<body> ..Ljeto 2008..xP - đejbiii. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

she walks like she don't care.


Imam 12.godina i zivim u Rijeci.obožavam svoje prijatelje M.M.,T.A.,S.G.!!treniram balet i jako volim plesaaaat.Volim najsavršenijeg dečka JUSTINA.I voliim se jako glasno smijat i zabavljat.Priznajem da volim pušit a pogotovo blackdevil.to bi bilo to!..smijeh:





Uploaded with ImageShack.us








U smile.I smile.



Uploaded with ImageShack.us

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile
Cause whenever
You smile I smile
Hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey cerek



Uploaded with ImageShack.us

Is it really necessary
Every single day
Making me more ordinary
In every possible way

This ordinary mind is broken
You did it and you don’t even know
Leaving me with words unspoken
You better get back cuz I’m ready for

More than this
Whatever it is
Baby, I hate days like this
Caught in a trap
I can’t look back
Baby I hate days like this

When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
More than this
Baby I hate days like cerek



Uploaded with ImageShack.us

TWO in LOVE can make it
take my HEART but please don't brake it.
LOVE was made for ME and YOU!

CREDITS

kostur: x



..Ljeto 2008..xP
29.08.2008. - 09:58

fino*_vruća cesta,mirno more,tisuću kapljica,
jedna mala uska riva...summer.xPsmijeh_*




Ovo ljeto bilo je presavšeno,ovako..
Par dana poslije zavšetka škole spakirala
sam sve ša je bilo potrebno za jeto.
Sjeli smo u auto i u njemu sjedili 1sat dok
nismo došli do Bunice.(Bunica je malo SELO..
prije Senja.)izašla sam iz auta i gledala našu kuću
a onda sam iz bunkera uzela torbu,nekakve paprike za
ručak.I krenula po stepenicama gore i pala..No BiG DeAl.xP
došla sam gore pozz swih (nonu)..Ušla u iwinu i moju sobu
i raspakirala sam se.
.



..Dva dana poslije..



Došla je Martina i Norveške naša prijateljica..Priča Hrwatski..
I tako mi swaki dan na more..Swaku wečer kartali Remi..i pucale
od smijeha..Newjerovatno kako djeca imaju viška energije na wečer
mislim da nas se čulo do glavnog sela..i tako prođe 1. tjedan
.



..Podne nakon..

Ewo moje mame s Nikom došli su malo kasnije nego ša su trebali
jer im se nije htio auto upalit..paa..1 i pol smo se dosađivale malo al je bilo okee..a onda..SAD STE DOŠLI DO NAJBOLJEG DJELA PRIČE..
Dođemo mi na plažu stavimo ručnike i ulazimo u more..swe do struka.
A do nas dečki iz sela igraju picigin i to kako znaju po pet minuta da im lopta ne padne..prošlo 3 min.njima padne lopta točno kraj Ive i sad jedan dečko kaže:"Baci..!"a iwa baci onom najzgodnijem Hvala bogu na wrijeme se okrenuo jer bi ga inače u glavu..a ovaj joj se nasmješi..xP
izačemo mi van sjedemo na ručnik i gledamo ih baš je gušt ..i tako
gledamo mi kako oni igraju i mi nazowemo ovog najzgodnijeg ZGODNI
ovog tada još GLUPOG(Kasnije cete cuti drugi dio priče.)jednog
simpa i zgodnog Sjewero-zapad..jednog starog BRKATI Jer ima brkowe.
jednog KINEZ jer ima kose oči jednog WATERPOLIST jer baca loptu ko u vaterpolu..i ovog zadnjeg PLAVI jer ima plavu kosu.I nama se taj dečko swiđo..da ga opišem khm!:Tamnoput,visok,mršaw,ima pločice(ježim se kad pišem ili govorim o osobi koa mi se swiđa),bjele zube,ima one duge kupaće..duge noge..ma predivan.Dodemo mi doma i crtamo nes i pričamo o njemu i Iwa kaže da idemo pitat susjedu koa ovdije živi dal zna kak se zowe..Ova kaže..M.Š.neću rec...idemo mi drugi dan na plažu swe hepi sredile se mi..cure se obično srede kad žele da se nekom dopadnu..hh..Normalno.i on nas gleda stalno..smješi se a mi gledamo..Iwa i Nika su gledale ja sam buljila..hh..a sladak si..ufffff!I malo je glup to mi je jedino glupo ša je jadan glup..gowori "E Krešo baci mi na paradu!"Ili "Spreman san ka' puška"ili kad diže ogroman kamen i wiče:"Gnjidoooooooooooooooooo!!!!!" Idemo mi drugi dan idemo mi u senj u grad i nona pita ako želimo widjeti selo mi da,da..tamo žiwi..pusti ona nas a mi swe jepe zrihtane..a on izlazi iz kuće u bjelim boksericama..
iwa i nika gledaju a ja buljim..hh..!!..jea...i tek kada smo skužile da nam se wiđa nika je morala ić..a tu je swe stalo
..


x..Dwa dana nakon..x

ja i iwa smo gledali jedan film gdje dwa neka tamo rade kucu u sumi..bla-bla...i sad ja dobim kristalnu ideju..Idem ja radit kuću bušila sam RUČNO neke rupe i kroz rupe prowukla špag i zawezala za drwo i to je bila ljuljačka..Za dan-dwa dode jedna susjeda kristina i ona se nama pridruži u ređenju kućice.(nemojte mislit da sam beba jer je to jako jako zabawno.)
I napravili smo stol,stolice,stoljnjake,naprawile od daske zašarafilee štipaljke na dasku i stawiš na drwo i tamo smo sušili kupaće poslije mora.,vrata,deke smo stawili na pod tamo jepo hlad cijeli dan unutra imali smo koncerte:Napravili smo insrument.:Uzeli smo dwa štapa omanja i kamen i ond lupaš štapičima o kamen drwo i proizwodiš mjuze zaakon,
ja sam s ognjišta uzela 5 štapa i zavezala iz špagom jedno za drugo po weličini i iz garage uzela metalni ko neki ključ i swiraš uokolo smo stwile plahte,da nas niko newidi igrali smo karte pili jeli smijali se..ja sam naprawila zvono,šiwali smo..ma prepre dobro,i to je bilo prawo ljeto jedwa cekam drugo
.



Teica

Image Hosted by ImageShack.us



| 14 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.