Posljednji put :$

15 ožujak 2014

Posljednji put cu pomisliti na tebe i odvojiti jos jedan trenutak iz svoga zivota za tebe. Posljednji put cu pustiti suzu da se spusti niz moje lice i zavrsi svoj tok negdje da nitko i ne vidi. A bila je tako puna bola. Posljednji put cu zamisliti tebe pored sebe i nasmjesiti se,a poslije shvatiti da to moram napraviti zadnji put i pustiti te zaboravu. Posljednji put cu reci "VOLIM TE" u pustoj,mracnoj sobi i zamjeniti ga sa "OD SAD TE ZABORAVLJAM". Posljednji put cu se sjetiti tvog osmijeha i onda sve uspomene izbrisati kao da i nisu postojale. Posljednji put cu morati napisati tvoje ime drhtavom rukom. Posljednji put se vracam na staro,a za mene sve novo pocinje. Posljednji put ce 27. biti moj najdrazi datum,a ti osoba kojoj sam sve prastao. Ali iako jos ista ima da se oprosti,eto,i to ti nocas oprastam. Posljednji put moram "zakljucati" sve sto me veze za tebe i zaboraviti te. Posljednji put cu pomisliti na
tebe u gluhoj noci i gledati u isto nebo sa zvijezdama. Posljednji put te se sjecam i samom sebi dokazujem da je kraj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.