<body> my Friends are Crazy but I love Them..:))) - đejbiii. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

she walks like she don't care.


Imam 12.godina i zivim u Rijeci.obožavam svoje prijatelje M.M.,T.A.,S.G.!!treniram balet i jako volim plesaaaat.Volim najsavršenijeg dečka JUSTINA.I voliim se jako glasno smijat i zabavljat.Priznajem da volim pušit a pogotovo blackdevil.to bi bilo to!..smijeh:





Uploaded with ImageShack.us








U smile.I smile.



Uploaded with ImageShack.us

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile
Cause whenever
You smile I smile
Hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey cerek



Uploaded with ImageShack.us

Is it really necessary
Every single day
Making me more ordinary
In every possible way

This ordinary mind is broken
You did it and you don’t even know
Leaving me with words unspoken
You better get back cuz I’m ready for

More than this
Whatever it is
Baby, I hate days like this
Caught in a trap
I can’t look back
Baby I hate days like this

When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
More than this
Baby I hate days like cerek



Uploaded with ImageShack.us

TWO in LOVE can make it
take my HEART but please don't brake it.
LOVE was made for ME and YOU!

CREDITS

kostur: x



my Friends are Crazy but I love Them..:)))
21.11.2008. - 14:42

*Fali na svaki trenutak ljepih trenutaka u našem životu
kadkad želimo vratiti sve u natrag i ispraviti pogreške..*

Fali mi ljeto ali nemožemo uvijek živjeti za prošlost i u prošlosti.
Doći će i hrpa novih ljeta..al nijedno neće biti isto..samo boljeee.!!
Pa oke..Prijateljstvo..hmmmm..
Ljudi koji su uvijek ovdje kad nam treba i kad nam netreba.Zapravo prijatelji uvjek trebaju.S njima provodimo svo vrijeme ovog svijeta.Jer svi smo mi različiti.Razlikujemo se.Ludi su,zabavni,nimalo sramežljivi..haha!!
Veseli tužni kakvi god bili najbolji suu..!!Uglavnom su veseli..uvijek.Osim kad ih netko ne povrijedi.Ali ako je neka nevažna osoba ne prima ovredu,ali ako je
neka važna osoba itekako.Normalno.
Danas Tara i ja idemo iz škole i ova mala ne gleda kuda ide
i padne preko one betonske gljive za aute..ja sam se okrenula ona je ležala preko gljive i umirala od smijeha.DA..mDa..ma svi smo mi ludii...totalka..
Smijeh nam je najveća zanimacija..A neki od nas bišaju u gaće od smijeha pa kad nika dođe kod nas uzme puno gaća..za svaki slučaj..:)..dobro je biti siguran.volim ih.Jer...font>

xMY FRIENDS ARE CRAZY BUT I LOVE THEMx
*ovom predhodnom rečenicom završila sam današnji post..volim vas..pusee!!*

Image Hosted by ImageShack.us




| 19 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.