< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

ponedjeljak, 19.11.2007.

...kad gledaš nebo puno zvijezda, impresivno je, svaka ona zvijezda vrijedi,ali samo najsjajnije su ustvari najvrijednije i vrijede žrtve i pažnje, ista stvar je i s prijateljstvom...(by Didi)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad gledaš nebo puno zvijezda, impresivno je, svaka ona zvijezda vrijedi,ali samo najsjajnije su ustvari najvrijednije i vrijede žrtve i pažnje, ista stvar je i s prijateljstvom, puno prijatelji, svaki vrijedi, a samo su najistaknutiji u dobru i zlu najvrijedniji i vrijedni žrtve, ako me razumijete???? (by Didi)

Didi opet si lijepo to napisala.... A za Ivana??? Doista ne znam... Preteško mi je uopće razgovarati o tome... Misliti na to.... htjela bih ga vidjeti, ali isto tako znam da to nije moguće.... Izgubila sam nadu.... Jučer na misi slušam zbor ˝Emanuel˝ i razmišljam... Toliko mi je pitanja prošlo kroz glavu! Nije to onaj zbor koji je bio prije... Nedostaje im ono pjevanje iz srca.... Kad se svega nekoliko glasova čuje do kraja crkve... Samo zato što pjevaju iz srca.... Naš zbor ima zajedništvo- svi smo skupa i svatko tko dođe je dobrodošao.... A u ovom zboru se traže samo ˝najbolji˝- a šta smo mi ostali za bacit.... No, dobro... Moji mali krizmanici... hehe.... Ma dobri su oni... btw. malo živahni, ali sve je to ok.... Ali, ako im se da kakav zadatak onda neka ga naprave kako spada bez prigovora... I neka ga obave u tišini, ako je ikako moguće... Malo su bili preživahni... A i ja sam bila malo odsutna.... Puno toga mi se vrti po glavi... U mojoj glavi je kao u labirintu.... Svi problemi ne mogu naći izlaz iz tog labirinta nego se jednostavno vrte u krug.... Jednostavno kao da želim pobjeći od svega... Od svih problema.... od života.... Puno toga me živcira i ponekad izbaci iz takta.... Ali... nekad doista ne znam kako dalje... Moram se pomiriti s tim da ako i budem s nekim drugim da je Ivan uvijek u mom srcu i da tu drugu osobu nikada ne ću moći voljeti kao što volim njega.... Ova glupa škola me lagano počela živcirati... Grozno-a šta ćeš....Preživit ću nekako- valjda... Jednostavno me strah... treba mi netko na kaga ću se moći osloniti...

Opća opasnost- TREBA MI NEŠTO JAČE OD SNA
Još jedan dan
još jedno jutro bez tebe
prokleto sam
sjećanje šalje vjetrove
al' ipak te neću zvati
pa neka me vjetar razbije
neka me tuge poraze
zbog tebe

Treba mi nešto jače od sna
da me uspava tisuću godina
u meni gore vatre sa dna
ja sam umoran od tuđi pogleda

Još samo san
sve mi je drugo nestalo
gledam u dlan
a tvoje je ime ostalo
al ipak te neću zvati
pa neka se sruše planine
neka me tuge poraze
zbog tebe

Treba mi nešto jače od sna
da me uspava tisuću godina
u meni gore vatre sa dna
ja sam umoran od tuđi pogleda


I ja se tako osjećam... Vrijeme leti, a ja samo stojim... TREBA MI NEŠTO JAČE OD SNA.... Ponekad je baš tako... San mi nije dolvoljan da sve zaboravim.... Ona slika sa početka posta podsjetila me na Tihu i na more... On je rekao da kad mi bude teško pogledam u nebo i da je on ona zvijezda koja mi zapne za oko kao najsjajnija... On je uvijek bio uz mene... Rekao je da sam ja njegova najsjanija zvijezda i da će on uvijek biti uz mene pa makar bili kilometrima daleko.. Tako je i bilo.... Sretna sam šta ga imam... Nina... NISAM LJUTA.... joj... koliko to puta moram reći... Treba mi malo vremena da sama donesem neke odluke koje sam trebala donesti i puno puno prije... Ali nisam... Pepyna- jako mi fališ.... Bez tebe je sve nekako prazno... Nadam se da si sretna u ekonomskoj....Ako ti išta bude trebalo javi.... Matija- ništa se ti ne brini nisam te ja zaboravila.... Didi- hvala ti na svemu... Sada mi treba samo zagrljaj i osoba na koju se doista mogu osloniti... Želim ponovo osjetiti onu toplinu muškog zagrljaja...

Ivane,
ako si tu....
bar jos jednom,
u zivot mi se vrati....
bez tebe mi nedostaju
svi oni lijepi dani,
svi oni lijepi sati....

....svakog dana razmišljam,
o susretu s Tobom....
Pokloni mi ljubav,
još Te jednom molim....
Ne stvaraj mi boli kad znaš
......da te volim......

....duša mi je ranjena
od tebe, od svega je umorna....
sve ti dadoh, a sve mi uze
sada ode i ostavi mi....
.....samo suze.....

Volim te,
ne volim te....
Probat cu da,
zaboravim te....
Pokusajem al neide....
Sta cu kad,
srce zeli te.....
Jedino sto mi preostaje,
.....da volim te.....


btw. Zule, sretan ti rođendan!!!!

- - 15:41 - pljuni… (52) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.