< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

utorak, 20.11.2007.

...ako je prijateljstvo naše kao kula od pijeska; ono se lako sruši zbog dolaska plime, teško ga je sagraditi zbog vjetra, ali skupa ponovno ćemo ga izgraditi i nadograditi novom spoznajom...(by Didi)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako je prijateljstvo naše kao kula od pijeska; ono se lako sruši zbog dolaska plime, teško ga je sagraditi zbog vjetra, ali skupa ponovno ćemo ga izgraditi i nadograditi novom spoznajom, by Didi....


Pustila sam svoj život da teče poput rijeke... Nisam uopće upravljala njime i sada sam baš zadovoljna- sretna sam.... Malo me neke stvari živciraju... npr. engleski... danas me toliko razljutila... joj, bjesna sam bila... Al dobro i to je prošlo... sada sam sretna i zadovoljna, iako probleme nisam riješila.... Kaj ću im ja??? Riješit će se sami.... S vremenom... Još mi ˝frendovi˝nisu rekli istinu tj. oni koji mi trebaju nešto priznati nisu ni priznali- zato neka se požure.... A ova dvojica kaj se na mom blogu dopisuju o Dragani- nisam luda da idem(šala).... Ma zezam se malo idem na humanitarnu predstavu pa onda ne mogu.... A i imam nekih drugih planova.... Baš sam nekako čudno raspoložena.... Sretna sam.... bez nekog posebnog razloga... ne skidam osmjeh s lica... Samo se zaj... s drugim ljudima.... Poludila mala.... Učila sam biologiju za test sutra... Ma super... Ima stvarno mao 10 str. bilježnice i 30 str. u knjizi.... Za razliku od povijesti ili nekih drugih predmeta to je jako malo.... Tako sam sretna... Čitam trenutačno knjigu snaga žene... Pa ću neke stvari na blogu napisati tj. odgovoriti....

Ženska snaga je snaga koju sve žene stjeću rođenjem. To je snaga koja nam omogućava upotrebljavanje jedinstvenih i čudesnih darova ženstvenosti, kreativnosti i fleksibilnosti; svladavanje prepreka uz humor i postojanost; posjedovanje izdržljivosti i strpljivosti; da volimo i cijenimo sebe i sve one koji nas okružuju; da dosegnemo svoje potencijale; da dođemo do zvijezda; da živimo svoje snove... Ženska smaga je vaša snaga- prigrlite je! Lynda Field

Jedini način da se ima prijatelja jest biti prijatelj. Ralph Waldo Emerson

Mislim da nisam ja ovakva, ali to ne mogu sama zaključiti.... o svima pričam samo najbolje osim kad sam baš ljuta pa kažem da me svi živciraju- a ustvari tako ne mislim....

Govorimo li o drugim ljudima loše, također mjenjamo način na koji doživljavamo sebe. Što mislite o osobi koja ogovara druge? Možete li vjerovati takvoj osobi? Može li vam takva osoba biti dobar prijatelj?Slijedeći put kad se uhvatite da loše govorite o nekome, obratite pozornost na to što radite. Zar doista morate govoriti takve stvari?Hoće li to donijeti promjenu na bolje? Ako neće , prestanite s tim. Uvijek potrađite nešto pozitivno što možete reći o drugim ljudima i osjećat ćete se puno bolje....


Upravo tako.... Jedna me pjesma posebno dirnula.... Danas sam ju slušala u prekrasnom društvu i doista sam se osjećala posebnom.... Gospodine ti si pastir moj... Neke su mi osobe doista otvorile oči.... Shvatila sam da život jednostavno trebam dati u Božje ruke i živjeti onako kako je Bog za mene pripremio.... Uzeti svoj Križ i ići dalje.... Konačno sam sretna.... I zadovoljna...

1. GOSPODINE TI SI PASTIR MOJ:
NI U ČEM` JA NE OSKUDJEVAM;
NA POLJANAMA ZELENIM,
TI MI DAJEŠ ODMORA.
NA VRUTKE ME TIHANE VODIŠ
I KRIJEPIŠ DUŠU MOJU.
STAZAMA PRAVIM TI ME UPRAVLJAŠ,
RADI IMENA SVOJEGA.

PA DA MI JE I DOLINOM SMRTI PROĆI,
ZLA SE JA NE BOJIM, JER TI SI SA MNOM
OČE, OČE, OČE MOJ
PA DA MI JE I DOLINOM SMRTI PROĆI,
ZLA SE JA NE BOJIM, JER TI SI SA MNOM
OČE, TVOJ ŠTAP I PALICA TVOJA,
UTJEHA SU MENI.

2. TRPEZU PREDAMNOM PROSTIREŠ,
PRED OČI LJUDIMA SVIM.
ULJEM MI GLAVU MAŽEŠ,
ČAŠA SE MOJA PRELJEVA.
DOBROTA I MILOST PRATIT ĆE MENE,
SVE DANE ŽIVOTA MOGA.
U TVOME ĆU DOMU PREBIVATI,
KROZ DANE MNOGE.


pjesma mi je prekrasna... podsjeća me na najljepše dane... a i sada sam sretna i želim da tako i bude- uvijek.... Potrudit ću se... Ljdi moji, sve vas jako , jako volim.... Pogotovo Žežy, Pepy, Didi i Matiju... Obožavam vas i znam da imam prave prijatelje.... Pozz
pjesma za kraj

NIKAD VIŠE OVO PITANJE NEĆU POSTAVITI I PATITI ZBOG LJUBAVI.....


Zašto si me osvojio čim sam ti pogledala oči,
Zašto sam te zavoljela te proklete noći.
Zašto mi iz misli ne ideš van,
Zašto zbog tebe ne mogu ni dan.

Zašto jos danas u daljinu gledam,
Zašto kad si otišao, još i dalje čekam..
Zašto uvijek mislim da ćeš doći,
I da ćeš se pojaviti negdje u noći.

Zašto kad sam sama, želim da si tu,
Zašto ne nestaneš, barem u snu..
Zašto uopće postoje suze,
Kad mi ih sve tvoje srce uze.

Zašto ne postoji lijek za tugu,
Lijek za strah, trepet i muku...
Zašto postoji ljubav kada je tako slijepa,
Tako tužna, očajna... ali lijepa.
Zašto?

nikad više iako mi nedostaje.... Bit ću sretna i bez njega....
Pozdrav i hvala vam svima...

- - 20:22 - pljuni… (49) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.