< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

četvrtak, 25.10.2007.

...prijatelji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljudi moji.... Da vi znate kako je meni dosadno i kako se meni spava užasno sam umorna... Pijem neke bljak tablete.... Zlo mi je od svega... Mrzim bolnice... Bila sam jučer kod doktorice i sad čekam glupe nalaze... Kad sam išla iz laboratorija kirurgu pozlilo mi je... Bravo ja.... Polegli su me i samo govorili da ću bit dobro dok nije došla moja teta koja me prepala i digla mi noge u trenu.... Luda žena... Samo se jako zabrinula.... Ma dobro sam ja.... samo sam luda već od išćekivanja... dobila sam strogo mirovanje ovih par dana ne smijem se kretati... Zlo mi je kamo god se maknem.... A kaj češ- i to će jednom proći...Samo da ozdravim do srijede.... Ipak mi je ročkas u srijedu... jedva čekam.... Ma u ponedjeljak sam ja već kao nova... Iako pišem matematiku.... Ma sve pet... Možda ju dobro napišem... Tj. potrudit ću se da dobijem barem 4.... Nemam pojma šta bih bez nekih određenih ljudi.... Gnjave me po cijele dane(hahaha) i ne daju mi mira... Ma to mi baš i treba... Didi i Matija mi okupiraju blog svojim komentarima i svaki put se iznenadim čitajući.... Ninoslav se ubija od brige i svako malo me pita kako sam.... Na MSN-u se opet dopisujem sa svima... Matijom, Željkom... Ma super su oni... No, jedna me osoba uspjela stvarno jučer iznenadit više od ostalih... Osjećala sam se kao beba... Bila sam umorna a on(moj jedini Tiho) mi je preko poruka ispričao jednu priču da ja lakše zaspim... (naravno nakon treće poruke sam ja spavala....) Evo priče:
1.U jednoj maloj zemlji u kojoj kuca srce judi kao da su jedno živjeli su dvoje posebnih mladih ljudi....(Dal te zanima nastavak... DA)
2.On je bio iz seljačke velike radničke obitelji, mali seljančić, ne baš lijep ali vedrog duha, veseo, radišan,dok je ona bila lijepa, pametna, kćer jedinica bogatih roditelja lijepa kao rosa u najljepše proljetno jutro na najljepšem cvijeću... (spavaš-NE)
3. Njega je sudbina odnijela na jedrima jake bure na jug zemlje tražeći svoj mir, u potrazi za novim nedokućenim vidicima, dok je mala princeza pod skutima majke kraljice i oca kralja, moćne i čvrste ruke, čovjeka snažnog duha čija je riječ ostala posljednja za velikim stolom u hladnoj unutrašnjosti zavučena u dubokim hladnim zidinama kraljevskih dvora(spavaš-DA)
4.On se borio, radio, tukli su ga vjetrovi razni, lomile mu bure jedra, vjetrovi mu lomili grane, ali nije se dao slomit. Izdržao je sve i čekao, čekao...Mala princeza ga je čekala ljubav je bila prejaka nisu je mogli slomiti ni majka kraljica niti otac velik kralj...
5.I onda ti je malo seljačko čedo put svoje princeze u duboke hladne zidine put njenog srca. To mu je srce želilo, duša htjela....
6.I tako ti je on malo jadno seljanče putovao, putovao dok nije došao do svoje drage najljepše(ne baš pametne princeze(hahaha)) i poljubio je tako da se osjeća kao u snu, u najljepšem snu. Naravno ona nije znala koje doba će to biti, koje vrijeme će to biti, koji sati će to bit...(i onda slijedi happy end)
7.I onda su ti njih dvoje živjeli sretno, zaljubljeno uz puno lipe djece do kraja života...


Kako je meni lijepo... Imam ljude na koje se mogu uvijek osloniti... Tiho, Željka, Nina, Matija, Didi... Ma ljudi moji sve vas ja jako volim i jedva čekam da ozdravim pa da odem sa svima vama proslavit svoj ročkas... Idemo na bilijar... hahaha Matija.... Didi javi kako bilo na ispitu... Žežy volim te najviše na svijetu... Neznam kaj bi ja bez tebe... Fali mi onaj tvoj glasić i tvoje vječito podbadanje... Doma mi je stvarno dosadno... A bez vas bih bla spremna za Vrapče.... Možda bi se onda Maza tamo vratio igrati(hahaha)... Baš sam grozna... Hvala vam svima... Ne mogu vjerovat da ću ovo reći.. ali jedva čekam da se vratim u školu.... Pusa svima...


I da... Ponekad nas tzv. prijatelji tj. osobe u koje mi imamo povjerenja iznevjere i onda mi patimo... Neka su nas iznevjerili bolje sada nego poslije bar smo shvatili kakvi su to zapravo ljudi.... I nemojmo se živcirati zbog njih jer uvijek postoje osobe koje su spremne pomoći... i u kojima češ onda naći pravog prijatelja a ne onoga koji će biti s tobom i družiti se s tobom samo kad mu nešto treba , a kad mu nisi od koristi baciti te kao staru krpu.... Nisu toga vrijedni... Meni su govorili ovo, a sad ja isto to ponavljam osobama kojima je teško zbog drugih koji su ih povrjedili... NITKO NIJE VRIJEDAN TVOJIH SUZA... Bili su u pravu svi koji su mi to govorili, ali ja sam to prekasno shvatila... No možda ipak nije prekasno...Pozz svima.... Vidimo se uskoro...


Presretna sam što vas sve imam.... i zahvalna sam vam što ste uz mene...

- - 08:33 - pljuni… (73) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.