< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

četvrtak, 10.04.2008.

...al probude me koraci i razdvoje nas ljudi zli....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Budi uvijek blizu, ne ostavljaj me,
svojim budnim okom pazi na mene.
brani me od tuge, životnih teškoća,
zlobne okoline, nedaća i zloća.

Budi uvijek blizu, za ruku me primi,
snažno me zagrli, k sebi me privini.
Budi mi utjeha, budi moje sve
I kad život prođe, ne ostavljaj me.

Obriši mi suze, na licu mi smijeh donesi
na oblake, među zvijezde, na krilima
me ponesi. Nauči me što je
život, što radost, a što san.

Budi uvijek blizu,
uljepšaj mi svaki dan.
I kad život novu stranicu okrene
budi uvijek blizu...

Uvijek uz mene...

Evo mene nakon dugo, dugo vremena... Puno toga se promjenilo... neke stvari na bolje, neke na lošije... ali, ide nekako... Samo što ne znam odakle da počnem...

Stalno me pituju gdje sam ja? da me nikada ne vide u gradu... e pa, evo me.... Uživam... U zadnje vrijeme petkom idem sa Maxom, Zubijem, Škaljcem i Radulovićem u Josipdol.... Inaće, Zubiju je cura tamo... a i ostali iz ekipe uživaju i mute nešto sa curama... A ja... ja uživam igrajući biljar... Baš mi je dobro... Istina, cure baš i ne igraju biljar... ali... uvijek se nađe iznimka... Npr. JA... Obožavam biljar... trenutačno sam u nekoj fazi maštanja... pa ću riješiti neka ili/ili pitanja...

DAN ili NOĆ
-Noć... Danju je uvijek sve nekako ubrzano. Ali noću... Mirno... Vrijeme opuštanja... Ali isto tako vikendom vrijeme zabave....

VATRA ili VODA
Hmmmm.... Doista ne znam... Voda me smiruje... Volim šetati uz more ili jezero... Kao da ta voda ima neku posebnu čar... Kao da zna sve moje tajne... Udaranje valova u obalu... sam pogled na more.. doista posebno... Ali vatra... To me trenutno smiruje... Kad mi npr. brat digne tlak onda umjesto da planem na njega upalim svjećicu... To me titranje plamena umiruje. Ponekad dok učim imam upaljenu malu svijećicu koja jako lijepo miriši... A isto tako ako se želim opustiti stavim si svjećicu kraj kreveta kad idem spavati.... teška odluka... Ali, ipak se odlučujem za VATRU... Jer i sama ponekad znam biti poput žive vatre... (Možda me zato u kriznim situacijama tako brzo smiri)

BIJELA ili CRNA
-Definitivno crna... Tu uopće ne moram razmišljati... Crna je moja boja... Ocrtava mene kao osobu... najugodnije se osjećam kada sam u crnome... Bilo u trenerci ili haljini... Neki kažu da je crna boja depresivna... Nije uopće... svatko ima svoje shvaćanje neke od boja... Ne mora netko tko se oblaći u crno biti tužan i depresivan... Možda mu je jednostavno došlo da se tako obuće ili je to njegov stil...

LIJEVO ili DESNO
- Desno... Ne znam ni sama zašto... Možda zbog pjesme... NIKAD NE IDI LIJEVO NA KRIŽANJU STAZE....

NOGOMET ili TENIS
- Teško... Tenis sam duugo godina trenirala i htjela bih ponovo. No, tko zna je li to izvedivo... Ipak izabirem nogomet... To je jedini sport koji mi nikada neće dosaditi... Volim gledati nogometne utakmice... Bilo uživo ili na TV-u... Iako ponekad za to nemam vremena... No, iz nekog čudnog razloga volim gledat nogomet kad sam sama u sobi.... Kad ne moram slušati komentare drugih ukućana.... Ali, opet super je i kad negdje vani gledamo utakmicu i kad svi navijamo... Tada nisam prisiljena slušati zlobne komentare( koje ako sam u sobi sa svojima moram čuti).... Zato ili sama ili vani... Ali, sa svojima to ne... Naravno... I u području nogometa ima bisera... Npr. biser jednog "velikog nogometnog znalca"... stalno čujem na TV-u neke utakmice... Pa igra Manchester protiv United-a... uglavnom oni stalno igraju skupa... No , naravno... biser ne kuži da je to riječ o jednom klubu... btw. I nogometaši su zgodni... heh...

ČOKOLADA ili VANILIJA
-Čokolada... U bilo kojem obliku...

MORE ili KOPNO
-More... Užitak... Pogotovo preko ljeta... Savršeni izlasci... Sunce....sunčanje... kupanje... šetnje plažom... jednostavno, odmor i psihički i fizički...

MOBITEL ili TV
-Mobitel.. Ovisnica sam o tom malom čudu... Ne znam kako neki funkcioniraju bez njega...


...dok tvoji dodiri klize mojim tijelom
ti u crnom ja u bijelom
mi smo kao dan i noć
poput dva različita svijeta
u nama žari plamen
više nijedne zvijezde nema na nebu
spustio se mrak
tvoje ime je poput najnježnijeg stiha
iz ljubavne poezije dok ga izgovaram
trnci su sveprisutni u mom biću
ublaži ovu glupu čežnju za tobom
i dočekaj zoru sa mnom
uzburkanost osjećaja u mojoj glavi
je porasla
kada si nezasitno ljubio moj vrat,
rukom prolazio kroz moju kosu...
ja sam te zagrlila..
Nježno poljubila
i shvatila da sanjam...
Toliko sam se puta zapitala je li to samo san???
sada znam da je taj san,
prekrasni san postao java...



KAVA ili ČAJ
-Kavu baš i ne pijem.... Zato čaj...

SLANO ili SLATKO
-Ovisi po potrebi... Ako sam stvarno gladna onda slano, a ako nisam slatko uvijek dobro dođe... Ili ako naprave nešto za ručak što baš i ne volim onda im kažem da mi je pao šećer i uzmem čokoladu ili nešto slatko za pojest...hehe

MERCEDES ili BMW
- BMW... Definitivno najljepši auti... Iako ima par drugih koji mi se sviđaju... ali... Dobar je i FIAT...

SKIJANJE ili PLIVANJE
-plivanje.... isto kao za more

STANDARDNO ili EGZOTIČNO
-egzotično... privlače me neki izazovi... nešto novo... standard je standard i tu nema promjena

FREND ili FRENDICA
-oboje... Moji mi frendovi puno znače... Pogotovo Pepyna i Žežy... ali i one male dosade... Danči, Zubi, Max i Goran.... Ma zakon su oni... Uvijek tu kad ih se treba...

NAOČALE ili LEĆE
-Naočale... Njih tako i tako nosim... Ne mogu gledati druge kad stavljaju nešto sebi u oko i ne mogu zamisliti da sama sebi nešto stavljam u oko... Bljak... najgori dio tijela mi je oko...

PIZZA ili BUREK
-Burek... Još ako je sa sirom... odlično... nema ništa bolje osim bureka sa sirom... No, jako je fina i domaća pizza...

ZLATO ili SREBRO
Srebro... Žuto zlato je nekako staromodno... Ako baš mora zlato onda bijelo... Iako mi je draže srebro.....

HORORI ili KOMEDIJE
-Horori, naravno... Ne znam zašto, ali uživam u tome... U svim tim zapletima i raspletima oko pronalaska ubojice...

LJUBAV ili NOVAC
Ljubav... Bitne se stvari ne mogu kupiti novcem...

Mislim da je dosta tih pitalica ILI ILI....

Želim postati dio tebe, s tobom ulaziti u novi dan…
Želim te voljeti, kraj sebe imati, s tobom se smijati,
sa tobom plakati…
Riječi su tvoje kao noćna svjetlost,
u meni bude osjećaje,
mlade i čiste žene…

Kada gledam te, u tebi vidim,
SVE,
sve moje propuste, sve moje želje,
utjehu i sreću, u tebi vidim ljubav
najveću….

Daruj mi svoje srce,
daj već jednom, otvori se,
reci što želiš,
jer ja drhtim pred tobom,
učini moje usne svojim vječnim robom…

Primi moju ruku, slušaj moj glas,
reci mi što misliš,
reci za nas…
Budi moja želja, budi moje jutro,
da kad budim se, da budim se sretna,
a ne tužna i sjetna…
Osjeti zov ljubavi moje,
ne, nije šala, ja svu ljubav svijeta,
za tebe i tebi bih dala….

Svrati mi večeras u snove,
vodi me u pobjede nove,
sada stojim ja pred tobom, i molim te,
reci mi tu riječ, reci mi MOLIM TE…

- - 17:17 - pljuni… (26) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.