< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

subota, 12.01.2008.

...i da znaš nisam te zaboravio, a tko bi te zaboravio kad se sjetim što smo sve imali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usEH,DA MI JE BITI NJIH DVOJE...DA SAMO ZNAŠ KAKO ME BOLI...BOLI ME TO ŠTO NISI TU,TO ŠTO NEMA NIKOG...OSJEĆAM SE KAO DA SAM SAMA...KAD TEBE NEMA,NE TREBA MI NITKO DRUGI...NITKO ME NE MOŽE TJEŠITI KAO TI...BRISATI MOJE SUZE KOJE SE NEPREKIDNO KOTRLJAJU NIZ MOJE LICE...KAD BI SAMO ZNAO...ONO ŠTO SAM JA PREKASNO SHVATILA...ONO ŠTO SAM SHVATILA KAD TEBE VIŠE NIJE BILO,KAD SAM SHVATILA DA NEMA VIŠE POVRATKA...ZAŠTO???SAMO TE ŽELIM VOLJETI,MAKAR NI NE ZNAM KAKO...SAMO TE ŽELIM KRAJ SEBE,IAKO ZNAM DA SI DALEKO...SAMO ŽELIM OSJETITI TVOJ DODIR,KAO I ONAJ PUT,KAO I ONAJ PROKLETI PUT KAD SAM TE UPOZNALA... A VOLJELA SAM.....MA,NIJE BITNO...VOLJELA SAM SAMO JEDNOM...I TO SAM TEK SAD SHVATILA...LJUBAV...SAD ZNAM ŠTO JE TO...

TO JE KAD BI NETKO DAO SVE NA SVIJETU,,,SAMO DA OPET VIDI TU JEDNU OSOBU...PA MAKAR I SA DRUGOM CUROM...SAMO DA ZNAM DA JE SRETAN...DA VOLI...

BAŠ KAO I JA...







Svi znaju da smo te večeri bili zajedno.
Da smo se ljubili i da smo bili pod utjecajem alkohola.
Ali razgovarali smo tako lijepo,
bili smo čisto trijezni.
Kad si me poljubio,
nisam znala tko sam i gdje sam,
samo sam osjećala tvoje poljubce.
Kad sam pogledala tvoje oči,
poželjela sam da budu moje.
Kad sam te opet slučajno pogledala tvoje oči,
izgubila sam se u njihovoj dubini.
Rekao si da ćemo se sutra naći,
ali ništa od toga.
Prošla je nedjelja, ponedjeljak, utorak, srijeda,
četvrtak, prošlo je i mjesec dana
a ja sam tek nedavno shvatila da si me zaboravio,
a tada, moj svijet se srušio...

Sjetit ćeš se jednog dana što bio si mi u životu,
shvatit ćeš koliko si mi...značio.
Jedne noći kada žuti će mjesec past nad hladan grad
znat ćeš da nema me više,
a shvatit ćeš da nitko te nikada...nije volio kao što sam
te nekada voljela ja....Otići ćeš...na moj grob i uz zapaljenu
svijeću moliti za oprost,ali umjesto glasa mog što
oprost ti daje,ti ćut ćeš samo jecaje svoje i svoje suze
kako padaju po mojoj vječnoj postelji.
Nadam se da pitati tada ćeš sam sebe kako mogao
si pustiti da samo tako odem,kako mogao si
po zadnji put usne mi usnama dirati,a da to nisi radio
iskreno,a da to nisi radio jer si me volio.Digni se
tada,ljubavi jedina,i otiđi uz pratnju tišine i
svojih koraka,hodaj polako,ne okreći se i
ne vraćaj se jer tvoje me prisustvo...i mrtvu
boli.



Možda me ipak nisi zaboravio... Možda samo to ne želiš pokazati... Nedostaješ mi... Svake te noći sanjam... Svako se jutro budim s nadom da ću te možda sresti- slučajno.... Možda te neću moći zagrliti, poljubiti... Ali dovoljna bi mi bila i činjenica da si dobro i da voliš drugu kao što ja volim tebe.... Nije mi to bitno... Znam da me nikada nećeš voljeti koliko ja tebe volim usprkos svemu... Zato, želim da budeš sretan... Samnom ili bez mene...
Ali....

KAKO DA SE BORIM,PROTIV SVEGA ŠTO ME IZJEDA IZNUTRA,ŠTO DA NAPRAVIM?KAKO DA POBJEDIM LJUBAV?TJ.NESREĆU??????KAKO DA VOLIM I KAKO DA ŽIVIM KAD NEMAM RAZLOGA ZA TO???KAKO DA MI DOĐE LJUBAV,KAD JE NEMA?????KAKO DA SE BORIM I DA BUDEM JAKA,KAD SAM SLABA????KAKO DA SVE TO TRPIM,KAKO DA TRPIM KAKO SE MUČI,KAD NE NEMOGU?????????KAKO DA PREŽIVIM OVO PROKLETO VRIJEME A DA NE POLUDIM,KAKO DA NAPOKON NAĐEM SREĆU?????????????????????????????KAKO?
Stvarno mi nedostaješ.... Shvatit ćeš to.... Nadam se.... Jednog dana....


I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I give you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

I always said that I would make mistakes,
I'm only human, and that’s my saving grace,
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin,
so pull me from that pedestal,
I don't belong there.

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It’s only in your mind
Only in your mind
I wear a
I wear a
I wear a Halo

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

- - 14:42 - pljuni… (8) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.