< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

utorak, 15.01.2008.

...U tišini noći često bih poželjela samo nekoliko riječi ljubavi jednog čovjeka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja narav sputava sve koji mi se približe
Moja strast je neshvatljiva onima koji nerazumiju
...bol....
bol koja je sama, u meni plače... jeca...
oko mene djeca,
smiju se i pokazuju neznanje
koje će ih dovesti na mjesto boli...
tamo su ljudi i jedan čovjek koji moli samo malo više
sreće.....
ali život se nastavlja,
neumorno se kreće...
putem,
bez te j.... sreće...
putem odricanja,
putem jeze i mraka..
putem heroja i straha...
putem našeg daha...
koji nestaje sve brže i brže..
i znamo da nećemo živjeti duže od onoga što je zapisano
negdje u sjaju bez sjaja
gdje neumorni ljudi..
..mole....
još za jedan dah...
samo za još jedan dan...
koji će proći kao san..
..nevažan...
Zato te molim ja, za njega....
Nitko sam i ništa....
Nitko ne razumije moje boli...
Moju tugu i suze....
O boze, kako mi fali
Nedostaju mi njegove lijepe riječi,
Njegov njezni glas,
ti nezaboravni sati.
I sada znam da...
I ono što je bilo...
Nikad više neće biti
I ono što sam snila..
Nikad se neće ostvariti
Ljudi koji su patili više patiti neće...
Jer nema sreće...
ona je nestvarna vjera..
U kraj bez kraja...
U ljubav bez razloga...



Možda je nekome i stalo do mene,a li se ja tako nekad ponašam da odbijam sve ljude od sebe.... Jednostavno nekad nisam raspoložena... Tužna sam i usamljena.... Tada mi treba zagrljaj.... Ali treba mi osoba u kojoj ću naći svog zaštitnika.... Toliko sam toga prošla i jednostavno ne želim više patiti... Samo želim naći osobu u kojoj mogu naći sreću... zaštitu... Mislim da mi je to najvažnije.... nekad mi je potreban samo zagrljaj ili topli pogled da promjenim raspoloženje....NEKAD... Nekad mi treba više... Puno više.... Znam da sam povrjedila neke osobe- nisam namjerno.... prošli sam tjedan bila grozna... Tako sam se i osjećala... Ni sama ne znam zašto.... Bilo mi je tako glupo... A ne mogu sama sebi objasnit takve stvari... Bila sam tužna i nikakva... Nekad sam to pokazivala, nekad nisam....Bez razloga sam bila takva... Trebala sam biti sretna... Dopisivala sam se s Ivanom.... Drugi su me iznenadili svojim postupcima.... neki su znali i više nego što sam od njih očekivala.... Trba zna sve pjesme koje smo slušali zajedno i kada smo ih slušali.... To je čudno... Ali ja sam bila opet tužna.... U petak sam bila vani s Teom, pa s Trbom... Ma ništa posebno sve u svemu bilo je bezveze.... Moji su svi bili na Bjelskom.... Pa sam bila sama.... Šmrc,.... u subotu sam bila na utakmicama.... sa Luketićkom i Vuksom.... Bilo je fora.... Komentirali smo druge frajere.... hehe... poslije smo otišle u Miju.... naughty da ja sam bila u Miji... obećala sam i Stipsi da ću jedan vikend ići s njom.... bilo je super... dugo se nisam tako isplesala kao tada... Bilo je frajera na bacanje.... A i cura... Ali, frajeri.... uh.... Ima jedan mali plavi.... hehe... cugali smo zezali se... ma sve u svemu bilo je zakon... Mogla bih ja to ponoviti.... ali opet sam bila tužna i nikakva... No, nadam se da je sada samnom sve u redu jer svoje ponašanje nisam mogla objasniti.... toliko od mene... a ovo je pjesma posvećena.... I.P.



Da li sam ja ta koju gledaš?
Da li sam ja ta
dostojna tvoga pogleda?

Ne mogu ti ga uzvratiti,
previše se bojim.
Previše se bojim
te činjenice da te volim.

A ipak to osjetim
i uživam uz tvoj pogled na sebi.
A ne mogu odlučiti,
nisam toliko odvažna da predam se tebi.
Jer nisam sigurna,
živim u strahu...

I pitam se
da li sam ja ta
dostojna tvoga pogleda?

- - 19:51 - pljuni… (20) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.