Krešo's blog

21.02.2007., srijeda

300 dana

Opet ja, nakon dugih, točno 300 dana, nejavljanja. Znam da nisam nikome falio, ali svejedno sorry.
Ima milijun stvari u mojoj glavi, a opet mislim da necu biti hrabar sve napisati.
Promjenio sam posao, dobro, nisam još, ali budem next week.
Dao sam otkaz u firmi radi puno bolje ponude od konkurencije, 50% veća plaća, puno bolje šanse za napredovanje i daljnje školovanje itd. Davanje otkaza nisam, do sada, imao priliku iskusiti (tek sam 3 godine zaposlen), ali bilo mi je vrlo cudno. Mlad sam i stoga svjestan da u modernom businessu (odnosno kapitalizmu) ne moze covjek sjesti na jedno radno mjesto i tamo docekati penziju. Nije ni to lose, za one koji nisu bar malo avanturisti, ali tesko da ce nesto vise napraviti u zivotu. Mozda to nije ni bitno, ali eto my opinion. E da, dam ja otkaz, pismeno - mailom na 10-ak adresa i odnesem fizicki direktoru i pocnem se osjecati malo cudno. Zbunjeno, prije svega, je li to to? Nikad ne znas kamo ides, sto ce te docekati i sl., ali isto tako ne znam kako ce biti na sadasnjem radnom mjestu za 2 godine. Uglavnom cudan osjecaj.
E to je bilo prije tocno 20 dana. Vecina ljudi u firmi (99%) misli da sam napravio hrabar, ali i pametan potez. Samo je jedan covjek bio protiv mog odlaska, direktor. Ali on me pokusao zadrzati samo rijecima. Od toga se ne zivi direktore. Malo kasnije je nastala i prava borba za mnom. Dobio sam ponudu s jos jedne strane, ovi stari isto nesto poceli nuditi. Trazena roba - e to je dobar osjecaj. Budemo vidjeli kako ce se stvari odvijati, a ja se nadam da cu vas, moji dragi blogeri i predragi lurkeri izvjestavati o tijeku dogadjanja. Na novom poslu ce biti puno manje vremena za dokolicu, ali internet je svuda oko nas pa cemo naci koju minutu za post na blog. E da kad smo vec na postu da vas podsjetim da pocinje korizma upravo danas (pocela prije sat vremena) i moj savjet je: nemojte se nicega odricati, budite samo bolji prema svima oko sebe i dalje. A ako se necega vec odreknete potrudite se da to dodje u ruke onima kojima je potrebnije nego vama. Ups, sad sam shvatio da vise ne zvucim kao mladi yuppiji - ma sto im god to znacilo.
- 00:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi opis: Ljubavcerek, zdravlje, posao, ljubaveek, kuhanje, dijeta, ljubavbang, skijanje, nogomet, ljubavheadbang, izlasci, setanje, jogging, e da, ne znam jesam li vec spomenuo ljubav...lud

Stari opis: Još uvijek nedefinirano s nadom da se ovaj opis kasnije može izmjeniti

Informacije

Krešo
1979
Zagreb
Radi
Surfa (net)
Brani (nogomet)
Skija

Linkovi