Sa vodećeg europskog sajma maloprodaje Retail Technology Expo iz Londona izvještava stručna suradnica Poslovnog dnevnika Ana Brajković. Najzanimljivija poruka koja se čula tijekom prvog dana predavanja je - prilikom kreiranja prodajnog prostora prvo razmišljajte da on treba biti divan radni prostor gdje će vaši radnici uživati raditi.
Svi smo navikli slušati da je kupac kralj. I da je kupac uvijek u pravu. Naravno da je to i donekle točno jer je kupac taj
koji odlučuje tko će na ovom tržištu opstati.
Zadnjih par godina tijekom svibnja, u Londonu se održavaju tri sajma – Retail Technology Expo, Retail Design Expo i Retail Digital Signage Expo koji pokrivaju trendove u maloprodaji, a tako i u tehnologiji namijenjenoj maloprodajnim objektima, mjerenju angažmana kupca i općenito projekcijama u maloprodaji do kreiranja prodajnog mjesta u koje
će se kupac rado vraćati stanovi Kacunar
Oznake: stanovi Kacunar