Azra & Johnny Štulić

21.04.2006., petak

Poljubi me

Sretan sam sto osjecam da nisam kao drugi
Ne zatupljuju me medijima, u podsmijehu sam prvi
Smrdi mi iz ustiju, znoje mi se noge
Oci su mi pivske boce, sacuvaj me boze
Poljubi me ravno u dupe.

Strahovi su konjukturni, od njih se dobro zivi
Ne primajte nikog u svoja kola, komunicirajte telefonom
Ugradite duple brave u stan, konzumirajte diskretno sarm
Nek' vjecno zivi vasa ljubav, svijet je izvan vas
Poljubi me ravno u dupe.

Gospodo jedite sendvice i ispijajte piva
Jos uvijek vam dobro stoji, u vama je perspektiva
Ljubitelji dosade, udruzite snage
Kupalisna sezona pocinje, idite na mora, oceane
I cuvajte se ajkula, pazite na ljude
Ovo su nesigurna vremena
Miki ostani kod kuce.
- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o Azri i Johnnyu...
- pjesme
- članci i intervjui (pokušat ću staviti sve koje nađem)
- knjige (''Nemam više s kim ni protiv koga'')

Kurvini sinovi

Iza prozora nemirnog sna
Osjećam njihove sjene
Gledam kako kroz zidove plešu
Kurvini sinovi...

Zatvori gubicu nije vrijedna za narod
Istresi gorčinu do kraja
Na strateškim mjestima njihovi ljudi
Kurvini sinovi...

Lutke od krvi bez trunke ideje
Ubice na cesti
Loša noć, bježim iz grada
Oni dolaze
Kurvini sinovi...

Otišao sam daleko do krajnjih granica
More je uzimalo od neba
Na drugoj strani znaci oluje
Vidio sam kako plaze u tami
Hladna noć pred velike događaje
Ne želim više da se sjećam
Znali su gdje će me naći
Kurvini sinovi...



Linkovi