sta da ti velim

ponedjeljak, 15.05.2006.

evo malo da se javim nisam dugo pa da nemislite da me više nema imo sam neke obaveze ali sad sam napokon našo malo vremena i za blog......ali da ne duljimo i odmah krenemo u akciju....
sta da ja vama kazem ser mi se od cajki... slušaj tehno,metal,...ali nemoj cajke jer to je srenjeeee-
Ko može nešto takvo slušati to je takovo sranje da nemore bit veće....melodija ide nesto ovako naj njanana nja naja naja,
a rijeći žena me ostavila uzelami decu sad mi ostade da si režem vestuuuuuuuuu.....,ali u svakoj pjesmi ima žene i cuge ..... to je facinantno od kud njima ideje za pjesmu svaki put nesto novo reže ili na drugom mjestu plaće....
Ali što se tiće naše nacije to je facinantno nesto brijemo na nacijonalnost i ono mi hrvatihrvatskahrvatska a slusamo srbe....
ali da ja ne serem previse ko i obićno (to znaju oni koji me znaju)sad malo vi serite ili hvalite cajke...
znate ono cajke su hit!!!!!ludludlud
srdaćan pozdrav iz......(sta vas briga)smijehsmijehsmijehsmijeh

15.05.2006. u 22:45 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ništa za sve



Kolko vas je bilo:
Free Counter















evo spotić:

Music Video Codes by VideoCure.com

Linkovi


Ime:nema.......
Škola:nema.......
Hobi:nema......
Uostalom sta vas brigacoolcoolcool

MySpace Layouts

MySpace Layouts



bendovi:
Parafi
Termiti
Goblini
Sex Pistolsi
Ramones
The Adicts
Dropkick Murphys
Flogging Molly
The Poguese
itd.......

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LInkovi
Dropkick Murfys-Irski PuNk
Flogging Molly-Odličan bend koji svira Irski Punk Rock
Ri-Rock-Ri-Rock scena(koncerti,najave,forumi,slike)


Blogovi
-DNO-thumbupthumbupthumbup
Gvc(wik)smokinsmokin
Jedan ali vrjedandeaddeaddead
enchysmijehsmijeh
anaaaapuknucupuknucu
nel@partypartyparty
zare the legenda
smijehsmijehsmijeh


blog layouts

blog layouts