Dođi da vidiš,dođi da se diviš... :-)
Krkljaonica na "Blogeru"
Novootvorena "Krkljaonica" pod novom domenom...
Grga-geodet
Moj školski drug...
Životinja
Dalmatinka,ovaj,ups... Livanjka... :-)
Bad Obsession-osječka fresh rock-grupa
Snošaj slonova i slični zvukovi... :-)
Premier Jour
Very,very,very old women that I know... :-)
Alkosi
Alkosi,prof.dr. Zvone i mr.sc. Periša...
Osijek Club
Polako se skuplja ekipa,Zvone i ja smo moderatori,moglo bi biti zabavno
Mali Vrag
Najdraza sestricna... :-)

AKO NETKO ŽELI VIDJETI MOJE PRIJAŠNJE TEKSTOVE,NEKA MI OSTAVI E-MAIL ADRESU U KOMENTARU,PA CU MU IH POSLATI KAD UHVATIM VREMENA.

KRKLJAONICA-sranja žive vječno...

24.05.2006., srijeda

Povratak otpisanog...

The best beer in the world... O moj Boze,evo i mene na netu... Dugo me nije bilo,bilo je pametnijih stvari za sljakat od zajebavanja s blogom,ali sad sam slobodan... Toliko slobodan da ne znam sta bih sa sobom... Pa krenimo polako opisivati sto se dogodilo poslije zadnjeg posta,odn. 1. maja... Dakle,zavrsio sam 4. razred,jesam majke mi... I to sa 4 jebote,starci odusevljeni,ja jos vise,ne znam kako sam uspio nagrebat prosjek sve do "4,(nesto)",ali eto,jesam... Pa sam bas bio nekako happy,bas mi bilo super... Onda je dosao predzadnji dan skole,cetvrtak,kad je nas razred organizirao kao neku oprostajnu festu u lokalnom bircuzu (jel,oni koji poznaju dio oko nase skole znaju gdje je "Nomad"),doslo par profesora,tocnije troje i bilo nas jos malo vise od 20... Uglavnom,skupili smo dosta para,oko 3 milje kuna,kupili nekakve bukete profesoricama i 2 sata,raski i jednom profesoru (cika Obradu,imate ga na slikama),dofurali tamburase i koliko sam skontao,pladnjeve sa hranom smo umuktarili negdje,nisam bas upucen bio u trgovinu s hranom... Zapili smo se ko kreteni,nisam dobio slike jos,nije ni bitno,glavno da se ja sjecam otprilike kaoo je to izgledalo... Oko 12 smo se pokupili otamo i otisli do Tvrđe u onaj novi Pub na pivo... Onaj Erdinger od pola litre me zapravo otrijeznio,pivo je predobro... Onda smo se oko pola 3 pokupili i otamo,ovi su otisli jos piti kod jednog lege u stan,ja vise nisam ni mogao,pa sam otisao spavat kod jednog lege sto je bio s autom u Cepin... Nisam se htio vracati kuci onakav pijan... Buđenje je bilo u pola 7,dakle spavao sam 3 sata i onda smo otisli ravno u onu birtiju pored skole u kojoj smo slavili proslu vecer... I naravno da smo odmah popili nesto alkoholno... Otisli u skolu oko 8 na neki jadni ispracaj maturanata i onda smo poceli gubit jedni druge po gradu... Jedva smo se nekako okupili oko 1 i otisli preko kod katakombi u sator,na mjesto gdje se inace svi maturanti slijevaju... Tamo smo svi tesko zujili i bilo nam je pomalo glupo,jer smo se razbili noc prije,pa smo svi bili neki zguzvani i koliko god da smo pili nismo se mogli napit... Onda sam ja sreo jednu legicu koja se ubila ko majka i rekao sam da cu je odvest kuci,jer sam ionako mislio i sam ici home... Ova je jedva stajala na nogama,pa sam zato zvao Dabra da nas vozi s ficom,da je ne moram ja teglit do kuce,od katakombi do njezine kuce,odn. zgrade ima 4 km... Jos je i Erva isao s nama i tu smo se izjebali ko kreteni,bilo sranja,nit smo nju vratili kuci,nit su mene odvezli kuci,sve se zakompliciralo,nije bitno sta,uglavnom,nismo napravili nista od predviđenog... Jedino u sto sam siguran je to da vise nikad necu glumit rezervnu majku Terezu i nudit se da pomazem,boli me kurac... No dobro,dosao sam kuci,zalegao i probudio se oko pola 9,jos sam se ja mislio vracat nazad,ali je pocela padat neka luda kisa,pa sam odustao... Onda,sta se jos dogodilo...? Eh,da... Polozio sam vozacki u ponedjeljak (prekjucer),digao vozacku i jucer sam vec skoro imao prometnu kad sam se isao šišat,ne bih ja bio kriv,no svejedno,ne bi to bio bas dobar pocetak moje vozacke karijere... Izletio mi je neki kreten sa sporedne ulice,da ovaj moj Ford nema ABS presjekao bih ga na 2 dijela... Uglavnom,to bi bilo to... Sad kontam sta cu radit cijele jebene dane do mature,ne znam kud bi sa sobom,a ne da mi se ici do kladionice,ionako cu ispusit... Ajd,uzivajte mi,do slijedeceg posta za mjesec dana... waveparty

- 12:16 - You have the right to remain silent (7) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ajd,nemojte ovo čitat,nije nuzno... :-)
Evo ovako,nakon sto sam pisao tekstove koje je objavljivao Grga na blogu "geodet10",odlucio sam uplovit u privatne vode,pa kako bude... :-). Inače sam Osječanin koji se rodio davne 1987.,škorpion sam u horoskopu (što je vrlo bitno znati,za popizdit...) i trenutke dokolice provodim spavajuci,a eto,sad sam si nasao novu zanimaciju,maltretiranje sire hrvatske mase s mojim sranjima...




GUNS N' ROSES lyrics




Joj,vidi rulje sto je nahrlila vidjeti moj blog...
Free Web Counter
Free Web Counter