavo-zelene

KOJE TI JE BOJE KOSA?
Crveno-crna

IMAŠ LI NEGDJE NA TIJELU PIRSING?
Toup..

IMAŠ LI TETOVAŽU?
Ne, aL uskoro ću je imati- na vratu- crna ruža ili -na leđima- tigar..

DA LI TVOJ AUTO IMA 2 ILI 4 VRATA?
Neam auto, aL od stare- 2, od staroga- 4

KOJE SU TI BOJE ČARAPE?
pink

IMAŠ LI SRETAN BROJ?
5, 8..

GDJE BI VOLIO/ VOLJELA OTPUTOVATI?
Jamaika- pušila bi travu do mile volje i kupala se u hladnoj pivi, pošto je veeeeeeeeelika vrućina tamo..

KOJI TI JE OMILJENI FILM?
Od sumraka do zore- Van Helsing 1 i 2- Kraljica prokletih- Pirati s kariba 1, 2 i 3- Narnijske kronike- Ultraviolet i još puuuno njih..

OMILJENO MJESTO ZA ODMOR?
Mrak moje sobe i moj dvd za smirivanje...

KOJE TI JE OMILJENO JELO?
Svo povrće osim mahuna, tikvica i patliđana..

DA LI NEKI DAN U TJEDNU POSEBNO VOLIŠ?
Nedelja- tad sam jedino doma..

ŠTO NAJVIŠE SLUŠAŠ U POSLJEDNJE VRIJEME OD PJESAMA?
Warriors of the World- Manowar/ Runes to my memory - Amon Amarth - Cry Of The Black Bird/ Sixpounder - Children Of Bodom - Everytime I Die/ Beer, Beer - Happy Little Boozer - Tuli Kokko - Korpiklaani...

NAJ ODJEVNI PREDMET?
Santarice - ljučibaste, narančasta ili neka šarena majica, sketersice...

KOJU PASTU ZA ZUBE KORISTIŠ?
Aquafresh il kak se več piše..

IMAŠ LI OMILJENI RESTORAN?
Školjić- Vrboska - otok Hvar..

OMILJENI CVIJET?
Suncokret..

OMILJENI SPORT?
Basket, kaj drugo..

KOJI FAST FOOD RESTORAN NAJVIŠE VOLIŠ?
Nijedan, mislim da je fast food samo za nuždu..Volim prirodno a ne umjetnu hranu.. Jedem samo onu hranu za koju znam što se nalazi unutra..

KOJE TI JE BOJE SPAVAČA SOBA?
Zelena s puno slika i forografija i plakata- postera..,..................

KOLIKO PUTA SI POLAGALA VOZAČKI ISPIT?
Non...

KAKO SI IZGLEDALA KAD SI IMALA 10 GODINA?
Mala plavušica s plavim okicama boje mora..

OD KOGA SI DOBILA ZADNJI E-MAIL?
Mćija..

U KOJEM DUČANU BI VOLIO/VOLJELA IMATI POPUST OD 75%?
Mtc - svi odjeli..heheheheheheee..

ŠTO RADIŠ KADA TI JE DOSADNO?
Pa nema dosadnih trenutaka u mojem životu.. Uvijek je tu neko ko me zabavlja..

TKO OD TVOJIH PRIJATELJA ŽIVI NAJDALJE?
Lukas - Engleska.. Okolica Londona..

ŠTO JE TRENUTNO NAJBOLJE U TVOM ŽIVOTU?
Posljednjih 5 mjeseca..

U KOJE VRIJEME IDEŠ NA SPAVANJE?
00.1 - 00.2 - 00.3 h..

ŠTO MISLIŠ KO ČE TI PRVI ODGOVORITI NA OVAJ E-MAIL?
h?

TKO UOPĆE NEČE ODGOVORITI?
Još navek- h?

KOLIKO JE SATI U OVOM TRENUTKU?
15:47

ZADNJE PITANJE: VANILIJA ILI ČOKOLADA?
Naravno da čokolada.. Ja volim slatko..



Predajem štafeticu:


Tiniki..
Lukici - burazu..



A ve post..
Kak ste mogli v prošlome postu pročitati..Hmm.. Cape kraj i ne srati..hehe.. Kaj nek velim.. Baš mi je super v životu.. Celi tjeden sam nej v školi, aL sam bila v utorak, pa me je zapisala 4. il 5. sat pa sam joj otišla a Mela s menom..hehe.. Ayay.. Dobila sam nagradu v Međimurju, Tina i Matina su me vlekle v redakciju Međimurja.. Mene bilo tak sram.. Sve mi je to baka zakuhala.. hehe.. Ona je nekaj točno rešila i ne mene je sve prepisala.. Ono.. Idemo mi s škole i ja velim da nebudem išla po to.. Ove dve su me samo grdo gledale.. Ajd, pem.. Nek im bu.. Ali....... Dok smo došli pred redakciju, mene bilo tako sram kaj su me martina i tina jedva jedvice nutra spravile.. Ayay..
Jučer sam morala prekršiti okladu.. Morala sam spiti jednoga jebenoga gemišta jer mi je Mićo rekel da nau išal s klompe tak dugo dok ga ne spijem..A kad smo kod njega, mogli ste videti v prošlome postu kaj je napisal v komentarima, ne srati niko..ah..
Dobro gibbbam ve ja..
Pozdravljam sve koje i s prošloga posta..
Kissssssssssssam vas sve..
Pusaaaaaaaaa, pa paa!!!!!!!!!!!!!



~ komentiraj (110) ~ printaj ~ # ~

nedjelja, 04.11.2007.

burninmadKeep your Hands of my Dollburninmad



-->Kak i naslov govori..Cape kraj od onoga kaj meni pripada..Moje je moje i ne dirati ono kaj je moje, jer bi neko mogel po nosu dobiti..Ako mi ima ko kaj za reči nek mi dojde do mene i reče mi to..Ja sam spremna sve poslušati i sve prediskuterati..aL nema šanse da ikada napravim pogrešku koja mi je mogla značiti život da mjamor neje tak, tak, tak..Ono..Nemam reči..Ja sam inače jako osjetljiva i lako me raspizditi..ALERGIČNA sam dok mi neko dira ono za kaj sam se ili za kaj se jako trudim i onda konačno dobim to ili se spremam dobitinamcor..Jednostavno popizdim..
Znate i sami kakav je osjećaj dok očete nekaj i jako se trudite kaj to dobite u potponosti i onda vam neko to oče maznuti..E pa nemože.. To vam je kak dok se dva mala djeteta igraju.. Jedan je dečko i igra se s autekaj, a drugo je curica i igra se s lutkicaj.. Lutke je teže dobiti od auteka pa je curica malo kasnije dobila to lutkicu..Ona se plakala za nju i cmizdrila je i tulila, aL je znala da ju je dugo čekala i da se trudila za nju i da ju nau pustila ve jedno vreme dok je nova i dok je njena..Dečku pomalem auteki postaju dosadni i zanima ga lutkica.. I on joj ju pokušava zeti aL ju ona neda jer se je jako trudila za nju i zna kaj je sve propatila za nju! Tak nekak je i v mojemo slučaju..cerek
Jedno kaj očem reči je da mi nitko nebude diral lutkicu jer sam spremna ritati, boxati, trovati, gristi, skubsti, depilerati, oči kopati, čak i burazove čarape donesti- SVE ZA TU JEDNU JEDINU LUTKICU!
Prema tome, koja je spremna suočiti se z menom - SAMO NAVALI, ja sam spremna i čekam te...A koja neče probleme nek ih niti ne dela jer administrator dela 24 h na dan...Anonimnost vam se ne isplati v ovome slučaju..
Ajda pusam vas sve, nam već niš preveč pisala..
Osim da volim svoju lutkicu..hehe..
Šaljem svima puseke..
Najviše pozzam Maithy i hvala kaj mi je napravila bannera koji je baš zaaakon, Tiniku, Emachicu- ludu i otkačenu, Nineka maljenoga..Dodija (Volim te!!!), Mićija (ajd nek ti bo..i tebe..), Teu koja se potpiše na svakoj šalici dok naručim čaja, bratića, Panića, Theija, Mateju, Slađyku, Silviku koja je konačno hepi s kim je 3 godine štela biti..heh..ayay..i sve koje sam pozabila..

Živio transformator..........!zubo!.........



~ komentiraj (28) ~ printaj ~ # ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.