nedjelja, 28.10.2007.

TO FAKAT NIJE NORMALNO...........

Sada ću vam ispričat veselu priču koja mi se desila jučer prije tri noći......s frendovima sam išao na brežuljak........išli smo sa autom od frenda od onog stričeka koji mi je povalio mamu........to je bio alfa julia TDI sa 3 ks i W50 motorom.........cestom smo jurili 50 minuta na sat........jebote što je bilo studeno.......stakla su bila spuštena......unutra smo si nabijali snješka u nos(za one koji neznaju to je koka)......i pušili smo maricu.....dimilo se ko da je hitler spaljivao židove u tom autu......niš nismo vidjeli....i došli mi na brežuljak,otvorili vrata od auta i sav dim van a mi na podu glumatali neka sranja nešto tam.....padali smo ko ko avioni u bagdadu....i tako mi na brežuljku ležimo,ležimo,ležimo i dođe policajac......i pita on kak smo dečki.....a mi ono dobro dobro malo nam se spava al ide ide.....i pita on šta to dečki vi imate u autu......pa imamo dima....da da jako puno dima.....pa vidim da imate dima al od čega......pa od dimnjaka.....pa kak je dimnjak završil u vašem autu.....pa vidite mi smo ubiti letjeli s tim autom i završili na dimnjaku......a da.....a kak ste vi to letjeli.......pa stavili smo krila na auto........a di su sad ta krila.....pa otpala su.......a di to......pa u dimnjak......a koji dimnjak......pa u onaj na koji smo sletjeli.....a kak ste došli ovdje......pa super krava nas je spasila......aha......a kak se zove ta krava......ona se ne zove......pa kak joj je ime......pa dobro.....pa kak joj glasi ime....njeno se ime ne glasa......kak ide njeno ime.....hodajući.....kak ju drugi zovu......pa kumica......a di je ona sad......u dimnjaku.....a kaj radi u dimnjaku.....pa tam živi, i opljačkala nas je.....aha....šta vam je ukrala.......pa krila....znači tražimo super kravu koja se zove....ona se ne zove....pa dobro....tražimo super kravu kojoj je ime kumica i koja živi u dimnjaku......i ukrala vam je krila.....da......................
I TAK JE PROŠLA TA VEČER........kravu nisu našli....jer ne postoji......hahahahahahahaha




Marko Brokula

- 17:57 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

KAUNTER

download free hit counter html code here
Visit the free hit counter image gallery.


OPIS BLOGA


Ovdje se priča o puževima koji relativno brzo polagano polažu vozački ispit s vjevericama nut

Linčeki

Hrabra Mrkva
Gospodin Hrabra Mrkva yes

Vaš dragi pisaoc

Vaš dragi kreator gastronomskih doživljaja:

Poglavica Konj Koji Smrdi
volim škakljat čaše dok ne popizde...puknucu
al to se nikad ne desi....cry
stvarno su tvrdoglave....headbang

OBAVIJEST...

Sad sam samo ja...tzv. Marko Brokula...al sam promenil ime...i spasit ću vas od opakog gastrosratoritisa...i ak vam se blog ne sviđa samo otiđite sa mjesta zločina...ljubim vas sve...i onaj leptirić mi je baš supač...al ona curica sa pticom...totalka je out...

Gospon Dizalica se možda još povremeno vrati.