.popravljena plocha.

nedjelja, 30.12.2007.

ja

ojla ljudi, otvorih ovaj blog jer nisam imala pametnijeg posla jer me stara po ne znam koi put strpala u kaznu do moe punoljetnosti i onda se ja durim na nju bla bla znate kak to ide...
ugl... moj izlazak godine: za nekih pol sata, usred bijela dana, idem kod bake jelene, koa u biti nie moa baka nego baka sestrichne i braticha i zhena je moj uzor... josh kao mala sam prichala puno s njom i igrala se, ne znam chega, al znam da sam dosta vremena bila s njom. sad je u starachkom domu. dosadno joj je jadnoj pa se igra sama sa sobrom. u biti ne sama. sa svojom obitelji. pravi se da umire sve dok ne dobije chanelle number 5. zdrava je sve dok ga ima, a kad ga potroshi opet umire. zakon zhena.
moguche dae promijenila parfem al ja za to ne znam :P

ako kog zanima koi ja hochu: valentino rock'n rose

fala unaprijed na paketima.... :P

je li puno dati za jaknu 750 chuna? pitam ja vas...

jer ja ne razumijem svoju staru... ko dae bed dat za jaknu tolko... pokushala sam joj objasniti kako nisam kupila skupe tenisice pa da mi mozhe kupiti jaknu, ali ona jednostavno to ne shvacha... jucher smo se kao i prie 2 mjeseca posvadjale oko toga i ja sam se opet ljutila i nisam prichala s njom... inache popuste u roku keks, ali ovaj put mi ne ide... ako netko ima neki savijet neka slobodno napishe jer cendranjenj, shtrajkanje gladju, nerad, ignoriranje i sve ostale metode koe su do sada bile uspjeshne vishe nisu :(
nie fer...


pojeli su mi milku s keksom.... mozhete i to ukljuchiti u paket, ali ne onu sa smrvljenim keksima, nego ona sa nechim bijelim i keksima (velika, ne mala molim)


ne volim umjetne borove. kad smo ga kupili, negdje prie 5,6 godina, bilo mie totalno kul i fkt sam bila ponosna jer iam umjetni bor... sada se osjecham jadno i ne zhele kupiti prirodni... a u biti kad pogledam mozhda je tako bolje jer bi vjerojatno kupili neki s tri iglice na sebi jer je koshtao 50 chuna ili bi chekali bozhic, jer su onda snizheni pa zash bi davali duplo vishe kad mogu dat upola manje, a porsho je samo jedan dan kako se bor trebao okititi po obichaju... jbg....


skijanje nie kul. sanjkanje je kul. zato sam odluchila umjesto shkole skijanja uzeti sanjke i pjeshice na slijeme jerbo u maximiru ima previshe zamki. laronja i ja zabila smo se prvo u lampu, onda u drvo pa smo otishle u stupich od 20 cm zbog koeg smo se skrshile vishe nego bilogdje i na kraju smo u grmlju bile. poslijedice: ogluljena desna noga, brukanje sa sanjkama, vishe se ne osjecha kvrga koju sam dobila kad sam ishla udarat slomu jer je sada izjednachena s drugom kvrgom kou sam pobrala na lampi... nie sve tako sivo :P


ai pozdravljam vas, ako chu imat koga pozdravit
grem kod bake
pappa
pussa

- 19:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #