Ma nabijem te...
[ * ]

U mačku piterinu, ma kuri me bolac, pili te bočka...psovke kao ispušni ventil ili manjak kulture? Recimo da se pod psovkom podrazumijeva svaka upotr(j)eba nepristojnih/prostih riječi upučenih nekome ili nečemu. Psovka se može ugnijezditi(ili ugnjezditi) i kao poštapalica u svakodnevnom govoru. Psovanje ne mora nužno uvijek biti odraz nekulture i primitivizma. Ovisno o karakteru psovača od kojeg psovka dolazi fenomen psovanja može se okarakterizirati i kao svojevrsna "umjetnost", a putem koje psovači izražavaju svoju kreativnost, maštovitost, rječitost, a ponekad i duhovitost.

Psovke mogu biti raznih karaktera, a ja bi klasifikaciju istih podijelio u par grana. Primjere neću navoditi (svatko ih može sam kreirati), a moja podjela je slijedeća:

ANATOMSKE - upotreba spolnih organa
RODBINSKE - spominjanje majke i oca
SPORTSKE - od spomena sporta do rekvizita
POLJOPRIVREDNE - traktori, alatke, nasadi...
VETERINARSKE - u glavnoj ulozi domaće životinje
RELIGIOZNE - te ne rabim i ne volim
AGRESIVNE - te su najopasnije
BLAGE/OD MILJA - koriste se uglavnom deminutivi

i uglavnom sve navedene koriste se u kombinaciji sa ljudotvornim glagolom jebati(valjda je glagol?!?).

Psiholozi i ini -ozi i -jatri kažu da je psovanje negativno emocionalno ponašanje i da ukazuje na nedostatak emocionalne inteligencije (jadan ja pun nedostataka). Psovka može služiti i kao oblik obrane i biti u svrsi zaplašivanja protivnika verbalnom agresijom. Samim time i strah/nesigurnost je ponekad uzrok upotr(j)ebe psovki. Muškarci psuju više od žena, ali zato žene psovačice to upražnjavaju sa više žara.

Fakat je da u svim narodima psovanje postoji, više ili manje, istok vs. zapad. Psovka ne poznaje naciju (osim u nekim ujfu varijantama), spol, rasu, vjeru, stručnu spremu i profesiju. Psovka se odavno uvriježila kao začin ležernim, neobaveznim razgovorima ili kao ispušni ventil kod bijesa ili nemoći.

Pročitao sam negdje(?) da psovka spada u slobodu govora i izražavanja, a opet vjerujem da se mnogi sa tom "prostom" slobodom ne bi složili. Upotr(j)ebu prostakluka čak uspoređuju sa režanjem i lavežom pasa!!! Hm...odoh ja lajat...av, av, vau, vau...Eto tako...



27.06.2006. ...09:53 [ Komentari (20) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLOŽNI OPIS

  • ----------------------------------------
    kumfather d.o.o. piše od 06.12.2005.
    ----------------------------------------
    Imam siguran posao, službeni auto, redovitu plaću, slobodne vikende...
    Dobio sam sina i sada se ponosim pet mjeseci starim pimpekom...
    SPREMAM SE DATI OTKAZ!?!
    Pokrećem svoj business...krećem od nule...
    KAJ SAM TOTALNO LUD ILI...?!?!?!?
    ----------------------------------------

    *************************
    OTKAZ DAO, KRENUO SOLO ! 01.02.2006.
    *************************

    ----------------------------------------
    ZAŠTO BLOG: dosta mi je bloganja u ilegali
    ROĐEN: gol, ko od majke
    STAROST: poprilična, skupilo se već >30<40
    BRAČNO STANJE: dobro, muž svoje žene (prstenovan)
    POTOMSTVO: osigurao sam nasljednika, sad mu trebam osigurati nasljedstvo
    ----------------------------------------

    SMIJEŠNA JE STVAR TAJ ŽIVOT, AKO
    ODBIJETE PRIMITI IŠTA DRUGO OSIM
    NAJBOLJEG, NAJČEŠĆE ĆETE I DOBITI
    NAJBOLJE !!!

Klinkovi

eXTReMe Tracker