Ružni smo roditelji :(
[ * ]

Dobio sam neki dan link na članak u kojem se objašnjava zašto netko prvo rodi djevojčicu, a netko dječaka. Evo LINKA! Naravno link mi je poslao frend koji je «rodio» curicu.

Prvorođeno dijete lijepog para bit će u većini slučajeva djevojčica, a ne dječak, pokazuju rezultati jedne britanske studije.


Eto mi ga sad na…prema tom istraživanju, a obzirom na činjenicu da sam «rodio» dječaka, sparen sam u nelijepom paru??! Ne brine me to previše. Obzirom na poslovičnu britansku ljepotu, broj prvorođenih dječaka (dakle ružnih roditelja) u otočana uvelike nadmašuje broj djevojčica (dakle lijepih roditelja). Ako je za vjerovati tim otočnim znanstvenicima vjerojatnost da će lijepi roditelji prvo dobiti kćerku je za 26% veća od mogućnosti da prvo dobiju sina.

Obrazloženje za tu teoriju autori studije pronalaze u različitim "evolucijskim strategijama" koje su spolovi razvili tijekom postojanja ljudske vrste kako bi preživjeli. A pazi teoriju:

Lijepi roditelji imat će više kćeri od ružnih roditelja jer je tjelesna privlačnost nasljedna, a kćerke od nje više profitiraju no sinovi. Kod muškog potomstva, navodi se u studiji, važniji je socijalni status oca, a kod kćeri dobar izgled.


Vidi ti pametnih spermića! U bjesomučnoj jurnjavi (tko prvi, njegovo jaje) kroz bespuća ženske nutrine stignu se prije polaska dobro informirati o mojim financijama i nekretninama u vlasništvu i procjeniti da nisam zgodan al' sam njihovu pogledu, na moj bankovni račun, ugodan. Ne kužim.

*Zar prije lansiranja pohode neki info pult gdje prikupljaju informacije o izgledu i materijalnom stanju subjekata koji se spremaju na izmjenu genetskog materijala?
*Osim toga, kako znaju da će krenuti pravim putem, a ne neslavno završiti u nekakvoj gumenoj navlaci, kupaonskim pločicama, na krivoj oralnoj adresi ili nekom drugom neplodnom mjestu?
*Nadalje, kako znaju da će jajašce dijeliti njihovo mišljenje (i početi s diobom) ili se pouzdaju u svoje muško, autoritativno porijeklo?
*Postoji li neka banka podataka ili www.zgodni/ružni.com gdje se mogu dobiti opisi/profili sparivanja željnih individua?
*Što se događa kad je samo mama ili tata lijep/a, kako se onda rješava dvojba muško/žensko?

Anybody...??? Eto tako...



06.08.2006. ...14:10 [ Komentari (24) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLOŽNI OPIS

  • ----------------------------------------
    kumfather d.o.o. piše od 06.12.2005.
    ----------------------------------------
    Imam siguran posao, službeni auto, redovitu plaću, slobodne vikende...
    Dobio sam sina i sada se ponosim pet mjeseci starim pimpekom...
    SPREMAM SE DATI OTKAZ!?!
    Pokrećem svoj business...krećem od nule...
    KAJ SAM TOTALNO LUD ILI...?!?!?!?
    ----------------------------------------

    *************************
    OTKAZ DAO, KRENUO SOLO ! 01.02.2006.
    *************************

    ----------------------------------------
    ZAŠTO BLOG: dosta mi je bloganja u ilegali
    ROĐEN: gol, ko od majke
    STAROST: poprilična, skupilo se već >30<40
    BRAČNO STANJE: dobro, muž svoje žene (prstenovan)
    POTOMSTVO: osigurao sam nasljednika, sad mu trebam osigurati nasljedstvo
    ----------------------------------------

    SMIJEŠNA JE STVAR TAJ ŽIVOT, AKO
    ODBIJETE PRIMITI IŠTA DRUGO OSIM
    NAJBOLJEG, NAJČEŠĆE ĆETE I DOBITI
    NAJBOLJE !!!

Klinkovi

eXTReMe Tracker