KTP

petak, 14.04.2006.

Internet reklame

Sexpacking
E malo o reklamama. (Specijal tnks to MB :))
Definitivno najluđa reklamna kampanja je Olimpusova What do you Choose to Remember. Kratki filmovi kombinirani s fotografijama i pričama otkrivaju horor stranu neuspjelih fotki (poput bivših dečkiju s mutnih fotogafija; bijesnih turista kojima ste napravili uslugu fotografirajući ih ali su na fotkama ispali odrezanih glava; pasi koji se unose u fotić pa im glave ispadnu hjudž - zamislite ih takve u stvarnosti...)
Sexs sells - ali na internetu ovo posteje doslovno. Ako je reklamokracija u ostalim medijima pakirala svoje proizvode u light erotiku, internet je mjesto na kojem pornići MOGU prodavati robu. NIkakav masterpeace ali Sexpacking majice, hlače i jaknice reklamiraju porno zvijezde.
Bolji je multimedijski internet dućan Coco-de-mer koji je neka kombinacija online okoliša i klasičnog online dućana. Parafraze nijemih porno filmova su ovog puta izravnije vezane uz proizvod jer je Coco-de-mer britanski lanac dućana sa seksualnim pomagalima.
- 12:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.