< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

utorak, 15.07.2008.

...zauvijek bit ću tu- u dobru i u zlu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve što mi je ostalo od tebe
samo su sjećanja
neke jadne, blijede ali vrijedne uspomene
bili smo glavni glumci
tog davnog života
koji je nekad i imao smisla
a danas nema ništa...
nema nas...
tek ponekad naviru te male sličice
no ti si ih odavno pospremio
u sive ladice
svojih misli
i ne otvaraš ih…
Znaj, tada
moja je samoća bila
duboki tamni ocean
a ti si bio krhki brodić
koji plovi njime…
nosila sam te…
njihala
na valovima svojim…
budila te zrakama sunca
koje je izlazilo iz mene…
šaputala sam nježno tvojim jedrima
u zlatne sutone…
ali more kao more
ima i drugu stranu-
kad poludi…
Kad je more otkrilo drugu stranu
moćni je val prelio tvoju krmu
nisi izdržao
i sada si samo još jedan brod
na dnu oceana…
Nema te više u mom životu…
Ne kao prije…
Sada volim drugoga…
I moje srce pripada njemu…
A ti si samo uspomena
Koje se ponekad sjetim…





Ove stihove poklanjam tebi. .
jedinom svjetlu u tami života,
jedinoj kapi vode u dugim sušama Sahare.
Mjesečina prohladne večeri,
nosi me k tebi,
a svjetlo tvojih očiju i toplina zagrljaja
postaju jedina utjeha.
Sada znam da sam se pronašla,
da sam svoju dušu našla u tvojoj
svoje treptaje srca zamijenila tvojima.
I u ovom trenu
dok sanjam da usne svoje lagano spuštam na tvoje,
dok ti u treptaju sekunde poklanjam sebe
i bezuvjetnom čežnjom želim tebe,
u ovom trenu želim zaustaviti vrijeme
i nastaviti sanjati zajedno s tobom.
I onda dok udišemo isti zrak,
dok isto sunce obasjava naša lica
i dok u sjaju tvojih očiju gledam svoju sjenu,
želim da vidiš moje snove
čuješ moje misli
i osjetiš moje slutnje.
I noćas za sve to živim
Noćas dok u tami sniva grad . .
san će se tiho spustiti i na moje oči
a one će sanjati . . samo tebe ljubavi. . .
. . i ove zvjezdane noći.
No, prije nego što utonem u san
moram ti nešto reći,
ali ne znam kako da ti riječima opišem
ono što osjećam.
Najlakše mi je reći volim te!
ponekad kad te pogledam,
onako slučajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo:
"tebe je nemoguće ne voljeti".
Volim te zbog toga što me voliš,
volim te zato što me slušaš
jer me tješiš
i nasmijavaš.
Volim te zato što ti vjerujem.
Bila sam na dnu
i ti si me izvukao,
za tebe živim i tebe volim.
Samo tebe...
Naučio si me voljeti,
naučio si me živjeti,
i zato te volim.
Volim tvoje oči što me gledaju,
ruke koje me grle,
usne koje me ljube.
Volim tebe jer me voliš,
ti si mi sve
jer pokazao si mi sreću,
pokazao mi ljubav
pokazao mi život, koji živim za tebe.
volim te zbog onog što jesi,
zbog tvoje iskrenosti i optimizma.
volim te jer si stvaran, realan...
volim te jer si poseban!!!
i znam,
da kad sam s tobom,
tvoj pogled će mi reći sve što osjećaš,
tvoj će mi zagrljaj pokazati koliko je to snažno,
a tvoje "volim te" sve će to potvrditi.
volim te jer si kraj mene, sa mnom i u meni.
još ti samo želi reći:
"hvala ti za sve"!!!


Mislim da sam ovaj put u pjesmi uspjela sve reći... žao mi je što je sve ovako ispalo tj. zato što misliš da nisam sretna... Nikad nisam bila sretnija nego sada... No, ponekad se sjetim svoje prošlosti... sjetim se lijepih, ali i ružnih trenutaka... Ali to je samo prošlost... samo uspomene... Moja sadašnjost je drugačija... Ona pripada tebi... Ako te bilo što još zanima- pitaj me... Rado ću ti objasniti sve i koliko god to bude bilo potrebno puta ponoviti... Svakog jutra budim se za tebe... Svake noći molim se za tebe....Svaki moj san si ti... Volim te, usprkos svim tvojim manama i nepromišljenim stvarima koje radiš... Volim te takvog kakav jesi... Tisuću puta sam ti rekla VOLIM TE i nije mi žao... Želim da znaš što osjećam prema tebi... Znaj da što god ti život donese ja sam uvijek uz tebe- u dobru i u zlu... i kad si ssam, kad te srce boli, kad ti suza krene, sjeti se da ima netko tko te voli... sjeti se da postoji osoba koja će ti pomoći, dati ti podršku i nikad te neće iznevjeriti... Jer mene vodi ljubav- vodi prema tebi... Želim da... svaki put kad si negdje sam pročitaš ovo i da znaš da sam uvijek tu za tebe... Ja sam uvijek blizu tebe- u cvijeću, moru, šumi, Suncu, zraku... i u tvom srcu... i neka te ove riječi napisane samo za tebe, podsjete na mene- osobu koja te zauvjek voli...

- - 21:40 - pljuni… (6) - …pa prilipi - *


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.