Dođi da vidiš,dođi da se diviš... :-)
Krkljaonica na "Blogeru"
Novootvorena "Krkljaonica" pod novom domenom...
Grga-geodet
Moj školski drug...
Životinja
Dalmatinka,ovaj,ups... Livanjka... :-)
Bad Obsession-osječka fresh rock-grupa
Snošaj slonova i slični zvukovi... :-)
Premier Jour
Very,very,very old women that I know... :-)
Alkosi
Alkosi,prof.dr. Zvone i mr.sc. Periša...
Osijek Club
Polako se skuplja ekipa,Zvone i ja smo moderatori,moglo bi biti zabavno
Mali Vrag
Najdraza sestricna... :-)

AKO NETKO ŽELI VIDJETI MOJE PRIJAŠNJE TEKSTOVE,NEKA MI OSTAVI E-MAIL ADRESU U KOMENTARU,PA CU MU IH POSLATI KAD UHVATIM VREMENA.

KRKLJAONICA-sranja žive vječno...

25.04.2006., utorak

AVE Jens Lehman!

Evo,izgleda da ja objavljujem postove samo kad igra Arsenal,i sto je najbitnije,kad god to napravim,Arsenal pobijedi,ili u ovom slucaju ide u finale... Vjerujem da ce to biti finale protiv Barcelone,pa zato apeliram na one sto imaju para vise nego sto im treba (da Sanja,i na tebe se odnosi,ne kolutaj ocima) da doniraju neke pare da me se posalje u Pariz na finale,obecajem da cu svim donatorima poslat razglednicu... U onom gorem slucaju,ako se nista ne donira,zanima me je li tko zainteresiran da kupi moj bubreg (ili sta mu vec treba),nema frke,cijena bilo kojeg organa je ulaznica za finale,pa se javite... Nista,znate sta vam je ciniti,dakle,ocekujem ili neke pare ili da netko dođe do mene po organ s ulaznicom,vadim bubreg u roku 5 minuta...

PS: Kao sto obecah Dabru,spomenut cu se tebe i tvog fice u ovom postu,ali mi moras poslati slike da i ostatak Hrvatske vidi to cudo tehnike... Eto Dabar,spomenuo sam te se...

- 22:52 - You have the right to remain silent (5) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ajd,nemojte ovo čitat,nije nuzno... :-)
Evo ovako,nakon sto sam pisao tekstove koje je objavljivao Grga na blogu "geodet10",odlucio sam uplovit u privatne vode,pa kako bude... :-). Inače sam Osječanin koji se rodio davne 1987.,škorpion sam u horoskopu (što je vrlo bitno znati,za popizdit...) i trenutke dokolice provodim spavajuci,a eto,sad sam si nasao novu zanimaciju,maltretiranje sire hrvatske mase s mojim sranjima...




GUNS N' ROSES lyrics




Joj,vidi rulje sto je nahrlila vidjeti moj blog...
Free Web Counter
Free Web Counter