Priprema za donju glazuru

13 svibanj 2011

Ah pozdrav

Eto da ne bi bilo da se ništa nije radilo napravljeno.
1. Sve je pometeno i usisano 2x radi prašine
2. Premazano je Resitolom
3. Stavljena je ljepenka
4. Stavljen je građevinski najlon



Ukratko, nakon Resitola, stavljena je ljepenka i građevinski najlon.
Za sve skupa je trebalo negdje 2 opuštena dana rada. Najlon je stavljen jer sam na raznim blogovima čuo da Ljepenka zna pojesti stiropor, istina ili ne najlon košta oko 300 kn pa je bilo bolje ne riskirati.
Ah kad kupujete najlon u velikim centrima nemojte kupiti onaj najtanji (to se meni desilo pa nisam baš bio zadovoljanno, kupio još normalan tako da je sad sve dvostruko-trostruko prekriveno i sad ultra zadovoljanyes
Slijedi još postavljanje stiropora (nakon postavljanja struje po podu) i spremno za glazuru.
Sa ovim mojim radom mislim da mi je ušteda na glazuri ispala oko 3000-4000kn što i nije malo za sve skupa recimo 4 lagana rada posla.
Dakako moja je kuća više sam svoj majstorparty nego Patuljkova koaj je definitvno number 1 po PS-uthumbup ali svatko prema mogućnostimamah









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.