.popravljena plocha.

srijeda, 02.01.2008.

dochek nove za 0 chuna

ojla narode!! sretna vam nova 2008. nek vam je sve lijepo i divno i shljokichavo i svjetlo u ochima...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dochekala ja novu u sestrinom krevetu jer mie smetala druga sis u sobi koa je slushala radio i rjeshavala zadatke iz matematike na podu :P pokushava prochi godinu na faxu tak da joj se nisam zderala da ugasi to jerbo ja ochu spavati nego sam se pokupila u drugu sobu.
u cijenu od 0 chuna ukljucheno je bilo: tvrdi krevet koi ne volim, poplun ispod koeg mie bilo prevruche, dva stara jastuka, pidžama obojena u pranju, buka pirotehnichkih sredstava od koih nisam mogla spavati i ljudi u ponoch koe odjebesh kad ti dodju chestitat novu jer se ljutish na njih kaj su te strpali u kaznu
ne isplati se... radje dam 1200 chuna za tamburice u regentu...
ova godina mi prolazi u krevetu... nie loshe.
sam sam mozhda trebala imat nekaj crveno na sebi :P jbm nisam se uopche sjetila... huh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jucher mie borna na kafi prichao kak je sjebao baku. baka je igrala loto i zaboravila gledat na televiziji da vidi kombinaciju brojeva pa je lijepo zamolila svog milog unuchicha da joj na internetu pogleda. stari gae zamolio da sjebe baku. nie bio problem. upisao je brojeve sa listicha na neshto, ne znam shto, i pokazao baki. slavila je pola sata dok su joj se ostali smijali jer je zvisila. kada je baka saznala strasnu i bolnu istinu odrekla se svog unuka, borne, zauvijek. shmrc. the end


kak je ostalima bilo?
ste se znali vratit doma?
aj uzhivajte
pappa
odoh na snjkanje danas weeeeeeee
pussa

- 11:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #