.popravljena plocha.

petak, 04.01.2008.

film, fotografija, gastronomija- nishta u vezi toga

bilo je ljepo dok je trajalo...
sis se vratila od tete i sa sobom dovela josh dva monstruma koi mi nabijaju po kuchi. tek su dva dana ovdje i nemresh do kompa doch da me jebesh. radio koi je sis nashla medju svojim smetlishtem ima mikrofon i radi. sad imje to glavna jebena zanimacija. lupala sam ih sa shlapom i prijetila da chu ih polit vruchim chajem i josh ih odvedem u mc donalds i nishta... chak ni prabakin odlazak u drugi svijet nie ih smirio. sam su pitale jel moraju izrazit suchut baki il ne. paffff paffff paffff sam ostala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo ih... ijuuuuuuuuu



sad sam se sjetila. da vam ispricham.
stari bio u kongu. pokrali su ga. zove mene sis dae bratich dosho u zgb pa da idem s njim na kafu. bila sam u shkoli. rekla sam raski dae stari zaglavio u kongu i da moram otich u mup sredit papire kak bi se mogo vratit. stara doshla na informacije i raska joj rekla da sma ishla na aerodrom. wtf. nisam. strpali me u kaznu (opet). kasniej su mi se smijali.


spremila sam stvari u torbu, sutra idem kod bake i tamo me cheka bratich koi che nagovarat staru da ostanem kod njega tak da joj izlika da neam stvari ne vazhi... kul


grem ja
pappa
uzhivajte

- 22:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #