krv-nije-pura

subota, 06.02.2010.

Uzitak Slatke Boli

Biram bol.. kad mi nudis ili nju ili prazninu
Bol.. jer mi sluzi kao potvrda da jos zivim


Jer velika vecina ne moze prouzrokovati nikakav osjecaj.. Ti mi mozes biti blizu, ti razinu boli mozes dosegnuti... A sreca.. sreca ce ostati nedosanjani san..


I gorim od zelje da me ispuni ta bol, da ju osjetim, nju i samo nju.. do kraja.. jer dok ju konzumiram.. ja nju i ona mene, znam da ne postoji mogucnost da me proslost sustigne.. Zato me ispuni sadasnjoscu, daj mi jedan trenutak, daj mi nesto sto ce mi potvrditi da sam ziva, pa makar boljelo...
Uzmi me.
Iako mislis da ne mozes.
Imaj me.
Postigni to tako da mi das sto mi je potrebno... Podsvjesno.. znas sto je to.
Drzi me.
Ne daj da se izgubim. Ne sad.. jer znam da ces na kraju preuzeti ulogu svojih prethodnika.. i ipak ostaviti pustu prazninu kakvu si i nasao..

06.02.2010. u 12:36 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tu tu tu tu e samo jos malo, da da eee stani. da. bas to.

kad ne pisem, onda citam...

Dežurna Vještica
civander
Milica Š.