< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

subota, 24.11.2007.

...Levi-kuk je promatrao spermu među zubima....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vjerojatno nikome ne će biti jasan naslov ovog mog posta... Pa ću ga objasniti... Kako piše u knjizi iz biologije za prvi razred gimnazije: A. von Leeuwenhoek je otkrio mikroskopski svijet u kapljici vode, spermi i naslagama među svojim zubima... Divno, zar ne??? Profa iz biologije ili teta Pleština se tada sjetila prošlogodišnjeg Matijinog bisera da je Leeuwenhoek promatrao spermu među zubima... Cijeli se razred smijao... Pec je tada izvalio Levi-kuk umjesto Leeuwenhoek... Ma bili smo ludi... Koliko nam je god teško u školi mi se zabavljamo... Ubijamo dosadu živcirajući jedni druge... Engleski je ovaj tjedan bio bolna točka za mene i Željku.... Profa iz engleskog ili ti šepava Mery nam je donesla ispravke od 26 bodova Željka je imala 10, a ja čak 15.... Obje smo dobile kljuku... Kuja... Jedino je kod nje 60 posto za pozitivnu... ja imam 58 posto... a Pec koji ima 73 posto dobio je 3.... Joj kako ju ne volim... a ona je ove godine uzela mene i Željku na pik... Nadrapale smo... Joj... Taj dan sam bila tako ljuta... Željka joj se samo smijala.... Pa je rekla(šepava) da ne zna je li joj gora Željka koja se samo smije i ništa ju ne zanima ili ova koja se duri i ljuti te odbija svaku sugestiju... došlo mi je da ju zadavim... Ali, preživila sam.... u petak smo trebale odgovarati, ali nas je Inka spasila... Taj smo dan mi zamjenile uloge ja sam se smijala, a Željka je bila ljuta... Komirane smo....
Inaće Marko je dobio 4 , a ima 92 posto... To se uopće ne isplati komentirati.... Ukinula nam je dvojke- jer im se veselimo, a na ispravku ne možemo imati 5 jer je to neko njezino pravilo... Da je netko napisao test 100posto dobio bi 4 jer je to ispravak... Ne znam... nekad me izbaci iz takta... Bila sam ljuta, ali me jedna osoba cijeli tjedan uveseljava... Baš sam sretna šta sam ga upoznala... Ali... iskreno još je uvijek u srcu druga osoba... A mislim da će tako uvijek i biti... Jučer navečer sam bila na humanitarnoj priredbi koju je organizirala Oda prijateljstvu- humanitarna udruga posvećena pokojnoj Antoniji Turković iz Ogulina koja je bila članica križara i veliki dobrotvor... Umrla je u dvadesetoj godini života od strašne bolesti- leukemije....btw. Na predstavi je bilo super... Ja i Didi smo je cijelu predstavu zezale i dijelile uloge... hehe... Silvestar je Videk(glavni lik- imaju sličnu zurku), Didi je ptičica, Irinej je ovca, Ivan je pauk, Anamarija je vuna, Boban je grm( jež-joj Didi Didi... Nismo bili sigurni šta je to pa smo se malo prepirali Didi je rekla da je to jež, ja da je ruža, a na kraju je to bio samo jedan obični grm... hehe)... Baš me zanima hoće li Ivan doći danas na sabor mladih na koji ja nisam otišla.... a stvarno sam to htjela... Potrebno mi je to da se malo opustim.... Da zaboravim na sve brige.... Konačno sam sretna... Bar zasada... Imam osobu koja me može zagrliti kada mi je to potrebno... Pružiti mi potporu... No, postoji jedna stvar na koju sam jako ponosna... POSTALA SAM ANIMATOR- u punom smislu te riječi... Obavila sam najteži zadatak.... Odlučila sam voditi u četvrtak pod satom razrednika radionicu koju smo radili na školi animatora... Riječ je o brodolomcima.... Srijedu navečer sam provela tražeći pjesmu Follow the leader- the Soca Boys ... Matija mi je pronašao tu pjesmu i hvala mu zbog toga... Ninoslav se trudio, ali nije uspio hvala i njemu... Ne znam šta bih bez vas ja sam tudum za to skidanje s neta... Kad sam čula početak pjesme bila sam presretna.... Znala sam da moram svoj razred naučiti taj ples... Ujutro sam prije početka sata tražila CD-player ali ga nisam mogla naći... Kasnije mi je raska rekla da odem u ekonomsku po njega... Kad sam se vraćala rekla sam razrednici kakvu igru imam i o čemu je riječ... Da ih planiram naučiti jedan ples- ništa teško... Ona me u nevjerici pogledala , nasmijala se i pitala jesam li sigurna da će mi svi plesati.... Rekla sam da sam sigurna... Počela sam s radionicom... Bilo me je strah... imala sam grč u želudcu... bojala sam se da neću nešto dobro izvesti... Ispričala sam razredu priču o brodolomcima i objasnila im da su nasred Tihog oceana i trebaju posložiti stvari po važnosti... Radili su u grupama pa je tu bilo i zezancija i tako... Neki su se rugali samnom... I rekli da nisu tolike plavuše poput mene da stave malo zrcalo na prvo mjesto... Kad su po grupama završili s radom napisali su svoje rezultate na ploču.... Krenula sam im čitati rezultate... Zaokružila sam mjesta koje bi po njihovom mišljenju zauzelo malo zrcalo (15,10, 15,12 mjesto).. kad sam pročitala da je na prvom mjestu malo zrcalo... cijeli je razred prasnuo u smjeh.... Pročitala sam im rezultate do kraja i zadivilo me to što su me stvarno slušali... Pogotovo zadnji dio gdje im govorim da je signalizacija važnija od hrane i vode, jer organizam može izdržati 36 sati bez vode i hrane, a najveće mogućnosti da se pronađe nestalu osobu su u tih 36 sati... Najteži dio posla... ples... razmaknuli smo klupe i stali u krug- SVI!!! Pokazala sam im korake i pustila glazbu... Najbitnije je bilo da prate šta im vođa govori... Prvi puta je tu bilo i smjeha i guranja, padanja, stajanja susjedima po nogama, skakanja u krivu stranu... Svega... Ali su se trudili... Razrednica nije mogla sakriti osmjeh na licu... Bila je sretna.... Drugi put smo svi plesali i napravili sve gotovo bez i jedne jedine greške... Bila sam stvarno ponosna na sebe, ali i na svoj razred... Tada sam prvi put u razredu osjetila to neko zajedništvo, neku povezanost... Nešto posebno... Bila sam sretna... Na kraju sata su mi se zahvalili, ali me jedan komentar iznenadio... Gala mi je rekla da sam stvarno to super napravila, da se doista uživim u ono što radim i da bih bila super odgojiteljica... Pa Gala hvala ti... Ali to sve proizlazi iz ljubavi prema tome što radim... Jer da ja to ne volim ne bi mogla to napraviti tako dobro... Uživam u tome... Baš sam ponosna... Moj je razred doista zahtjevan ali sam ih ja uspjela aktivirati i pokrenuti.... Bilo mi je to prekrasno iskustvo...Ali ni to nije bilo savršeno kao što bi bilo da je Pepyna bila samnom... To mi malo djete stvarno fali... Ne prođe ni dan, a da je se ja ne sjetim barem na trenutak... Zapitam se kako je i da li se snalazi u novoj školi....

Na današnji dan 24.11. prije trinaest godina rodio se moj burazer... Mali gnjavator i pravi davež... Ma zezam se... dobar je on... Trenira penjanje, rola, gnjavi komade i svoju sestru... Ali ipak je on moj jedini i najdraži brat koji danas slavi svoj 13. rođendan... Ponosim se njime i želim mu svu sreću na skorom natjecanju u penjanju... Joj, brate, brate.... Nadam se da ćeš se zabaviti večeras sa svojim društvom u gradu... Mislim na tebe... SRETAN ROĐENDAN!!!!


Hvala vam svima... Koji ste uz mene... btw. onaj problem da ja sve zadnja saznam... Nije riješen.,... Još čekam da mi ta osoba prizna, a ona se pravi kao da se ništa nije dogodilo.... ali sve 5... ne ću se živcirati radi toga....
U ovom mi je trenutku potrebna vjera koja će mi dati potpunu sreću... Potrebno mi je to.... Na misi se osjećam tako nekako potpuno... posebno... ali i osobe koje me okružuju tada su doista posebne...


Nego... Hrvatska je zaslužno otišla na Europsko prvenstvo... Pobjedila je Englesku... Utakmica je bila fenomenalna... Stvarno svi možemo biti ponosni na to što imamo tako dobru ekipu.... dokazali smo da Hrvatski nogomet ipak nešto vrijedi... Pozz svima...

- - 14:19 - pljuni… (64) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.