E malo o reklamama. (Specijal tnks to MB :))
Definitivno najluđa reklamna kampanja je Olimpusova What do you Choose to Remember. Kratki filmovi kombinirani s fotografijama i pričama otkrivaju horor stranu neuspjelih fotki (poput bivših dečkiju s mutnih fotogafija; bijesnih turista kojima ste napravili uslugu fotografirajući ih ali su na fotkama ispali odrezanih glava; pasi koji se unose u fotić pa im glave ispadnu hjudž - zamislite ih takve u stvarnosti...) Sexs sells - ali na internetu ovo posteje doslovno. Ako je reklamokracija u ostalim medijima pakirala svoje proizvode u light erotiku, internet je mjesto na kojem pornići MOGU prodavati robu. NIkakav masterpeace ali Sexpacking majice, hlače i jaknice reklamiraju porno zvijezde. Bolji je multimedijski internet dućan Coco-de-mer koji je neka kombinacija online okoliša i klasičnog online dućana. Parafraze nijemih porno filmova su ovog puta izravnije vezane uz proizvod jer je Coco-de-mer britanski lanac dućana sa seksualnim pomagalima. |
| travanj, 2006 | > | |||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv