studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više ono oko kuvanja

Sestrinski sajtovi
kuharica.blog.hr
online domaći kuvar

Varjačom kroz svet
12.11.2005., subota
Doručak na travi

Prijatelji dobrog zalogaja, dobrodošli!

Ovde ću sa vama, draga publiko, deliti iskustva vezana za kuvanje. I to ne samo recepte, nego i razna druga gastronomska putovanja.

Danas sam doručkovao hemendegs. Pri tome se ovo g u nasoj kući uvek izgovaralo kao k. To je jedan od prvih recepata koje sam naucio. Obično nemam vremena da pravim sebi doručak, vec jedem prvi obrok tek negde oko jedan. Zato volim subote, jer sve stignem.

Dakle, prvo ugrejte ulje i na njega položite par kriški tanko izrezane šunke (skoro svaka ne preterano dimljena dolazi u obzir. Razne parizere, salame, podriguše i pršuta nisu bas najbolja opcija). Ja obično jedem 3 jaja, i stavim ih kada šunka počne da cvrči. Jaja poslite i pobiberite, i kada su pržena izvadite ih na tanjir. Meni su najbolja još dok su malo slinava. Treba im jedno 3-5 minuta. Odlično ide uz sveži krastavac, mladi sir i tost hleb.

Isto tako, danas sam pravio i čuveni kolač sa sirom i bobicama. Odličan je i osvežavajući, i ti divlji ukusi kupina, drenjina, malina i jagoda sjajno se kombinuju sa kiselom rezom sira. Ranije mi je odlično ispadao, ali danas je bila prava katastrofa. Bobice su se prelile preko biskvita i ostavile neizbrisive tamno crvene mrlje po kuhinjskim elementima. Razgnevljen, krenuo sam da filujem sir preko, ali bobe su samo nastavile da cure. Kašikom sam pokušao da ih sakupim, a onda sam shvatio da sam razdevičio nevino beli sir. Pošto mi se sve smučilo, izvalio sam onaj ostali fil na tortu žmureći i sve strpao u frižider da se stegne. Eno ga sad unutra, kaplje, i izgleda kao rasporena kravlja vagina u sred mensturacije. Ali ima lep ukus. Daću vam recept neki drugi put, kad zaboravim ovaj fijasko.

Budite mi dobri i ne stavljajte vegetu u sva jela.
- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>