krv-nije-pura

subota, 06.03.2010.

nista posebno

Kao stranac strancu
povezani na nacin na koji ne zele biti... ali ga uspjesno ignoriraju da bi se vezali jos vise.. i poigravali se jedno s drugim
uzivajuci u tami.. jer je to sve sto znamo, tu smo doma, tu smo sigurni..

Zudeci za trackom nade u cistilistu zivota osjecam kako mi se paznja odvraca... jer je premalo.. da bih mogla reci "dobrodosao u moj svijet", da bi me zadrzalo.. na tebi, pod tobom, kraj tebe.
I osjecam kako se izvlacim iz tebe... silom, a ipak na trenutke polako...
Vec dozivljen, odvratan osjecaj.
A poistovjecivanje s onim vec dozivljenim mi dokazuje da ne bi imao tu moc (nad samim sobom?) - nego da bi bio totalna suprotnost od onoga sto si zamisljas.
I katkad se nagovorim pa se uvjerim da sam u krivu... cak i bez pomagala.. ali ne traje dugo.. Jesam li kriva ja sto ti ne dam sebe?
Ili ti..sto se meni ne das?

A tvoje ciljanje...
Mozes sumnjati i padati na koljena koliko te volja.
Ali nada je... Fina, dobro odgojena curica.
Ma kome pricam..
Sanjaj dok mozes.

06.03.2010. u 15:00 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tu tu tu tu e samo jos malo, da da eee stani. da. bas to.

kad ne pisem, onda citam...

Dežurna Vještica
civander
Milica Š.