< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

srijeda, 26.12.2007.

...moj život, tuđi snovi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Srebrni, srebrni snijeg je zasuo ulicu
Tragove, tragove odnose vjetrovi
Zauvijek…

Hladno je, zagrij mi ruke, sakrij me
Da me ne vide
Nedostaješ mi
Mada te mrzim, voljet htjela bi

Ponekad sanjam da tu si kraj mene
i opet sam sama
Ja ne zaslužujem strah

Ponekad vidim te yeah
kad zaklopim oči i zamislim te
Želim da bježim
al na tebe podsjeća me

I prvi put kao da zaista znam
da postoji sutra, da postoji dan
kad ćeš doći i reći mi

Srebrni, srebrni snijeg je zasuo ulicu
Nedostaješ mi
Mada te mrzim, voljet htjela bi

Ponekad sanjam da tu si kraj mene
i opet sam sama
Ja ne zaslužujem strah

Ponekad vidim te yeah
kad zaklopim oči i zamislim te
Želim da bježim
al na tebe podsjeća me

I prvi put kao da zaista znam
da postoji sutra, da postoji dan
kad ćeš doći i reći mi
Srebrni…

Istina, ponekad sanjam da si tu kraj mene i opet sam sama.... Tako mi nedostaješ... Doista mi je teško bez tebe.... Bez obzira na sve... Svako jutro kad se probudim pomislim na tebe... Kad iziđem iz stana pomislim na tebe... Pogledam prema crkvi i sjetim se onih dana kad smo bili skupa... Ti su dani sada iza mene i ja sam sama...Bez tebe... Rekla sam sama sebi da neću misliti o tebi... ali doista ne mogu... Nisam toliko jaka da te zaboravim.... Nemam toliko snage da te izbrišem iz svojeg srca....Iako bih htjela da samo nestaneš.... I da nikad više ne osjećam nešto tako prema tebi... ali ne mogu.... Kukavica sam.... jer mi je stalo do tebe.... jer ne prođe dan a da ja na tebe ne pomislim... jer ne prođe ni jedna noć a da ja ne ispustim suzu radi tebe.... jer te noćima sanjam... jer mi ne izlaziš iz glave... Doista bih te htjela vidjeti, zagrliti.... Bilo bi mi dovoljno samo da znam da si dobro.... To bi mi bilo dovoljno za sreću.... ali bez tebe sam prazna... Tako sam postala hladna i mislim samo na tebe- svakog dana sve više i više... Ali, svoje ću osjećaje držati za sebe.... Iako ih ti znaš, a oni ti ništa ne znače.... Ustajem s nadom da ću možda sresti tvoje tamne oči i da ću uhvatiti tvoj pogled, da ću ti rukom proći kroz kosu, da ću te zagrliti, poljubiti kao nekad.... Ali, sve su to samo snovi i moja maštanja.... Stvarnost je puno ružnija od moje mašte.... U ovakvim trenutcima koje prolazim doista te trebam... A tebe nema.... ali nema veze... nadam se da ću te ipak negdje sresti... jednog dana.... dosta o tebi i mome maštanju ... selim se na stvarnost koja je ni manje ni više uzadnjih tjedan dana ODVRATNA, ali krećem od malo ljepših stvari...



Pokvario mi se internet, pa nisam mogla pisati blog.... Sad sam u zaostatku..... Moram puno toga napisati, a ni sama ne znam odakle da počnem...


prvi vikend u 12 mjesecu- Državno prvenstvo u penjanju: Ooo, da... Ne smijem se ni sjetiti toga... To je nešto prekrasno... Ponosna sam na moje frendove Ogulince koji su postigli super rezultate.... Ali najviše se ponosim mojim burazerom.... Evo nešto o samom natjecanju:
Ovo državno prvenstvo okupilo je rekordan broj natjecatelja, kojih je u Ogulin stiglo gotovo stotinu iz 15 klubova iz cijele Hrvatske, pa čak i jedan natjecatelj iz Srbije.
Športski penjački klub Ogulin posljednjih godina itekako je aktivan, o kvalitetnom radu na treninzima najbolje je pokazalo i prvenstvo Hrvatske u sportskom penjanju, koje je u subotu i nedjelju održano u Ogulinu, čija sportska dvorana se može pohvaliti površinski najvećom umjetnom stijenom za ovaj sport u Hrvatskoj.
Obzirom da su natjecanja u sportskom penjanju rijetka tijekom godine, ovo državno prvenstvo okupilo je rekordan broj natjecatelja, kojih je u Ogulin stiglo gotovo stotinu iz 15 klubova iz cijele Hrvatske, pa čak i jedan natjecatelj iz Srbije. Zbog tako velikog broja natjecatelja u čak 14 kategorija, u subotu je natjecanje u težinskom dijelu prvenstva potrajalo od jutra sve do kasno navečer.
Puno zanimljivije je bilo u nedjelju na brzinskom prvenstvu, posebno među seniorima i seniorkama, jer se održavalo na dvije staze i na ispadanje. Finale između Splićana Luke Kivele i Šime Malenice bilo je vrhunac ovog sporta, ova dva izvanredna penjača gotovo da su trčala i skakala, a ne penjala po grifovima, a do krova sportske dvorane bilo im je potrebno manje od 8 sekundi! Na kraju je pobijedio Luka Kivela sa samo 4 stotinke bržim vremenom. Odlični su bili i Ogulinci Tomislav Domitrović i Vedran Vučić, koji su se borili za treće mjesto.
Sportski penjački klub Ogulin posebno se istaknuo u mlađim kategorijama, osvojeno je 5 zlatnih, 4 srebrne i 6 brončanih medalja, po čemu su klub sa najviše osvojenih medalja, što im je najveći uspjeh do sada na prvenstvima Hrvatske. A obzirom na mladost, neće trebati puno da budu i najbolji u Hrvatskoj!

Rezultati gdje su Ogulinci bili među najboljima:
TEŽINSKO:
Starije kadetkinje:
1. Anamarija Alibašić (ŠPK Ogulin),
2. Mia Lukaček (RAK Rijeka),
3. Mia Vrsalović (SPK CAF, Split),
4. Petra Nika (SPK Lapis, Split)...
Juniori:
1. Petar Gojtanić (SPK Hiperaktiv, Split),
2. Luka Trumbić (PK Split),
3. Mihovil Vukušić (ŠPK Ogulin),
4. Josip Dujmić (ŠPK Ogulin)...
Juniorke:
1. Lana Stjepanović,
2. Petra Trbojević,
3. Danijela Trbojević (sve iz ŠPK Ogulin)


BRZINSKO:
Kadetkinje:
1. Petra Petko (SPK CAF),
2. Petra Paušić (Ogulin),
3. Antonia Zec (SPK CAF)...
Stariji kadeti:
1. Luka Vidović (Lapis, Split),
2. Stjepan Glad (Ogulin),
3. Danijel Špehar (Ogulin),
4. Marko Paušić (Ogulin),
7. Robert Peter (Ogulin)...
Starije kadetkinje:
1. Anamarija Alibašić (Ogulin),
2. Petra Ilić (Lapis, Split),
3. Mia Vrsalović (SPK CAF),
4. Natalija Ujdenica (Ogulin).
Juniori:
1. Josip Dujmić (Ogulin),
2. Luka Trumbić (PK Split),
3. Mihovil Vukušić (Ogulin),
6. Romano Gaši (Ogulin)...
Juniorke:
1. Lana Stjepanović,
2. Petra Trbojević,
3. Danijela Trbojević (sve SPK Ogulin).

Nemam rezultate starijih kadeta u težinskom tj.nisam sigurna kako s zove dečko s prvog mjesta....
1.xxx
2. moj burazer
3.Depke

Moj burazer je bio 2 u oba dvije kategorije... Penjao je prvi u svojoj kategoriji i postizao super rezultate... Baš sam sretna radi toga što je uspio.... vidiš brate ponosim se tobom... heehe... srce mi je skoro stalo kad ga je na brzinskom okrenulo naglavačke... Dogovor između Stjepana(mog buraza) i Anamarije je bio da ako osjete da ne mogu više penjati skaču do grifa kojeg mogu najviše ulovit... jer im se onda taj grif računa kao grif -.... Tako da je moj dragi buraz skočio taknuo grif i okrenuo se... Stvarno sam bila ponosna na njega i uživala sam gledajući ga.... Ali, ponosna sam ja i na Anamariju(moju krizmanicu) koja je bila prva u obje kategorije... Na Joju koji je bio prvi u brzinskom.... Njega je bilo stvarno prelijepo za gledat kako penje... Stvarno su divni....


-drugi vikend u 12 mjesecu: Tabor... Bila sam na Taboru u Samoboru... To je inaće seminar duhovne obnove.... Stvarno divno... gledati sve te ljude i njihovu vjeru... poseban je osjećaj bio kad smo išli tamo.... Molitva cijelim putem... Svi su tako sabrani i razmišlaju samo o svojoj vjeri... toliko je ljudi bilo na Taboru... stajali su u glavnoj dvorani, kapelici, na hodniku... gdje god je bilo mjesta... Zaista posebno.... Pjevalo se za vrijeme seminara.... Ali to nisu tradicionalne pjesme... To su nove pjesme prilagođene mladima... Pjevalo se iz srca.... Zaista posebno... Ali najljepše je bilo kad je fra Zvjezdan Linić dao blagoslov za prestanak pušenja... svaki pušać je donesao simbolićno kutiju cigareta i primio blagoslov.... Prekrasno cijelo vrijeme se pjevalo.... Toliko je ljudi otišto po blagoslov... A tko zna koliko je jaka njihova vjera... Ali sve u svemu bilo je super...

Škola je završila... Bogu hvala.... Jedva sam dočekala.... Ali, žao mi je što više ne ću ove godine vidjeti svoje krizmanike.... Klinci su baš zakon... Ma fora su ... Žao mi je što sam neke prestrašila na zabavnoj večeri.... Inaće na toj zabavnoj večeri sam ja glumila mumiju, a didi je bila klaun.... cool, zar ne?

Što se to događa u ovom gradu.... Toliko je nesreća bilo u zadnjih nekoliko dana.... Ivana je nestala i nakon 5 dana su ju našli mrtvu.... Toliko priča kruži gradom.... od toga da je probodena, da se predozirala, da se smrzla, da su je ubili neki dečki, da ima slomljene obje noge(no to baš i nije moguće), da je zatrpana snijegom itd. Grozno... D.S. je poginuo u lovu kad ga je prijatelj slučajno propucao... tužno je gledati sve te obitelji kako pate.... gradom kruže priče da se netko objesio u kuli... Nemam pojma... netko je to izmislio samo je pitanje tko.... Tko može biti toliko grozan.... toliko pokvaren da nešto takvo napravi.... bilo je nekoliko prometnih nesreća, ali s lakšim posljedicama... Sve je to tako teško... Kad se tako nešto dogodi onda smo tužni... Slušajući pjesmu sjetila sam se Duška.... Nije mi izlazio iz glave.... Ne znam zašto... nekad mi toliko fali.. Gledala sam slike maturanata i ustvari tražila njega među njima.... Fali mi njegov osmjeh... Zašto njegovo srce više ne kuca.... Ne znam.... nekako se bojim... teško mi je prolazit kroz sve...



btw. IZVRŠILA SAM OKLADU!!!! NISAM PILA 6.mj I SAD OPET MOGU PITI.... KOJI SAM JA KARAKTER.... ZA NE POVJEROVAT.....

Večeras ću umirati još jednom.
Gledati ću tebe i nju, sretne, zaljubljene,
Ona i ti, tako lijepi par......
Gledat ću je kako se radosno smije,
Ona....
Moja prijateljica,
Ona, ona koja je znala koliko sam te voljela,
Ona koja je znala svaku suzu koju sam zbog tebe prolila...
Ona koja me tješila, koja je govorila da ćemo biti skupa....
Ona koju sam neizmjerno voljela.....
Gledat ću vas kako se smijete, kako se volite, ljubite....
I ja ću se smijati...
Smijati ću se kao da ništa nije, kao da sam i ja sretna.....
Ta svi mi zavide što sam uvijek sretna, vesela......
Smijati ću se.......
A u sebi....

A u sebi ja ću vrištati....

Znam već, duša će me boljeti do krvi........
Znam već, plakati ću iznutra,
znam već, da ću noćas još jednom umrijeti....
I svakim tvojim poljupcem ja ću biti sve mrtvija,
i svakim nježnim dodirom ja ću biti trulija........

Noćas će jedna zvijezda pasti,
ta kažu da zvijezda padne kad jedna duša umre,
noćas će pasti moja zvijezda, ali tijelo će biti tu, živo....

Noćas ću ja umrijeti.
Ali ipak ću se smijati...
Ja vesela, vedra.......
Ja, sretna djevojka.......


SMIJ SE KOLIKO GOD DA TI JE TEŠKO JER MOŽDA SE NETKO ZALJUBI BAŠ U TVOJ OSMIJEH......


neki mi ljudi ipak toliko nedostaju da svake noći ponovno umirem....


- - 16:59 - pljuni… (61) - …pa prilipi - *


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.