Dođi da vidiš,dođi da se diviš... :-)
Krkljaonica na "Blogeru"
Novootvorena "Krkljaonica" pod novom domenom...
Grga-geodet
Moj školski drug...
Životinja
Dalmatinka,ovaj,ups... Livanjka... :-)
Bad Obsession-osječka fresh rock-grupa
Snošaj slonova i slični zvukovi... :-)
Premier Jour
Very,very,very old women that I know... :-)
Alkosi
Alkosi,prof.dr. Zvone i mr.sc. Periša...
Osijek Club
Polako se skuplja ekipa,Zvone i ja smo moderatori,moglo bi biti zabavno
Mali Vrag
Najdraza sestricna... :-)

AKO NETKO ŽELI VIDJETI MOJE PRIJAŠNJE TEKSTOVE,NEKA MI OSTAVI E-MAIL ADRESU U KOMENTARU,PA CU MU IH POSLATI KAD UHVATIM VREMENA.

KRKLJAONICA-sranja žive vječno...

27.03.2006., ponedjeljak

Malo drugačiji HOROSKOP...

Prije svega,zahvaljujem se Sanji koja mi je prilozila ovaj materijal,te iz tog razloga cu joj dopustiti da plati cugu...naughtyparty. Vidite kako sam dobar...?smokinwave

Dakle,to je taj fresh new material...

Ovan - bahati gadovi, uvijek moraju biti šefovi i glavni u svemu. Uzrok je, vjerojatno, mali penis ili male sise.

Bik - samozadovoljne šutljive seronje, dosadni k'o klub filatelista.

Blizanci - glavni ogovarači i trač-babe, izdajice i prevrtljivci s dvostrukim mjerilima koja se mijenjaju svakih 10-15 minuta. Valjda je i sam Juda bio blizanac.

Rak - posesivni luđaci, uvrijede se ako im dobro jutro niste zaželjeli u pravilnoj intonaciji, mijenjaju raspoloženje kako im padne na pamet.

Lav - arogantni, vječni podcjenjivači, puni velikih planova za sve koji na kraju koriste samo njima (kao da ih je i briga za druge)

Djevica - opsesivno-kompulzivni neurotici koji se stresa oslobađaju čisteći stan, slažuci robu i kineski porculan, prezahtjevne cjepidlake kojima ni previše nije dovoljno.

Vaga - narisodini šizofrenici, ogledalo im je najbolji prijatelj, treba im tjedan dana dok se odluče hoce li naručiti Coca Colu ili Pepsi, toliko su lijene da je pravo čudo kako uopće ustaju iz kreveta.

ŠKORPION (EVO MENE,SINOVI MOJI) - SAMOSAŽALJEVAJUĆI AUTODESTRUKTIVCI KOJI SVOJU POHLEPU NE MOGU PODNIJETI SAMI PA MORAJU POVUĆI JOŠ 100 LJUDI SA SOBOM, DA JE SUTRA KRAJ SVIJETA ONI SE NE BI ŠOKIRALI, VJEROJATNO SUDJELUJUĆI U SADO-MAZO ORGIJAMA.

Strijelac - raspikuća i kockar, uživa soliti pamet, a entuzijazam im je toliki da je i oživiti mrtve sasvim moguće - naravno - samo ako oni to rade, užasavaju se priznati da znaju za osjećaj tuge.

Jarac - pravi pravcati goniči robova, vjeruju u sudbinu do zadnjeg slova, riječ 'oprostiti' ne postoji u njihovom rječniku, prodali bi guzicu za društveni status.

Vodenjak - vulgarni i nepristojni perverznjaci, vječita zabadala u privatni život drugih, vjerojatno ne iznenađuje činjenica da je po statistici u CIA najvise špijuna upravo u znaku vodenjaka.

Ribe - samosažaljevajući dosadnjakovići, čekaju da ih netko dođe i utješi, ne mogu se ni popipšati bez tuđe pomoći. U pauzi kad su dobre volje bave se tuđim problemima, pa opet padnu u depresiju - i tako u krug.

- 21:03 - You have the right to remain silent (15) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

22.03.2006., srijeda

Pokorno Vas obavještavam da sam još živ,pa se nemojte još početi radovati...

Evo 'vako! Posto nisam vec dugo objavio nista na blogu,moram se pojaviti s necim,da znate da sam ziv... U posljednjih tjedan i pol dana se mnogo toga dogodilo,vrlo vaznih stvari... Npr.,ugasio mi se auto u Radicevoj na krizanju s Ul. Republike na semaforu i to zato jer sam ga zaboravio izbacit iz brzine,a pustio sam kvacilo mrtav-hladan dok sam cekao zeleno,rulje pun kurac,a meeeeeniii neeeuuuugoooodnoooo...headbang... Nakon toga sam kupio novu jaknu,odn. mama me natjerala da kupim novu jaknu (eh,ta mama,kako da me ne natjera da kupim novi auto,jebemu sunce...),al nije "bijela jakna" kao Zvonetova (upuceni znaju o cemu pricam,za ostale me zaboli... :-).....ma salim se samo,smjet cete i vi platit cugu u gradu,volim ja sve vas,u mom srcu ima dovoljno mjesta za sve, ovisi samo o tome tko ce zakupiti vecu povrsinu... :-). Gdje sam ono stao... Ah,da! Poslije jakne se dogodila jos jedna stvar,a to je moje prijavljivanje za red-bullovo natjecanje u pravljenju papirnatih aviona... Ja ne znam ni papir A4 formata pravilno presavinuti,a kamoli slozit nekakvu papirnu masineriju,al neka,bar ce mojih ruku djelo izvesti najvise akrobacija,htio ja to ili ne... Sta se jos dogodilo,da budem precizan... Hmmm... E,ima jos jedna stvar,a to je da idem u kazaliste u cetvrtak,kulturno se uzdizat... Nadam se da ce bit barem priblizno dobro kao prosli puta kad smo gledali neku operu,nasmijao sam se ko malokad u zivotu... Eto,to su bile te senzacionalne vijesti od zadnjih tjedan i pol dana,a sto se tice novih kilometarskih tekstova cemo vidjet,treba me puknit neka inspiracija,a do tada cete se morati zadovoljiti mrvicama... Za poklon vam darujem i par slika,pa se svi smijete diviti mom nenadjebivom sarmu i umijecu manipuliranja ljudstvom... :-)

PS: Ovo je samo za vasu podsvjest,vi ne citajte: NA SLIJEDECIM IZBORIMA GLASUJTE ZA MENE! :-)

PS-PS: Molim vas,kliknite na Fiat Uno na slici uz naslov posta...dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.usJedan od najboljih filmova koje nisam gledao,niti cu gledati,cini mi se,a necete ni vi...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.usOh baby,lets shagg right now...smokin



Ovo je svetinja,can't touch this! Cuvajte se cika Drage...burninmad


- 21:14 - You have the right to remain silent (11) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

13.03.2006., ponedjeljak

Mali vodič za potencijalnog samoubojicu...

Evo ovako,gledao sam Dnevnik i vidio sam da su se ubila dvojica mladica iz nekog sela pored Donjeg Miholjca,pa sam (za divno cudo) poceo malo razmisljati...

>>Vodic kroz samoubojstvo<<


Dakle,mladici su se ubili i to je zbilja tragicno... Sto covjeka moze natjerati da digne ruku na sebe,pogotovo nekog tko je jedva napunio 20 godina,ne znam,zbilja ne znam... No eto,ako se zeli netko od vas ubiti,mogu vam ponuditi jedinstven vodic kroz taj postupak koji ja također u posljednjih nekoliko mjeseci zelim provesti... :-)

Krenut cu od sebe,da ne lazem... Dakle,u zadnjih par mjeseci su mi se pocela takva sranja događat i velika govna moram progutat,tako da sam vec par puta pomislio kako bi najjednostavnije bilo za sve da me stave pod travu... Pogotovo posljednja 2 tjedna,nije vazno sta,uglavnom... :-)...

No onda,kad bolje razmislim,to bi bilo prejednostavno,jer najmanji problem predstavlja roknut se...Pa ako to vec zelim napraviti,onda cu to napraviti kako treba... Za dobro samoubojstvo treba vam (uzmite papir i zapisujte):

-prva verzija:

1. kuca
2. po mogucnosti tavan
3. greda
4. uze za vucu auta ili popularni "štrik" za kukuruz,nemojte koristiti zicu,prenesigurno je
5. malo znanja iz pravljenja omci
6. stolicica ili stolcic
7. morate biti sami u kuci,jer ne zelite da vas netko spasi
8. ako ste pickica dobro dođe litra zestokog (po izboru)
9. treba vam dobro oprostajno pismo,napisite ga tako da glavne stvari ostanu nedorecene
10. i na kraju,treba vam malo dobre volje (i zlicica Vegete,zar ne...)

-kako se ubiti na 1. nacin:

-ako vas je frka,popijte sto vise alkohola,ali prije toga sve pripremite... Prebacite uze preko grede i zavezite ga mornarskim cvorom za gredu,ostali cvorovi su losi kad se uze trza u napnutom polozaju,nakon toga provjerite da nece biti prekratko ili predugo... Omca za oko vrata neka bude standardna... Postavite stolcic ispod i stanite na njega... Omcu prebacite preko vrata i obvezno je odmah dobro stegnite,jer inace uze moze skliznuti previsoko... Oprostajno pismo ostavite prikopcano na sebi,ili u dzepu... Zaljuljajte se sto vise i odgurnite stolic sto dalje od sebe,da ga ne bi mozda slucajno mogli dosegnuti... Sto vise se trzajte dok vas steze omca i dok ste pribrani,jer cilj je da vam se omca sto vise ureze u vrat,tako da je pred kraj,kad vas uhvati panika,ne mozete skinuti,jer tada vise i necete imati snage... Ostalog se vise ne morate bojati,jer cete poceti gubiti svijest i razum...


-druga verzija:

1. bilo koje mjesto,ovdje nije neophono da budete sami
2. dobre veze ili sreca
3. ovo je vezano s ovim pod 2. jer trebate nabaviti vatreno oruzje
4. po mogucnosti neka bude ili pistolj velikog kalibra ili puska
5. metak istupljenog vrha
6. alkohol,ako ste bojazljivi
7. ako ste teatralni kao osoba,treba vam dosta publike i ako moze i medija
8. mirna ruka
9. oprostajno pismo
10. malo dobre volje
11.(opcijonalno) ako zelite povesti jos nekog sa sobom u pakao,ucinite to sto hladnokrvnije,metkom u potiljak s leđa...

-kako se ubiti na 2. nacin:

-opet,ako vas je frka,popijte alkohol,ali ne onoliko koliko biste popili da se zelite objesiti,jer ovdje vam treba određena doza mirnoce... Ako mozete nabaviti Tokarov (ruski pistolj) onda vam njega preporucujem,cak i ako ste neprecizni mislim da s njim ne bi trebali imati problema... Ako ne,onda uzmite TT90,najjednostavnije ga je nabaviti... Metku s kojim se zelite propucati turpijicom za zeljezo istupite vrh,jer tako pravi vecu stetu prolazeci kroz tkivo i pravi veliku izlaznu ranu,sto je vrlo bitno,jer cilj je ako promasite mozak napraviti sto vecu stetu,tako da uđe sto vise kisika u arterije i tako izazove srcani arest (ako se ne varam,mislim da to tako nekako ide u vezi sa srcanom kapi)... Od pusaka preporucujem kalasnjikov,jer ima veliku vatrenu moc i velikog je kalibra,a ako ne mozete nabaviti kalas,onda pokusajte s argentinskom jurisnom puskom (e sad me jebi,ali ne znam kako se zove),trenutacno je to puska koju koristi HV,do njih je najlakse doci,ni slucajno nemojte koristiti sacmarice,jer cete obitelji unistit cijeli pogreb,naime,ostat cete bez 90% glave... Nemojte ni slucajno pucati u glavu tako da si cijev pistolja ili puske prislonite uz sljepoocnicu,jer tako ljudi najcesce grijese,tu se zna dogoditi da trzaj pistolja i nemirna ruka cesto promase pravi cilj i naprave od potencijalnog samoubojice biljku koja smeta svima,a ne smije ju se eutanazirat... Zato,gurnite cijev od pistolja ili puske u usta,naravno da cijev treba biti okrenuta prema gore i pritisnite ju sto snaznije o nepce,da vam se ne omakne pri trzaju koji se dogodi pri pucnju... Neka cijev bude blago nagnuta prema nazad,tocnije,prema zavrsetku kraljeznice i malom mozgu,to vam je najsigurnije,jer i ako vam trzaj poremeti smjer (sto ce se najvjerojatnije dogoditi),opet ce metak zavrsiti u mozgu... Pistolj ili pusku drzite sto cvrsce,a obarac pritisnite njezno... Ako napravite ovako kako sam vas savjetovao,ne bi trebalo biti problema...

-evo,nadam se da sam vam pomogao,a sad dalje je sve na vama... Ja sam vam vec rekao da sam dozivio u zadnje vrijeme svakakva sranja i da bi mi najlakse bilo da se roknem,no eto,drzim se,pa vam savjetujem da umjesto samoubojstva pokusate srediti misli,koncentrirajte se na mogucnost poboljsanja stanja stvari,jebiga,bit ce bolje,mora bit... :-)...


Đumla, "the autor"

- 23:31 - You have the right to remain silent (13) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

12.03.2006., nedjelja

Be affraid,be very affraid...

The Teacher Evo ga,lud je,cuvajte ga se... Ovo je nas profesor mili,svi ga obozavamo i divimo se njegovoj vitalnosti... Al dobro,tek mu je 70,zivot je pred njim,jos je mlad,neozenjen... Sve vi sponzoruse se bacite na posao,ima para ko suge,vozi strasan auto (Kia Shuma,hahaha) i bavi se sportom... Ajmo,3,4,sad!

- 21:40 - You have the right to remain silent (7) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

11.03.2006., subota

Eto,Bog mu je sudio prije Haag-a...

"SLOBODAN MILOŠEVIĆ umro je u haškom pritvoru, javio je srpski B92, a informaciju su potom potvrdili i haški izvori. U subotu 11. ožujka 2006. Slobodan Milošević pronađen je beživotan u svom krevetu u ćeliji Pritvorske jedinice UN-a u Scheveningenu. Pritvorski stažar odmah je uzbunio dežurnog časnika i medicinsko osoblje. Kasnije je potvrđeno da je Slobodan Milošević umro. Miloševića je Haški sud optužio za ratne zločine i zločine protiv čovječnosti počinjene u BiH u razdoblju 1992-1995, u Hrvatskoj i na Kosovu 1990-ih godina.

Mesić: Šteta što nije dobio zasluženu kaznu

Hrvatski predsjednik Stjepan Mesić izrazio je u subotu žaljenje što Slobodan Milošević nije doživio zasluženu kaznu, reagirajući na vijest iz Haškog suda (ICTY) da je bivši jugoslavenski predsjednik pronađen mrtav u svojoj ćeliji.

"Šteta što nije doživio završetak procesa i dobio zasluženu kaznu", kazao je Mesić. "

-preuzeto s "www.index.hr"

- 14:25 - You have the right to remain silent (3) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

09.03.2006., četvrtak

Novi tekst,nije dosta dugo bilo nečeg novog za popljuvat,jelda?...

U ovome nastavku osvrnut cemo se malo na Crkvu u Hrvatskoj,ali i opcenito....

>>Crkva u Hrvata<<

Dakle,kad se spomene rijec Crkva,odmah svi pomislite na misu,svecenika i ogromnu zgradu u kojoj se ljudi nedjeljom tiskaju..... No i Crkva ima svoje drugo lice....

Prije svega,moram reci da sam vjernik i da znam otici u crkvu nedjeljom,vjerujem u Boga i sve te sheme,ali ipak je Crkva opcenito ne tako nevina institucija....

Pocnimo s inkvizicijom,sramotnim razdobljem u kojem su u ime Boga muceni i ubijani svi neistomisljenici,papa je mogao postati covjek sa dobrim vezama (nekako to sve podsjeca na Hercegovce,zar ne,op.a.),a svecenici su bili najbogatiji i najpovlasteniji dio drustva,na vrhu hijerarhijske piramide,narodno receno,Bogovi i batine iako i sami propovijedaju da su i jedna i druga uloga gresne....
Krizarski ratovi su se vodili zato da bi se pokrstili ljudi na silu,ali je ipak iza svih tih ratova stajala duboko skrivena ekonomska isplativost,Crkvi su se ti ratovi isplatili.... A najveca pizdarija je bila posljednja vojna,takozvana "Djecja vojna",kad su skupljali djecu bez roditelja i siromasnu djecu po Francuskoj,te ih poslali sa par pravih vojnika u rat u Svetu Zemlju,epilog je bio strasan,polovica djece je bilo poklano,ostali su pretvoreni u roblje....

Ovo je bio uvod u Crkvu u Hrvata...
Dakle,za jednog cistokrvnog Hrvata i katolika (u daljnjem tekstu ČHiK-a,op.a.) Crkva je svetinja i tako treba biti.... Od malih nogu su ga ucili da je Bog dobar,milostiv,da je Isus super lega,a Duh Sveti je ipak slabo spominjan,pa njega necemo dirat.... Naravno,tako ce taj ČHiK i svoju djecu uciti o Crkvi i Bogu,pa ce ta djeca svoju,itd.,itd....... Sve dok nekome to ne dopizdi,pa se malo dublje zamisli o Crkvi opcenito i njezinim glasnicima,prepostenim i neiskvarenim svecenicima.... To podsjeca na onaj vic:

"Idu otac i njegov mlađi sin ulicom i prođe pokraj njih strasna picka. Naravno otac se okrene i kaze: Koja picka! Sin odmah upita:
-Tata,sta si rekao?
-Ptica sine,rekao sam ptica.
-Tata,jel ima ta ptica djecu?
-Ima.
-Pa kako se zovu ta djeca?
-Ptici sine.
-A jel imaju ti ptici djecu?
-Imaju sine.
-Pa kako se zovu djeca?
-Pticici.
-A jel imaju ti pticici djecu tata?
-Imaju sine.
-A kako se zovu djeca?
-Pa daj sine,nemoj vise....zovu se pticicici.
-A tata,jel imaju ti.......
-PICKA SINE,REKAO SAM PICKA!"

Dakle,dok jednom ČHiK-u ne dopizdi i kaze "PICKA SINE,REKAO SAM PICKA!",zadrzat ce se mit o bezgresnoj Crkvi u nas.....Ja vam nisam otac (sreca vasa) i necu reci "PICKA SINE,REKAO SAM PICKA!",valjda ste vec i sami skontali....

Nastavimo dalje... Dakle,osvrnimo se samo na crkve,kao građevine... Kad uđete unutra osjecate se tako maleno i beznacajno,no ne zbog toga sto ste u prisustvu Boga,nego zato sto se osjecate kao da ste u nekoj baroknoj vili... U zadnjih 10 godina izgrađeno je i renovirano toliko crkvi da se svecenici mogu dozivat sa zvonika na zvonik i to bez mobitela i prevelike dernjave.....,a bolnice i javne ustanove za obicne male ljude nam izgledaju kao da je jucer zavrsio rat i to 2. Svjetski,a ne Domovinski.....

Nadalje,ocito Audi izvozi aute u Hrvatsku samo zbog toga jer potraznju stvaraju svecenici,jer ako ne vozis Audija nisi dobar svecenik...dakle,ako u buducnosti zelis vozit dobar auto >>>> postani svecenik,....JOIN THE ARMY....WE WANT YOU....

Idemo dalje....Pedofilstvo,ne znam zasto,no mene taj pojam jako veze uz Crkvu,mozda zato sto je pola pedofila u svijetu iz svecenickog reda,a Crkva je taj problem zataskavala do nedavno,slala te svecenike,umjesto u zatvore,u crkvene komune,na ista mjesta gdje salju svecenike koji se jos nisu potpuno uspjeli odreci ljubavi prema zenama.... Znaci opet idemo,ako ste pedofil i zeljni mladog mesa >>>> postanite svecenik,biti cete okruzeni mladim djecacima koji ce skakati na svaki vas mig....

Nadalje,oprastanje grijeha..... Kako je super kad u svojoj blizini imas ne samo obicnog svecenika,nego je on i licencirani oprastac grijeha,a licencu mu je dao Bog,kakva kurac diploma,kad ti Bog da licencu,onda si stvarno faca... Dakle,ubijes 20 ljudi,od toga pola su zene i djeca i dođes kod svecenika i kazes da se iskreno kajes za to,a on ti kaze: "Idi u miru,oprosteni su ti grijesi.",kazes "Amen!" i vozi brate,osjecas se lagan ko pticica,bez grijeha si i mozes ubit jos novih 20-oro.....super!

Na kraju dolazimo na ove događaje u Hrvatskoj prije 15 godina,kad je bilo opasno biti i pas u Hrvatskoj,a ne covjek..... Tada su prvi regrutni centri i mjesta za smjestaj svercanog oruzja bile crkve u malim selima i zajednicama..... Ja osobno znam jednoga koji je '91. dilao kalasnjikove,u pola cijene,da ne potkrada narod.... Ovakve price su dosta ceste u dalmatinskoj Zagori,tamo je skoro svaki svecenik bio svercer oruzja,a pola njih to nece ni zanijekati.....

EPILOG: Ne zelim da pomislite da ja imam nesto osobno protiv Crkve,cak naprotiv,vjernik sam,ona prava crkvena uvjerenja su dobra i bilo bi super da se svi toga pridrzavaju,ja se trudim,a sad koliko mi uspijeva,ne znam..... Također ne zelim reci da su svi svecenici iskvareni,zato i govorim o sveceniku kao pojedincu,vecina svecenika su krasni ljudi i zive onako kako su se zavjetovali,te protiv njih i Crkve kakvu oni vode nemam ni rijeci prigovora.... Samo zelim reci da ne zelim da mi se mazu oci s pricama o bezgresnosti Crkve,o tome kako je Crkva uvijek u pravu,kako je Biblija najbolji zakonik i da ona ima odgovore na sva pitanja i sl. Na kraju balade,Crkva je ustanova koja zeli covjeku sve najbolje,a to je ono sto se racuna,zar ne.....


Đumla, "the autor"

- 22:08 - You have the right to remain silent (8) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

08.03.2006., srijeda

Mislim da ovo ne treba komentirati...

Ne vjerujem da postoji ikakva sumnja među o vama i nedoumica oko pitanja za koga ja navijam... Slika govori vise od jedne rijeci (inace ide "...vise od 1000 rijeci",ali rijec "Arsenal" je dovoljna)... Ajd,uzivajte mi,sutra se vracam u skolske klupe,jos uvijek malo rikavam u zavoju,ali guram,a i starci vec pizde sto samo lapim kod kuce... Cao drugari!

- 22:50 - You have the right to remain silent (1) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

07.03.2006., utorak

Ajde,da prestanem pljuvati po kriticarima,da ne bi stvarno pomislili da imam nesto protiv njih...

Evo,odgledao sam utakmicu,Chelsea je ČAK dao gol,sva sreca pa nisu imali dovoljno vremena da naprave nesto vise,ni taj jedan gol nisu zasluzili,a ne jos da slucajno prođu dalje... No da se maknem od nogometa,ovaj post je objavljen samo zato sto sam bolestan ko džukela i nemam pametnijeg posla... Danas sam jedva otisao do auto-skole pisati nekakve predispite i sve je izgledalo dobro,sva raskrizja sam rijesio bez greske,ali kad su dosla pitanja tipa: "Cemu je obrnuto proporcionalna centrifugalna sila u zavoju?" ili neko cudno pitanje o nekakvim dodacima na autu i slicna sranja,tu sam ga zasro... Al dobro,zadovoljio sam ćika Ljubu (the predavac) i idem u ponedjeljak na teoriju,a na sto ce to licit,pitaj Boga... A danas sam i kupio 20kn drzavnog biljega,zamisli cetnike sta sve nece naplatit,kud im iskesiram sve te pare za vozacki,jos moram i nekakve harače plaćat... Nek se gone u pizdu materinu stakorsku... A sad polako se odoh fiksati Ceporexom i slicnim drogama,nista te ne pukne bolje od Plivinog antibiotika... :-). Necu ni sutra u skolu,ajd,bar nekakva korist od te bolesti... A sav ovaj caj koji sam popio cu pišati narednih mjesec dana,jebem ti i sipak i lipu i sva ta ostala govna u onim vrecicama... Ajd,ostajte mi zdravi,nemojte previse dolazit na ovaj blog,da se i vi ne zarazite...
PS: Ova slika nema veze s vezom,samo stoji kraj ovog posta radi reda,da ne bude prazno...

- 22:52 - You have the right to remain silent (9) - Prepiši,nema printanja! - Taraba

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ajd,nemojte ovo čitat,nije nuzno... :-)
Evo ovako,nakon sto sam pisao tekstove koje je objavljivao Grga na blogu "geodet10",odlucio sam uplovit u privatne vode,pa kako bude... :-). Inače sam Osječanin koji se rodio davne 1987.,škorpion sam u horoskopu (što je vrlo bitno znati,za popizdit...) i trenutke dokolice provodim spavajuci,a eto,sad sam si nasao novu zanimaciju,maltretiranje sire hrvatske mase s mojim sranjima...




GUNS N' ROSES lyrics




Joj,vidi rulje sto je nahrlila vidjeti moj blog...
Free Web Counter
Free Web Counter