budi zao pa mrgudnom me obrvom gledaj

30.06.2005., četvrtak

breskva puna smokvastog sifilisa

idemo pjesma na repeat!
iskašljavam ugruške nosnog izljeva.
pitam se dal je papirić zgužvani od SAGA bajadere postao čovjek kad ga se pojelo ili on samo tamo stoji u košu i čeka da ga gospodini smetlari ubace u još veće đubre?
ne znam nipošto papiriću.
šteta jer bi onda ga mogao reciklirati ali on je smeđi papir kao govno a pored njega stoji bijeli koji je kao djevica i čistoća i tako to sve pa naravno da ću prvo uzeti bijeli ali to je onda diskriminacija pa da ne budemo zli uzmimo smeđi papir naravno dok govorimo ili waikiki ili sonambulo,odaberi svoju sreću.

slušam si nekad vedre pjesme o samoubojstvima na svom uređaju za puštanje glazbenog zapisa i pitam se kako li je to samo lijepo. dali ćeš skočiti sa litice ili nećeš,junače pjesme! i onda krene nova glazba o novom samoubojstvu. taj ipak ne znam kako će se ubiti ali njega ko jebe pa će se zato ubiti.
kako samo opasne pjesme!
rekao bi im donesi mi vrećicu za smeće,crnu i onda ih tjerao da si biraju ko će smeđi govno papirić a ko će bijeli.
sandalice ako nemaju ne zamjeram im što se žele ubiti oni imaju japanke aaaaaaaaaaaaa
pa vi niste normalni neće snaša tamburaša
Zec sa bijelim ručnikom na čelu mahnio mi jebem mu ja ručnikom ejj i onda mi je htio bocom razbiti sve kraste na glave. nemožeš zajebo sam te.
jasam svoje krastice već sve pojeo
tako da je on bio treći za samoubojstvo no za tebe više nema papirića jebiga morat ćeš si pjevati waikiki. mantraj. bit će u redu.

i onda mi gumu loptu za žvakanje podaj u naručje da ju filantrop đono ne uzme odveć od mene krmačaaaa
elektrodu nisam dugo pomazio po milenoj bradavici a fenolftalein sve preveć uči za svoju apstraktnu misiju upisivanja svoje školice uči mali uči o waikikiju jer to ti uvijek dobro dođe ta zemljopisna navika da se ne izgubiš na putu znaš fenolftalein. zvat ću te skraćeno FENO da se ne trudim toliko jezikom vrludati vamo tamo.
al znaš šta ćemo ti i ja i ja i ti napraviti učiniti. ovako uzmi jednu kartu i nađi W S E N sjeverjugistokzapadEJ i onda na to pljuni i stavi u to lakmus papir a navr svega ko višnja na vrhu torte stavi ti KOMPAS pa mjeri
nek ti reče svu mudrost o kiselosti pojedinih mjesta i uživaj u vidiku
hrani mi kornjače dok me nema!

27.06.2005., ponedjeljak

Isus se pita da li bi te čak on mogao voljeti.sifilis. apon maj haus.

sviet je siv i nekad žutkast.ko jaja. ali žut je jučer ajzerbejdžan.
ti si kao iz amerike ali bend ti još nije poznat jelda. ti si iz amerike azerbajdžan.
ne mogu vjerovat NE MOGU baš si jako dobar volim takve dobre ljude iz nepoznatih one man grupa.
amerikanci od danas mi nisu više glupi i razrovani kao žice telegrafske iznad rovova.
va. marijanja. nja. nja. jebala te ona nađi kokoš pa ju jebi ne nas ovdje alo.

PONOVI : sonambulo
10 puta dnevno fala!
ljestve od vatrogasaca kao moj sviet alaj bez šipkica. hohoho kako imaš ružne bijele patike a još se usudiš proć mi ispod prozora mog staklenog staklenog oko prozora hodi.
neka muher es pasado on die cesta imaš nabildane sike muc muc muc....eh.......sonambulo.

kao havaji preko ljeta bez kiše a ne suho nego pijemo martini ili čak pivo.ponovo havaje oću.
waikiki! e onda ću kao zamislit rijeku i tako šafrane! riječni šafran. mukaj mi ručicu.
grguruuuuuuuur
ja sam vidio da ova sprava nije baš dobra jer su tu neki moji kao apostoli a zapravo su obični ljudi.
tmazi me,dučelina,i ojvoda nema ništa i puka apostl. pa vi niste stvarnosjedioci!
a ja sam zapravi. ja nisam nitko drugi nego grgur. pa ti sada misli KURAC BOG ZRINSKI
vidiš sreće kakve sam ko krokodil kad mu vadiš zube u onoj igrici a jadan on zna da mu nije mjesto na stolu pod rukama tvojim zlokobnim i ljutim kako ga gledaš kad si pojeo eurokrem!
kao VJHEVERICA,miki.....

japanske curice u školskim uniformama. palac mi se skvrčijo od raslinja.
egzaktno sam pedljeve razmrsio.endotermija.
i onda kad se pokrije maramom uopće ne izgleda dobro ali kad nije pokrivena onda ti je dobra i ima kose oči i jebo bi ju al ja ne volim baš japanke kad me pogledaš onda mi je čudno pa je gotovo s raslinjem.
jel japanke nose japanke? japanke se zovu jer?
jer imaju one dvije trakice. TREAKICE! koje su kose. kao dva oka. pa tako kad idem gradom i sve me te očhi gledau ništa od raslinja jebote imigranti u našoj zemlji izvan nje bok.


MARAMICA NA STAZI uzviknuh moj arkvinski prijatelj Đono.
Đono. bok. ti si novi?
aha.
a kako imaš takva lijepa prstenja?
puši kurac!
bezobrazan si ko pas.
baš su mi super.
meni su sad ružna i isijavaš.
zabit ću ti govno u oko!
ja se tebe bojim.
zabit ću ti govno u oko!
a kurac!
zabit ću ti govno u oko!
a nećeš.
zabit ću ti govno u oko!
ja ću sada pobjeć i ostat ćeš sam Đono.
zabit ću ti govno u oko!
a jebi se.
zabit ću ti govno u oko!
idem po fenolftaleina,osto je u glazbenoj školi.

22.06.2005., srijeda

grgur se danas dapače maštovito i nakratko zastao i rekao hej ozbiljan si ljudojed

try not to breathe
as i slide it on
been through your hair
easy as it goes
put my fingers down
imitate my wrists
the air is gone
i was the one
but all alone

:(((

19.06.2005., nedjelja

ra ra ra rakijaaa.a.a aha. ra ra. aaaa. ra rakija jedan dva jedan dva YO

jučer je grgur čuo jedan dobar stih
-uuu vidim ti sjaj u očima
ti znaš kako moja priča počima.-
onda je mislio da li da on bude lektor toj nadasve mladoj grupi???
rakija rakija na stejđu roka kanđija ajmo ruke gore cijeli grad na noge sada on fristajla rakija voli mnoge sad na stejđu serem oće neko droge miriše mi noge organizacija će me ubit ja ću njih sve zaštitare u masno čelo poljubit. ajmo yo. yo.
hvatajte žene za dupe jer one misle da nisu glupe kupi si auto porše coupe
vuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu
poludi mileni.pola vino pola voda 1/2 bevanda
ko bi reko? eminem. i umirem. jedan je vikao umirem a drugi eminem.
jedan je rekao umrijet ću a drugi eminet ću a onda kažem ja koga boli kuac pičko dođi tresi guzom YO
ajde daj mi moje mliječno bijele isprane bijelilom hlače široke a imam i francusku kapicu na glavi.
ruke gore svih 5 ljudi u publici! ajmo poludi.
i gađaj me mocarelom i rajčicom u nos,pogodi me ulovi me
YO vanila AJS

18.06.2005., subota

Se'l-aví kako bi rekla indira iz kolonije

ljubicu sam dobio na dar
ostavila mi je dooručaak
a ostavi sve svoje brige u ormar i baci ključ sebi u grlo pa odi kod doktora
jer djeca najviše vole oralnu fazu. falusna je malo zločesta. i opasna. bilo kako bilo sve je dobro što se dobro svrši.
ljubicu sam dobio na dar.
ostavila mi je miomiiiriisaa
da ona miriši po nafti i uljevom kokosu zašto imaš tako velike oči? tmazi me!
indira iz kolonije donijela grgurove faluse do ekstaze očaja i jada na rubu ponora smrt sa kosom za kosit sjedi na rubu provalije i gleda dalje u pravi crni suton o ne kakva smrt nas zadesila gospodine tojeest gospon. štef? nje.
boli njega falus i ricinusovo ulje natopljeno maramicama ja kad budem imao tampon stavit ću ga u bocu od piva pa mi nakupi i u usta istopi ja ću se grcati.
prcati? nje.
za moj rođendan samo 2 falusa a tako malo svježine e daj mi tu maramicu.

13.06.2005., ponedjeljak

e a znaš kako je dobro kad ti usne sline za rajčicama i kruhom

to je stvarno supe kad ti mocarela slini na ustima a ti si pio puno alkohola ce dva ha pet o ha dva.
i tako sada čekamo kruh sa rajčicama i mocarelom i maslinovim uljem .raž će nas sve ubiti kažem ja. hej. haj. ajde mi napravi sendvič pa da se udebljam više nego što jesam moj pupak če sve to dlakama riješit. i štapiće s kirbaja podijelitit. nemoj da bueš zao prema svojoj sestri ona je tvoja krv iako gluposti melje iz dana u dan. shvati utjecaj zlih čovječuljaka c2h5oh12
ili slično. vrlo različito a opet volim ulje zamasti mi brk

idem u park ili danas ne idem ajjjjj moram utege dizati jer sam ih dobio kaži mi svojim sanjenim očima koji sir najviše voliš ja volim majonezu edamer sa tibeta.
vjeruješ t meni da netko želi iči na pivo sutra poslijepodne o da onda ćemo piti rakije i malo si priče o curama sa zelenim očima kao klikeri pričati i jedno drugog u rakiji utopiti.
ne mogu NE MOGU
idem dolazim uskoro sendviče sam dobio BOK

imaš torbu kamenu na lijevom ramenu! . u obliku gitare.

digestivni kolačići su mi se prije sviđali ali sada ne ne ne o ne ja neću pisat kako imam proljev kad ga nemam. parodirat ću. i gledat šarene lopte za odbojku. UuF! AAh!
Tako kaže Tamara boroš kad servira gem set meč. ĐUS!
I onda kad ona stenje pomislim odbojkaški na pijesku. I stavim svoje sandale sa strane da mogu po pijesku snažno udarati i temelje igrališta razbiti. Igralite! Igralite! Milijun naku kako bi rekli neki ljudi koji vole obrtati riječi lingvističke a mi ih sprdati!
Auto prolazi,mama đubre tovari! - samoglasnička rima kopirajt baj mi
Dakle ja mogu jako skočiti kao da mi isus daje zlatne pedale na nogama i federe na stopalu. I onda ću ti smečirati i eksirati šarenu loptu punu zraka. Da te tresne o pod pješčani koji je zapravo stakleni ali usitnjeni. Zabij se. Pa padni.

Cvijet u travi,mama u kadi - samoglasnička rima kopirajt baj Filka
Zapeo mali dalibor brun u živicu oko igralita. Pajo si! nemoj pasti. dalje on i njegova žutotirkizna ekipa protiv mene igraju odbojku i odbijaju mi lopte bogami znaš smečirati.
a ja ću mrežu noktima poderati nožnim pa se možeš slikati i đus na šanku popiti.
jer smetlari još nisu stavili zvučnike da nam svira radijo dok padamo po pijesku i puna usta suho i garavo.
uzmi čavao i zabij ga u loptu i pirni mi na facu znojnu da se osvježim ali prvo na čelo to se prvo uznoji tako je meni moja majka govorila NEĆEŠ TI ZA PIROŠKU SE OŽENITI
garavo je lice njeno od pijeska posijanog. idemo se kupati. skini se gola u svoj ručnik i zalamataj nožicama a ja ću te prskati otopinom disulfata koju sam ponio u teglici od džema.
prš.
i noga ti otpala. jadna rijeka krvava a ribe i morski psi osujete tu tvoju slatku miomiris pa će te još i pojesti piroško! i tako sam ubio svoju prvu djevu nevjestu. i drkao na djevojke kurvaste.
pa je mene majka pohvalila. rekoh ja
Pčela sere,mama govno jede.
vidiš ova čak ima smisla.

09.06.2005., četvrtak

ooo heepi dej! o hepi dej! ven đizus vošd aur sins eveeeej!! (crna crnkinja verzija)

pljuć i buć govore male rose. a meni je neki mir u tijelu kao da me neko prikucao na križ i pustio da se odmaram. tako si mi bio dobar kad si pomogao djedu da ga auto ne zalije vodom a ja sam gledao tebe spuštenih kapaka i rosio sam se. tmazi me!
između krošnji ja vidim sa svog prozora moje male hiže da postoji neki prostor koji sadrži atome. i čestice plinova. baš lijepo svjetluca pa i moji maslačci u vrtu ga vole kad vrše nuždu. a KAMILICA ej bacit ću se u tebe da mi zamirišu sandalice i okupaj mi tijelo mirisnim miomirisima ali !! upali prvo grijanje da se ne smrznem od mraza.

e moj narode! jeste pojeli krastavac? jer ja ja ću ušutit ako nitko nije pojeo krastavac. ali nemoj da bude kisel jer mu je pH od 1 do tri cijela pet to znam otkad sam se rodio iz postelje moje majke i gledao na ekranima emisije moje tijelo. moje tijelo. krastavac DA! on se razlaže na koštice a ti ih pojedi pa mi podrigni u facu. da mi prođe ovaj osip od kojeg se češem. šta ću ja sutra. prazno mi je poput praznog sjedala na skuteru. đilera. vespa. tomos. končar. rade. kamionđija!
uzmi me za uze i obuci mi mamuze. pa zar se znak stop nakrivio kad je viđao vjetar da juriša na njega. spremit ću sve i cijelu kuću u svoje kofere idem na waikiki. vijenac mi od cvijeća oleandera oko vrata okešaj. pa ću mirišit na oleander i kamilicu. i to me podsjeća na mrtve mačiće.
mijau-.
urliči kao maca. popni se na haubu od auta i reci
mijao ili budi zvijer pa nekoga mačkastom kandžom ogrebi.
idi pari se s drugim mačorima zajedno mjaučite i napravite mlade mrtve mačiće ali ne nemoj im dat da jedu krastavce. oni su ZAUVIJEK ZLI
vozi me na waikiki uberi kikiriki

idemo sada na uber alotropske modifikacije! dijamant! grafit! fuleren!
dobivaš zlatnu medalju za najbolje modofkacije. budi kemičar pa mi prsni kiselinu u oko da ne vidim više zlatnog grafita i fulerena! kajsije i kivi donesi pa vrši nad njima zle pokuse ne ubijaj VOĆE
preko mene mrtvog.
delokalizirani ioni svačiji su prijatelji. kao kad baciš pokemona. fuleren ja biram tebe!
i onda ćete se borit s fulerenom.a on je supravodljiv.a ti nisi. tako da će ti krastavcem guzu raširit.
a to sigurno jako boli i ti mu nemoj ništa napravit jer voće se ne ubija. na waikikiju ne pada snijeg sigurno. oj BIOKOVO

07.06.2005., utorak

konsertina? konsertina.

prije 5 godina jednom me zumbuli podsjetili na ljetnu kišu i rosu oko antraksa.
bila je pred novu godinu ljudi su oprobavali svoje staklene kostime i magične lampice. leti na čilimu!
jaši konja! crnog ata. zamahali su mi onda granama masline i duda i bagrema i vikali
HOSANA
umri mali pod svjetlom moje lampe jer ultraljubičasto svjetlo šteti tvom vidu i koži i dobit ćeš raka kad te prosvijetlim. to je zato da vidim što skrivaš na koži. imaš neku tetovažu tamo ultraljubičastu i miomirisnu. haj. reeci muuuu. haj!

onda će te mrgudnom obrvom zagledati i past ćeš u nesvijest i muljati prstima po podu znacima petrifikacije mumifikacije i nadasve zanimljive otopine NACL a.
moj sin će biti fenolftalein. a kćerke flora i fauna!
i pit će jogurt ću im kupovati! da se obogati crijevna flora mojoj flori!
pa ću s njima ptičice komadičima kruha gađati i mljeti rezance na stroju pa ćemo to u juhi zdušno jesti i pojesti da mama se ne muči jer nju ću zavezat u podrum.
oSakATIMO majku! nek više ne vozi taksi kao zadnji kamiondžija i bajker. ona siluje muške nadasve na autoputu do zadra i crikvenice! HEJ!
to je kažnjivo putem zdravstvene iskaznice broj 350254566 mama ne budi luda

pojavljuje se ljeto djevojčice imaju bijele hlače a dečki japankice! budimo gej!
širi sidu! putem cijele doline i brdima nek putuje ta vesela kombinacija gena i virusa.
bez kondoma ni tamo ni vamo kod mene ne prilazi makazama ću ti odsjeć glavu ako stojiš gol preda mnom i mojim sincima i kćerima spolno se identificiraš!
opržili su mi jednu pljeskavicu i dva ćevapa pa smo u rosno jutro sjeli na mokru travu i godilo mi je vlažno ispod a u utrobi vrući čevap. mala lastavice u uhu mi pređi i preko pruge poji da te majka ne odgaja kao motociklisticu jer će te pregazit netko,znam, a ti ćeš biti ružna i nećeš imati krila.

daj pojedi krastavac pa onda možemo pričati dalje. odma!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>