< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ukoričen u zbirkama raznih autora:

Kap crne svjetlosti
"Kap crne svjetlosti", 2005. godina, biblioteka "Sfera"

Blog priče
"Blog priče", 2007. godina, naklada "Zoro"

Da sam Šejn
"Da sam Šejn", 2007. godina, bestseler.net & Konzor

Kontakt: blues.mack@gmail.com

hr-kamioni.com


Prijatelji


Blogografija

05.08.2007. nedjelja

Začkoljice

Poslao sam dvije priče na natječaj "Večernjeg" koji osim priča zahtijeva i biografiju (kao uglavnom i svi drugi natječaji), te fotografiju. Osim toga piše da priču treba poslati poštom u printanom, papirnatom obliku i na elektronskom mediju. Ili na e-mail.

Malo nejasno. E-mailom ne mogu poslati papirnatu priču. :)) Pa sam za svaki slučaj nazvao da vidim da li je priča poslana emajliranom poštom dovoljna. Rekoše mi da jest.

I sad... trebam poslati priču, biografiju i fotografiju. Nekako bi mi draže bilo da mogu poslati sve odjednom, da se izbjegnu eventualne gr(j)eške. I tako sam odlučio sve to zipati i poslao sam dva zip-fajla. Na što mi je nakon nekoliko dana stigao odgovor da priče pošaljem u "normalnom" attachementu.

Sjetivši se prvog natječaja na kojeg sam poslao priču ja sam na ovom odgovoru zahvalan. Netko se ipak potrudio da me ne diskvalificira zbog sitnice.
Na natječaj "Ekran priče" sam prije nekoliko godina poslao dvije priče i u "stvaralačkom zanosu" zaboravio napisati naslov unutar priče, on je bio samo naziv datoteke. Priče se uopće nisu pojavile. Zato hvala večernjakovcima na trudu. Trud je rijetka pojava u zemlji Hrvatskoj stoljeća 21.
- 16:16 - Komentari (1) - Ispis - #