< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

utorak, 07.10.2008.

...konačno- LJUBAV...

Želim te sanjati,
želim sanjati tvoje dodire,
poljupce, uzdahe i riječi.
Tvoju kosu,
tvoje oči,
tvoja usta,
tvoj osmijeh,
tvoj parfem,
sve tvoje želim da bude moje,
želim biti jedno s tobom,
jedno tijelo,
jedna duša,
jedno srce.
Volim kad me pogledaš i nasmiješ se,
tako si...
SAVRŠEN...
i najljepše je,
gledati te neprestano,
gledati te u oči,
u pogled koji mi prodire u dušu,
koji mi trga srce,
koji mi razara misli i ponavlja riječi,
riječi koje onda stalno kruže u meni i nikad ne prestaju
: volim te, volim te..
Prolaziš mi žilama i ulaziš u ruke koje te diraju,
ulaziš u usne koje te ljube,
ulaziš u srce koje osjetiš kako kuca,
ispunjena tobom,
ispunjena tvojom ljubavlju ne želim otići,
ne želim da mi bude hladno,
ne želim da se pomakne kazaljka na satu,
želim da taj trenutak traje vječno,
neprekidno,
taj trenutak koji gori i divlja u meni,
koji čini sve drugo nevažnim,
nebitnim...
moje srce...
koje te voli,
koji te gleda i ne želi stati i otići
jer ti si centar njegovih želja,
njegove mašte,
njegovih snova i njegovih nadanja…
želi zauvijek biti tvoje...
znaj da sam te dugo čekala...
Da...
Dugo sam te čekala u noćima..
Da dodješ i ljubiš me...
Da mi sapućeš...volim te...
Da me miluješ svojim rukama...
Konačno sam to i dočekala...
Znaš da volim tvoj dodir...
Znaš da mi jedino ti trebaš..
Uzmi me..osjeti moje tijelo kako
Drhti u tvojim rukama..
Zatvori oči...
Ljubi mi vrat...znaš da to volim..
Ja ću se nježno nasloniti na tvoje rame..
I šaputati...
Jedini moj....
Volim te...


Evo mene, opet, nakon dugo vremena.. No, ovaj put za razliku od prošlih postova sam sretna... Ne samo sretna... Da mogu letjeti- poletjela bih od sreće... Konačno, uživam u svakom trenutku svoga života... Više se ne moram skrivati... Sada živim svoj život, bez skrivanja pred svojima sa osobom do koje mi je stalo... Koju jednostavno obožavam...


Bilo je to jedne hladne večeri 14.3.... izišla sam sa Atanom van, u Maestro. Tamo smo srele Marija i njenog dečka... oni su htjeli ići u Royal... No, dobro. Neće nas ubiti ako uđemo tamo i malo se zabavimo... bilo nam je super... plesale smo... i brzo nam je došla ponoć, vrijeme kada smo trebale krenuti... Uzele smo jakne, a ja sam u tom trenutku vidjela njega,... znala sam ga od prije, prvi sam ga put vidjela u Konzumu, bio je presladak, zajebavao je sestru jer se ošišala, bio je malo zlo, prije smo se i dopisivali, ali se nikako nismo mogli dogovoriti da izađemo... morala sam mu priči... rekla sam Atani da idem samo jednu osobu pozdraviti pa idemo... hmm... nikad neću zaboravit taj trenutak... Bio je iznenađen kad sam došla do njega... Poljubila sam ga u obraz, a on je rekao da sam promašila... Nisam znala u tom trenutku što da napravim... Nikad nisam tako zablokirala... Bojala sam se da ne napravim neki krivi korak... nikad se nisam tako osjećala- čudno... nikad mi nije bio problem priči dečku i pričati s njim čak i poljubit ga... ali s njim.. jednostavno sam zablokirala... pozdravila sam ga i otišla van na stražnja vrata kroz stanicu... Čula sam kako netko zove moje ime... Okrenula sam se i vidjela njega... Izašao je na druga vrata... Rekao mi je da dođem do njega... Atana me pričekala, a ja sam otišla k njemu... Rekao mi je da sam nešto zaboravila unutra i poljubio me... Isuse Kriste, nisam uopće znala što mi se dogodilo... Bila sam izvan sebe.. nisam mogla zaspati... čekala sam njegovu poruku... mislila sam da je to samo prolazna avantura i da mu je trebala samo zabava za večeras.. ali da je tako ne bi uopće izašao van kad je znao da idem kući... Sve mi je to bilo malo čudno... Dogovorili smo se da ćemo se naći idući vikend.. cijeli tjedan smo se dopisivali... Bili smo zajedno nekoliko vikenda nakon toga... stalno bi se dopisivali... Rekao mi je da ne voli plave... ali da mu se sviđaju smo dvije... ja i još jedna plavuša... nije mi rekao koja... od tada se nismo čuli... čak tjedan dana. mislila sam da je gotovo i da sam mu samo igračka... opet sam otišla u Royal... Trba je htio biti samnom.. Izašli smo van razgovarati... Tada je naletio on... Mislio je da sam ja s Trbom... Ali, to uopće nije bilo tako.. Ja i Trba smo samo pričali jer je on htio biti samnom jer sam ga podsjećala na Dariju, njegovu neprežaljenu ljubav... Srećom pa smo to riješili... Rekao mi je da je mislio biti samnom ali da više nije siguran što želi... A kvragu.. mislila sam da sam sve uprskala... ali ipak nisam,.. na kraju smo ipak završili skupa... stalno je govorio kako je on savršen... bio je tako umišljen... ali, u stvarnosti nije takav... to je govorio samo da bi se meni dokazao... on je mali NEVINI ANĐELAK...eto, još smo uvijek skupa i baš nam je super... nakon pola godine i nešto sitno kad sam im se ja odlučila reći moji su "prihvatili" našu vezu... A ja to nisam mogla vjerovat... stvarno sam presretna radi toga.. sada se ne moramo skrivati i to je super.. Postoji jedna pjesma koja ide nekako ovako:
Zašto me u obraz ljubiš,
neću da ti budem drug,
promaši bar centimetar,
poljubac će biti dug...
Ta pjesma opisuje naš prvi poljubac... poljubac koji ću pamtiti do kraja života...

Iako me ponekad neke stvari podsjete na prošlost i rastuže me... više ne živim u njoj... počela sam svoj život iz početka... s njim... sa svojim jednim i jedinim gosp. Savršenim... Svaki od tih imena kako ga nazovem nosi posebnu priču... Ali, o tome drugi put.. Ne želim se sada vraćati u prošlost... Želim uživati u ovim trenutcima sreće... Želim da tako bude duugo, duugo...

Dragi moj, Đorđe... Nemaš pojma koliko sam sretna s tobom i koliko mi znači svaki tvoj pogled ili lijepa riječ...

- - 17:00 - pljuni… (3) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.